|
Einde Hemkade nabij! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| nu moet je gaan oppassen Mido :) Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
nu moet je gaan oppassen Mido :) Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat :D |
oE oE!
Er is er 1 die zich voelt aangesproken! :) whaha |
|
|
| Optimus Trance |
| Ik ben wel een junk, een KROEPOEK JUNK!!!:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by mido
oE oE!
Er is er 1 die zich voelt aangesproken! :) whaha |
ach laat ook maar :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by mido
Het is eigenlijk best grappig!
Ik plaats een thread over dat de Fun misschien dicht moet. En vervolgens wordt de thread overgenomen door door Alcoholisten en Junks!
whahaha
Ik is het beide bij de weg! :) :) :) :)
:eyes: :eek: |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
nu moet je gaan oppassen Mido :) Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat :D |
Weet je wa me opvalt???
Niemand reageert op alcoholisten. Alpha voelt zich beledigd door het woord Junk, maar alcoholist???
Vertel eens alpha:P
Vreemd :conf: |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by raoel
Weet je wa me opvalt???
Niemand reageert op alcoholisten. Alpha voelt zich beledigd door het woord Junk, maar alcoholist???
Vertel eens alpha:P
Vreemd :conf: |
Simpel, ik drink niet zoveel.. K ben iig zelden dronken ofzo.. Je weet wel beter als je weet wat XTC is :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Simpel, ik drink niet zoveel.. K ben iig zelden dronken ofzo.. Je weet wel beter als je weet wat XTC is :D |
Vertel ons eens dat wat XTC is in jou ogen.
XTC LOVE!! whaha :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Dj Alpha |
XTC is voor mij een van de meest plezierige dingen die ik me kan voorstellen.. Het is gewoon lekker! Lekker opgaan in de muziek met een vage tinteling in je hoofd wat gewoon zwaar geweldig voelt, je ziet iedereen als je vrienden, je voelt een verbondenheid.. Ik kan het niet uitleggen..
Als je egt wilt weten wat het is moet je het zelf gewoon proberen, maar ik ga het je niet aanraden, das het stomste wat je kan doen.. Ikzelf ben ook begonnen uit nieuwsgierigheid... Zo is iedereen begonnen (denk ik) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
XTC is voor mij een van de meest plezierige dingen die ik me kan voorstellen.. Het is gewoon lekker! Lekker opgaan in de muziek met een vage tinteling in je hoofd wat gewoon zwaar geweldig voelt, je ziet iedereen als je vrienden, je voelt een verbondenheid.. Ik kan het niet uitleggen..
Als je egt wilt weten wat het is moet je het zelf gewoon proberen, maar ik ga het je niet aanraden, das het stomste wat je kan doen.. Ikzelf ben ook begonnen uit nieuwsgierigheid... Zo is iedereen begonnen (denk ik) |
Ik ben begonnen omdat ik er gewoon bij wilde horen en anders hou ik het niet vol zo'n hele nacht. :p |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ben begonnen omdat ik er gewoon bij wilde horen en anders hou ik het niet vol zo'n hele nacht. :p |
volgesmij komt dat niet vaak voor dat mensen gaan slikken om erbij te horen.. Tenminste naar mijn gevoel dan :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
volgesmij komt dat niet vaak voor dat mensen gaan slikken om erbij te horen.. Tenminste naar mijn gevoel dan :) |
Ik vind als je slikt om er bij te horen dat dat veel toffer is dan dat je het voor je zelf doet.... Whehe |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vind als je slikt om er bij te horen dat dat veel toffer is dan dat je het voor je zelf doet.... Whehe |
Als je erover na gaat denken dan doe je t misschien ook wel om erbij te horen, maar dan bedoel ik dat niet in de zin van stoer zijn.. Meer de gedachte ik neem een pil en we gaan samen lol maken :) |
|
|
|
|