|
Einde Hemkade nabij! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar ik snap die mensen van de gemeente ook wel. Daar krijgen ze een slechte naam, ziekenhuizen overvol, waardoor mensen die voor een operatie gepland stonden, kunnen opzouten, en weer op de wachtlijst kunnen.
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.
ik denk het nie, denk daar maar eens over na.
En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!
|
ehh, de wachtlijsten worden echt niet langer omdat mensen in het ziekenhuis komen omdat ze pillen gebruiken, die wachtlijsten komen gewoon door het tekort aan chirurgen en tekort aan donoren, wat dus niks met die mensen te maken heeft
en wat Jukx ook zei, er komen ook genoeg mensen in het ziekenhuis door drankvergiftiging, iets wat jijzelf ook gebruikt.
En jij verwacht ook niet dat je opeens een "fout" biertje krijgt tussen al die biertjes net zoals dat die mensen het niet verwachten dat ze een "fout" pilletje krijgen tussen die honderden pillen die ze al genomen hebben |
|
|
| Mysteric |
Heeeyy,
ik lees dit net op het trance.pagina-forum (sorry als er copyrights ofwat opzitten...):
| quote: |
Ik heb net naar Q-dance gebelt.
en Qlub Tempo gaat definitief niet door!!!!!!!!
ze zeiden dat ze tussen 8 en 2 mensen naar binnen en naar buiten moesten krijgen en het openbaar vervoer moeten regelen. en dat konden ze allemaal niet regelen.
dus het is afgelast, die van december trouwens ook.
Ze gingen proberen te regelen dat je met je kaartje naar massive kon, maar dat kon hij nog niet bevestigen.
voor volgend jaar gaan ze een andere locatie zoeken voor QT
|
|
|
|
| tijs08 |
Dit komt rechtstreeks van de q-dance site
LEES!!!!!!!!!!
QLUBTEMPO #10 VERPLAATST!!!
Dancers,
Nou, het is er doorheen!
De burgemeester van Zaanstad heeft het ons ONMOGELIJK gemaakt om Qlubtempo #10 door te laten gaan! We mogen maar van 20.00 tot 02.00 uur in de Hemkade open gaan.
Jullie begrijpen dat wij, Q-dance, hier helemaal niets meer mee kunnen! We hebben alles geprobeerd, maar tevergeefs.
Eind december gaat de burgemeester opnieuw vergaderen over wat er met de Hemkade volgend jaar gaat gebeuren. Wij hopen dat hij voor de Hemkade dezelfde sluitingstijden gaat hanteren als voor de rest van Zaanstad namelijk tot 06.00 uur.
Voor de korte termijn heeft Q-dance uiteraard wel een oplossing!!
We gaan namelijk, met ons hele hebben en houden, de QLUBTEMPO #10 TRACID TRAXXX SPECIAL EDITION verplaatsen!!
Waarheen???
• HEINEKEN MUSIC HALL!!!
Wanneer???
• Woensdag 26 december 2001, 2e kerstdag!!!
Line-up???
We hebben de mannen en vrouwen van Tracid Traxxx gebeld en zij zijn er gewoon bij!!!
De rest kennen jullie: Dana, Pavo, Sunny D, Pila, Alpha Twins en onze talentroom winners!
Ja...., zo makkelijk laten we ons niet uit het veld slaan!
Kaarten gaan FL 57,50 kosten.
Mensen die al een kaart hadden voor QT # 10 willen wij bedanken voor hun steun! Jullie kunnen met deze kaart gewoon naar de Heineken Music Hall! Kan je niet, dan mag je je kaartje terugbrengen.
Dancers let op!!
Qlimax is helaas al uitverkocht, we zouden willen dat er 15.000 mensen in de HMH konden! Voor QT#10 waren al 1500 kaarten verkocht zorg dus dat je niet te laat bent!!!
T/M 30 november kun je alleen je ticket halen bij de Postkantoren, daarna ook (als ze er nog zijn) bij de platenzaken en Free Record Shop!!!
Jullie kunnen van ons begrijpen dat wij ook met enige wraakgevoelens zitten... Deze gaan we allemaal botvieren op QT#10 in de HMH! Dit wordt de grootste, vetste, bruutste, hardste (110 db) Qlubtempo ooit en er is eigenlijk geen (vaste) bezoeker die dit mag missen...
Over Qlubtempo in de toekomst...wij hopen dat we volgend jaar terug kunnen naar de Hemkade!
