return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Looking for a school of communication (pg. 2)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, dan heb ik nog geluk gehad, ze hebben de cijfers blijkbaar zelf opgezocht, want ik kwam met bewijzen van groepsgenoten dat we de projecten binnen TMA wel degelijk gemaakt hebben en daarvoor cijfers gekregen hebben, dus ze zijn er wel degelijk mee bezig geweest, duurde 3 weken voordat ik eindelijk antwoord had maar ja .....

Maar door de geweldige administratie moet ik 2 punten halen om mijn diploma eindelijk te kunnen ontvangen. Eens kijken of de keuzemodule Kennismanagement doorgaat vanmiddag want communiceren kunnen ze blijkbaar niet via mail/intranet as usual :p


Die lui bij het bedrijfsbureau moeten ze afschieten :whip: :mad:
Princesse
Dank u voor uw hulp (My dutch isn't very good, I am just beginning...)
Freezel
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Die lui bij het bedrijfsbureau moeten ze afschieten :whip: :mad:


Is dat niet gewoon het stagebureau? :toothless
ahp2002
quote:
Originally posted by Freezel
Is dat niet gewoon het stagebureau? :toothless

lol dr gaan echt veel leraren pleite nu.. maar guus koning blijft :o
Freezel
quote:
Originally posted by ahp2002
lol dr gaan echt veel leraren pleite nu.. maar guus koning blijft :o


Haha, gelukkig heb ik toch niks meer met hem te maken :toothless
moogwai
quote:
Originally posted by Freezel
Eens kijken of de keuzemodule Kennismanagement doorgaat vanmiddag want communiceren kunnen ze blijkbaar niet via mail/intranet as usual :p


Gelukkig studeer je ook Digital Communication :p
farris
Toch meer mensen hier op TA die ADC doen dan je zou denken :).
En Guus, tja...die kan maar beter weer ergens in een donker hoekje gaan programmeren, want van sociale vaardigheden heeft ie volgens mij nooit wat gehoord.

- farris
Freezel
quote:
Originally posted by moogwai
Gelukkig studeer je ook Digital Communication :p


Studeer studeer ..... noem het bezigheidstherapie van hooguit 1 a 2 uurtjes in de week :D
@win
Mijn vriendin doet ook niks anders dan zeiken op de SCOM in Utrecht, al die verhalen! :p :D
farris
Laat dat nou net in hetzelfde gebouw zitten :toothless.

- farris

BaRTeZ
zitten we allemaal in t zelfde gebouw?

TA Meeting bij Stefs? :toothless
ahp2002
quote:
Originally posted by BaRTeZ
zitten we allemaal in t zelfde gebouw?

TA Meeting bij Stefs? :toothless


haha kan bijna wel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement