|
Looking for a school of communication (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, dan heb ik nog geluk gehad, ze hebben de cijfers blijkbaar zelf opgezocht, want ik kwam met bewijzen van groepsgenoten dat we de projecten binnen TMA wel degelijk gemaakt hebben en daarvoor cijfers gekregen hebben, dus ze zijn er wel degelijk mee bezig geweest, duurde 3 weken voordat ik eindelijk antwoord had maar ja .....
Maar door de geweldige administratie moet ik 2 punten halen om mijn diploma eindelijk te kunnen ontvangen. Eens kijken of de keuzemodule Kennismanagement doorgaat vanmiddag want communiceren kunnen ze blijkbaar niet via mail/intranet as usual :p |
Die lui bij het bedrijfsbureau moeten ze afschieten :whip: :mad: |
|
|
| Princesse |
| Dank u voor uw hulp (My dutch isn't very good, I am just beginning...) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Die lui bij het bedrijfsbureau moeten ze afschieten :whip: :mad: |
Is dat niet gewoon het stagebureau? :toothless |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Is dat niet gewoon het stagebureau? :toothless |
lol dr gaan echt veel leraren pleite nu.. maar guus koning blijft :o |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
lol dr gaan echt veel leraren pleite nu.. maar guus koning blijft :o |
Haha, gelukkig heb ik toch niks meer met hem te maken :toothless |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Freezel
Eens kijken of de keuzemodule Kennismanagement doorgaat vanmiddag want communiceren kunnen ze blijkbaar niet via mail/intranet as usual :p |
Gelukkig studeer je ook Digital Communication :p |
|
|
| farris |
Toch meer mensen hier op TA die ADC doen dan je zou denken :).
En Guus, tja...die kan maar beter weer ergens in een donker hoekje gaan programmeren, want van sociale vaardigheden heeft ie volgens mij nooit wat gehoord.
- farris |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by moogwai
Gelukkig studeer je ook Digital Communication :p |
Studeer studeer ..... noem het bezigheidstherapie van hooguit 1 a 2 uurtjes in de week :D |
|
|
| @win |
| Mijn vriendin doet ook niks anders dan zeiken op de SCOM in Utrecht, al die verhalen! :p :D |
|
|
| farris |
Laat dat nou net in hetzelfde gebouw zitten :toothless.
- farris |
|
|
| BaRTeZ |
zitten we allemaal in t zelfde gebouw?
TA Meeting bij Stefs? :toothless |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
zitten we allemaal in t zelfde gebouw?
TA Meeting bij Stefs? :toothless |
haha kan bijna wel :) |
|
|
|
|