Maar hoe dan ook, Qlubtempo gaat ALTIJD door, we gaan de 100 halen!!!!
Thanx voor jullie support, dat is onze drive..
Q-dance
Nou echt beter, eerst Qlimax en dan Qlubtempo met toch weer Kai Tracid mijn favoriete dj in de HMH!!!!
ltrss |
|
|
| Dj Alpha |
| IK GA LEKKER 2 KEER NAAR DE HMH :D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
IK GA LEKKER 2 KEER NAAR DE HMH :D:D:D:D:D:D:D |
En ik 3 keer!!!!!!!! :D:D:D:D:D
HMH TOPLOCATIE :D:D:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jukx
ennuh.. hoe zit dat dan met alcohol?
gebruik je dat soms ook nooit? :rolleyes:
wel consequent blijven dan he. |
| quote: | Originally posted by Blik
ehh, de wachtlijsten worden echt niet langer omdat mensen in het ziekenhuis komen omdat ze pillen gebruiken, die wachtlijsten komen gewoon door het tekort aan chirurgen en tekort aan donoren, wat dus niks met die mensen te maken heeft
en wat Jukx ook zei, er komen ook genoeg mensen in het ziekenhuis door drankvergiftiging, iets wat jijzelf ook gebruikt.
En jij verwacht ook niet dat je opeens een "fout" biertje krijgt tussen al die biertjes net zoals dat die mensen het niet verwachten dat ze een "fout" pilletje krijgen tussen die honderden pillen die ze al genomen hebben |
Even op deze recties.
Ik neem aan dat Jukx hetzelfde bedoelt als Blik.
Ja ik gebruik alcohol. Maar die vergelijking is eigelijk onzin die je nu gebruikt.
Tuurlijk komen er mensen door alcohol vergiftiging in het ziekenhuis, maar die komen niet op de intensive care terrecht (normaal gesproken).
Tuurlijk zijn er dergelijke gevallen. Maar dat komt zelden voor.
In heel Nederland komen elke weekend een aantal mensen op de intensive care terrecht omdat ze pillen hebben gebruikt.
Dit heeft als gevolg dat dat bed niet vrij is, waardoor er iemand geen operatie kan ondergaan. Deze operatie kan is misschien wel van levensbelang.
Maar omdat een of andere idioot te veel heeft geslikt, kan hij de week erop terugkomen.
Dat de wachtlijst daardoor langer wordt, wat overigens wel zo is, heb ik nog niet eens genoemd. Die wachtlijst is er idd omdat er te weinig chirurgen zijn.
Natuurlijk komt het meestal door een slechte pil. Maar die zijn er zoveel, dus doe het dan gewoon niet.
TRIESTE MENSEN DIE HET NODIG HEBBEN.
Ik ben er overigens voor om de after partys te verbieden, iets wat nu in het nieuws is, om dat landelijk te regelen.
Wat is jullie mening daarvan???
Nogmaals, dat zaandam gesloten wordt/vroeger dicht moet is onzin. |
|
|
| tijs08 |
je hoeft niet triest te zijn om een pil te slikken!!!
de meeste mensen doen het omdat ze het lekker vinden.
ikzelf ben er pas net mee begonnen en echt niet omdat ik het nodig heb, het word er gewoon zoveel toffer door want volhouden doe ik het zowieso wel!! Ik baal nu zelfs dat ik nu pas op mijn 20e ben begonnen!
probeer het eens zou ik zeggen!!
en mensen die teveel slikken omdat ze 8 pillen nog niet genoeg vinden, die zijn triest en die mensen belanden dan ook in het ziekenhuis (ik vraag me af of dit echt ieder weekend veelvuldig voorkomt)
greetzz |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by raoel
Even op deze recties.
Ik neem aan dat Jukx hetzelfde bedoelt als Blik.
Ja ik gebruik alcohol. Maar die vergelijking is eigelijk onzin die je nu gebruikt.
Tuurlijk komen er mensen door alcohol vergiftiging in het ziekenhuis, maar die komen niet op de intensive care terrecht (normaal gesproken).
Tuurlijk zijn er dergelijke gevallen. Maar dat komt zelden voor.
In heel Nederland komen elke weekend een aantal mensen op de intensive care terrecht omdat ze pillen hebben gebruikt.
Dit heeft als gevolg dat dat bed niet vrij is, waardoor er iemand geen operatie kan ondergaan. Deze operatie kan is misschien wel van levensbelang.
