|
Leeft het hier nog een beetje? :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Na 2 jaar is die site van jouw nog steeds vullis. Wanneer komt er nou eens een vette site? Of is die dunne kleine gast niet meer je web bouwer :) |
|
|
| Remy D |
| hahaha wat een gave topic :o |
|
|
| jp |
| Ik heb barstende oorpijn (is dat mogelijk, of is het gereserveerd voor hoofdpijn) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb barstende oorpijn (is dat mogelijk, of is het gereserveerd voor hoofdpijn) |
jij ook al??? |
|
|
| jp |
Ligt vast aan een virus uit de Lexion
Oh trouwens, die gasten willen graag dat ik nog eens een keertje langskom |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Ligt vast aan een virus uit de Lexion
Oh trouwens, die gasten willen graag dat ik nog eens een keertje langskom |
Om wat te doen?
En met wie heb je dat afgesproken? |
|
|
| jp |
| Om pics te schieten. Ben altijd welkom. Aardige gasten daaro :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Om pics te schieten. Ben altijd welkom. Aardige gasten daaro :) |
met wie heb je gesproken dan?? |
|
|
| jp |
| We kregen een mail van Dennis |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
We kregen een mail van Dennis |
whehehe
Dennis spamt altijd alles helemaal suf! :P
Zal hem zo de groeten wel ff van je doen! ;)
By the way: Stond jij foto's te maken voor Phono?? |
|
|
|
|