|
Gigi D'Agostino - L'Amour toujour
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
Nog maar ff een poll er tegenaan gooien,
weet niet of het onder de categorie trance valt,
maar ik vind dit nummer van Gigi echt zwaar relaxed!
Wat vinden jullie ervan?
Greetz RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Geen hol an!!!!!!!! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hmmmm.......das wel duidelijk dan,
niet een nummer om in een discotheek/club te horen natuurlijk,
maar gewoon lekker relaxed onder het internetten enzo......
(= mijn mening) |
|
|
| Optimus Trance |
| wel leuk nummertje...:D |
|
|
| Blik |
| ik vind hem cool, ik wacht op die CDM mensen :p |
|
|
| New Wave |
WAT EEN SCHEITNUMMER, dat ze dit durven uit te brengen........weer zo'n commercieel kutnummer met zo'n verneukt standaard flikkerdeuntje......ophoeren met die zooi.........
waarom staat "wat een kutnummer" er niet tussen?... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by New Wave
waarom staat "wat een kutnummer" er niet tussen?... |
Heheh, de mods kunnen de poll veranderen toch? |
|
|
| moogwai |
Gigi flikt het altijd weer om zo'n ongelooflijke SLECHTE nummers te produceren.. echt het klinkt zo vals... met die vocalen en cross faders... zwaar simpele sound etc :eek:
Maar zijn nummers hebben altijd zo'n zwaar "catchy" deuntje en een lekkere bassline.. en dus vind ik het altijd wel leuk om te horen :)... Tenmiste altijd nog beter als al die R&B crap. Maar na een tijdje komt zo'n nummer je echt de strot uit. L'Amours Toujours had ik een een half jaar terug al van de MP3factory afgehaald... is nu pas uit in Nederlands zoals gewoonlijk.
Maar die clip komt ook 10x per dag voorbij op de Box.. die Gigi denkt volgens mij echt dat hij een GOD is... Maar ja.. hij is ook een italiaan :whip: |
|
|
| raoel |
Ik vin het een leuk nummer onder de commerciele "trance" nummers. Lekker voor op de radio, maar niet in de discotheek, maar wel weer in de kroeg.
Als je zoiets maakt heb je gewoon een hit garantie.
En zoals moogwai al zegt.
Gigi's nummers hebben altijd zo'n zwaar "catchy" deuntje en een lekkere bassline. Waardoor het dus aanslaat bij het "TMF" publiek |
|
|
| serialkillah |
| pfffffffffffffff, de komende 2 maanden hoor je dit dus echt overal.... op een gegeven moment hoor je hem minder vaak en denk je er vanaf te zijn, DAN KOMT GIGI WEER MET EEN NIEUW IRRITANT DEUNTJE EN KUN JE DAT WEER EEN PAAR MAANDEN AANHOREN:whip: |
|
|
| aphex |
| Toch maar ff gevote, een internet nummer, maar meer ook nie :P |
|
|
| TranceFool |
| 58 mensen hebben gevote, ik weet nie maar zoveel mensen hebben volgens mij nog nooit bij een poll in et holland forum gevote. Zit hier iemand het te saboteren???:p :eek: :D ? |
|
|
|
|