Maar omdat een of andere idioot te veel heeft geslikt, kan hij de week erop terugkomen.
Dat de wachtlijst daardoor langer wordt, wat overigens wel zo is, heb ik nog niet eens genoemd. Die wachtlijst is er idd omdat er te weinig chirurgen zijn.
Natuurlijk komt het meestal door een slechte pil. Maar die zijn er zoveel, dus doe het dan gewoon niet.
TRIESTE MENSEN DIE HET NODIG HEBBEN.
Ik ben er overigens voor om de after partys te verbieden, iets wat nu in het nieuws is, om dat landelijk te regelen.
Wat is jullie mening daarvan???
Nogmaals, dat zaandam gesloten wordt/vroeger dicht moet is onzin. |
Ok dan, leuk onderwerp vind ik dit.
Ik zal nu even uitleggen waarom ik van mening ben dat Blik en ik absoluut geen onzinnige vergelijking maken en dat jouw houding toch eigenlijk wel een beetje kortzichtig te noemen valt.
Op de middelbare school is vast wel eens, bij Maatschappijleer of een vergelijkbaar vak, het onderwerp "Drugs" behandeld. De mensen die een beetje hebben opgelet tijdens die lessen zullen weten dat alcohol in principe als een HARD-DRUG geldt. Sterker nog, alcohol geldt als één van de gevaarlijkste hard-drugs. Alcohol werkt namelijk, in tegenstelling tot pillen, ook nogeens verslavend. Nooit geen programma's gezien over alcohol-verslaving? Het enige verschil tussen pillen en alcohol is dat alcohol een geaccepteerde drug en XTC niet.
De vergelijking gaat echter nog veel verder. Jij beweert namelijk, hoe je erop bent gekomen is me een raadsel, dat er door toedoen van alcohol nauwelijks mensen in het ziekenhuis/intensive care belanden. Dat het aantal slachtoffers van alcohol-misbruik te verwaarlozen valt ten op zichte van het aantal pillen-slachtoffers.
Lees jij geen kranten?
Hoe vaak staat er wel niet in de krant dat er weer een onschuldig persoon is geschept door een dronken automobilist? Of dat er weer een dronkelap in zijn auto op een groepje fietsende schoolkinderen is ingereden... Laatst was er toch ook weer zo een tunnel-ramp (in de Gothard tunnel volgens mij) waarbij tientallen mensen om het leven zijn gekomen doordat 2 vrachtwagens op elkaar waren in gereden. Wat bleek, de chauffeur zat met een slok op achter het stuur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waar ik dus naartoe wil met mijn verhaal is het feit dat er door alcohol niet alleen veel meer doden en gewonden vallen, maar dat er vaak ook mensen getroffen worden die totaal niets met de desbetreffende dronkaard te maken hebben (denk aan de aanrijdingen). Iets wat bij pillen niet het geval is.
Ok, dan nu het tweede punt waar ik het niet mee eens bent. Jij wil het doen voorkomen alsof het tekort aan "bedden" in de zorg/verpleging veroorzaakt wordt door mensen die te veel pillen geslikt hebben en daardoor moeten worden opgenomen in het ziekenhuis.
Het feit dat er wachtlijsten zijn komt, zoals Blik al zei, door een tekort aan chirurgen en opgeleide mensen en niet doordat er weer iemand een pilletje teveel op heeft of doordat er weer iemand dronken tegen een boom is gereden.
Maar goed, even voor de duidelijkheid: ik ben dus absoluut niet anti-alcohol en pro-XTC ofzo... slikken doe ik namelijk helemaal niet zo vaak terwijl ik zo goed als dagelijks alcohol drink. :)
Het enige waar ik mee zit is de houding van sommige mensen dat XTC-gebruikers slecht zijn (en een maatschappelijk probleem vormen :o :rolleyes: :o :rolleyes: LMAO!!!) terwijl ze zichzelf te goed doen aan drugs als nicotine en alcohol. Drugs die veel meer slachtoffers eisen.
Hypocrisie ten top dus! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ok dan, leuk onderwerp vind ik dit.
Ik zal nu even uitleggen waarom ik van mening ben dat Blik en ik absoluut geen onzinnige vergelijking maken en dat jouw houding toch eigenlijk wel een beetje kortzichtig te noemen valt.
