|
Tiesto opnieuw in België ?
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
http://www.musicitems.be/nieuws/nieuws2.htm
| quote: | PRIMEUR: KOMT TIËSTO OPNIEUW NAAR BELGIË?
Tijdens de persconferentie in Eurodisney zaterdagavond stelde Musicitems de vraag wanneer 's werelds beste deejay opnieuw voor een set naar ons land komt. Daarop antwoordde Tiësto dat er een kans bestaat dat hij op 28 mei een set zal draaien in België. Het management bevestigde dat die datum aangekruist staat voor ons land maar meer details werden er niet vrijgegeven. Onze redactie vernam eerder deze week dat er plannen waren om een concert van Tiësto te organiseren in een Belgisch voetbalstadion maar naar verluidt zou die denkpiste niet haalbaar zijn omwille van de vrees voor de besschadiging van de grasmat. We houden je natuurlijk op de hoogte via Musicitems!
|
laten we het hopen, wel dag na mayday en examens voor velen :( |
|
|
| Pumaz |
| Hey X-Tune, welcome back :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hey X-Tune, welcome back :D |
+1 |
|
|
| emma |
| volgens mij zal hij naar België komen om zijn nieuwe cd ISOS4 te promoten, hij doet begin mei ook een tour in de nederlandse clubs |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Kan wel eens het geval zijn :)
Alleen zal het waarschijnlijk weeral stampvol zitten (Versuz-scenarios :nervous: ), en de inkomprijs zal ook niet laag zijn, minstens 20€ denk ik, wss zelfs meer.... |
|
|
| Aurélie |
| Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks :crazy: |
Dat zou :eyes: zijn :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks :crazy: |
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets... |
|
|
| Aurélie |
| Rui da silvaaaaaaaaaaa :tongue3 |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Rui da silvaaaaaaaaaaa :tongue3 |
Zonder twijfel :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets... |
Op zijn forum kan je stemmen.
laatste tussenstand (getal = aantal stemmen):
17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix)
12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix)
12 Kamaya Painters - Far From Over
11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix)
9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix)
9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix)
8 Nalin & Kane - Open Your Eyes
7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix)
7 Lange - I Believe (Dj Tandu remix)
6 Rui da Silva - Touch Me
5 Cabala - Dark Blue
4 Solar Stone - Solarcoaster
4 Tiesto - Sparkles
4 Coast 2 Coast ft. Discovery - Home
4 Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley mix)
3 Max Graham - Airtight
3 Gouryella - Walhalla
3 BT - Dreaming (Lucid's 12"mix)
2 Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
2 Starecase - Faith (Loafer remix)
1 Marc Vision - Time Gate
1 Yahel & Dj Miss T - Going Up
1 Tasexperience -Tantrix
1 Jericho - Personal Reflecxion
1 Mekka - Diamondback
1 Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs mix)
Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek.
/me thinks back at Dutch Dimension 020202 :crazy: |
|
|
|
|