|
Leeft het hier nog een beetje? :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Welcome back.....:) |
|
|
| SnuggLe |
Zoon van je moeder!
Leuk dat je er weer effe bent... effe wat leven in de brouwerij :D
En alsnog gefeliciteerd man, ouwe pikketrekker! :p |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb ook geneukt 2 weken geleden.
Neuken is fijn.
O en Maikel, kom je 6 mei langs bij me in de 1?
http://www.the-1.nl/agenda/ |
|
|
| Glaniskanis |
Ik denk dat 23 april meer iets voor mido is :p
Ook wel voor mij btw!!
Vette |
|
|
| mido |
23 april lijkt me helemaal geweldig! :)
Glanis zullen we saampjes gaan? Misschien bestaat de kans dat we samen even kunnen zingen! Lijkt me fantastisch! :)
6 mei had ik ook wel willen komen op zich.... maar ik kan niet want ik heb 2 boekingen die avond..... of het moet mogelijk zijn om gizmo weg te trappen! whehehe over nemen die tafels! ow jawel! haha |
|
|
| jp |
| Zeg, we gaan hier toch niet de concurrentie met de gezellige thread aan he? :eek: |
|
|
| mido |
| Je begrijpt natuurlijk wel dat er geen thread gezelliger dan wel beter is dan 1'tje die ik aan heb gemaakt! whehe |
|
|
| jp |
| Vertel eens een geile anekdote |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
Vertel eens een geile anekdote |
precies, want het leeft hier niet echt meer.... :p |
|
|
| mido |
ok.... komt er 1'tje.....
"vrouwen moeten zuigen zoals ze gebekt zijn...."
houdt er even rekening mee dat ik nog warm moet draaien. ;) whehe |
|
|
|
|