Op de middelbare school is vast wel eens, bij Maatschappijleer of een vergelijkbaar vak, het onderwerp "Drugs" behandeld. De mensen die een beetje hebben opgelet tijdens die lessen zullen weten dat alcohol in principe als een HARD-DRUG geldt. Sterker nog, alcohol geldt als één van de gevaarlijkste hard-drugs. Alcohol werkt namelijk, in tegenstelling tot pillen, ook nogeens verslavend. Nooit geen programma's gezien over alcohol-verslaving? Het enige verschil tussen pillen en alcohol is dat alcohol een geaccepteerde drug en XTC niet.
De vergelijking gaat echter nog veel verder. Jij beweert namelijk, hoe je erop bent gekomen is me een raadsel, dat er door toedoen van alcohol nauwelijks mensen in het ziekenhuis/intensive care belanden. Dat het aantal slachtoffers van alcohol-misbruik te verwaarlozen valt ten op zichte van het aantal pillen-slachtoffers.
Lees jij geen kranten?
Hoe vaak staat er wel niet in de krant dat er weer een onschuldig persoon is geschept door een dronken automobilist? Of dat er weer een dronkelap in zijn auto op een groepje fietsende schoolkinderen is ingereden... Laatst was er toch ook weer zo een tunnel-ramp (in de Gothard tunnel volgens mij) waarbij tientallen mensen om het leven zijn gekomen doordat 2 vrachtwagens op elkaar waren in gereden. Wat bleek, de chauffeur zat met een slok op achter het stuur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waar ik dus naartoe wil met mijn verhaal is het feit dat er door alcohol niet alleen veel meer doden en gewonden vallen, maar dat er vaak ook mensen getroffen worden die totaal niets met de desbetreffende dronkaard te maken hebben (denk aan de aanrijdingen). Iets wat bij pillen niet het geval is.
Ok, dan nu het tweede punt waar ik het niet mee eens bent. Jij wil het doen voorkomen alsof het tekort aan "bedden" in de zorg/verpleging veroorzaakt wordt door mensen die te veel pillen geslikt hebben en daardoor moeten worden opgenomen in het ziekenhuis.
Het feit dat er wachtlijsten zijn komt, zoals Blik al zei, door een tekort aan chirurgen en opgeleide mensen en niet doordat er weer iemand een pilletje teveel op heeft of doordat er weer iemand dronken tegen een boom is gereden.
Maar goed, even voor de duidelijkheid: ik ben dus absoluut niet anti-alcohol en pro-XTC ofzo... slikken doe ik namelijk helemaal niet zo vaak terwijl ik zo goed als dagelijks alcohol drink. :)
Het enige waar ik mee zit is de houding van sommige mensen dat XTC-gebruikers slecht zijn (en een maatschappelijk probleem vormen :o :rolleyes: :o :rolleyes: LMAO!!!) terwijl ze zichzelf te goed doen aan drugs als nicotine en alcohol. Drugs die veel meer slachtoffers eisen.
Hypocrisie ten top dus! |
Uhmmm... tsjaaa...mwaahhh...och.... Jaa, ik ben t met HEM eens, hehehe:D |
|
|
| Dj Alpha |
Raoul, ik ben het niet met je eens, ik voel me ook zwaar beledigd..
Dat je zo tegen mensen die drugs gebruiken aankijkt.. en bedankt he! |
|
|
| raoel |
Maak een onderscheid tussen mensen die slikken en die het nodig hebben.
Ik ken genoeg mensen die zelf zeggen da ze niet meer leuk op stap kunnen zonder die pillen.
Ik heb dus niks tegen mensen die een pil slikken om het af en toe eens gaver te maken!!!!!
Misschien had ik het beter zo kunnen zeggen.
Mensen die de grens op zoeken van pillen slikken, zijn fout bezig.
Over die ongelukken waar Jukx het over had, ja dat klopt, maar jij bent weer kort kortzichtig in je mening hierover.
Die mensen die dat veroorzaken hebben dat zelf in de hand. Die moeten gewoon niet in een auto stappen.
Maar als je mijn verhaal hebt gelezen, ik heb niks gezegd over ongelukken, maar ik snap je punt.
en zulke ongelukken gebeuren maar al te vaak.
Verder:
Ik heb niet gezegd dat de wachtlijsten er zijn door die pillen komen.
Dat komt door een tekort aan chirurgen. |
|
|
| mido |
Het is eigenlijk best grappig!
Ik plaats een thread over dat de Fun misschien dicht moet. En vervolgens wordt de thread overgenomen door door Alcoholisten en Junks!
whahaha
Ik is het beide bij de weg! :) :) :) :)
:eyes: :eek: |
|
|
|
|