return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Heineken Thirst 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
OREN
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
The event will take place at the 'Palmahim-Beach'
With: John Digweed + Simon Postford + Offer Nissim + The winner DJ from Thirst.



קטלני קרוב לבית 10 דקות נסיעה
איזה גילאים זה?
THE_BLUE_DRAGON


רוני מושביץ מתחרה בחצי גמר בתחרות של
HEINEKEN THIRST
ברדיו דרום
96\97 FM
רוני ניגן סט לייב של 20 דקות ברדיו.
ואתם מוזמנים לפרגן...!!!
ולעזור לו בשליחת
SMS

למספר הבא:
0508959697

בצירוץ הקוד:
רדיו - 2 - שם מלא של השולח
לדוגמא:
רדיו - 2 - גיל גולדשלגר

או באנגלית:
Radio - 2 - full name of the sender
לדוגמא:
Radio - 2 - Gil Goldshlager

ניתן להצביע עד הסוף שבוע...!!!
יום אחרון הוא יום חמישי 26 למאי
!!!...תודה רבה...!!!
רוני מושביץ - רונלדו רובוטיקה.
SPL
מזל טוב - בהצלחה

אפשר לשמוע את הסט שהוא שלח?
m0sh
בהצלחה
אם אני יאהב את הסט אני יצביע
זה בתנאי שאני ישמע כמובן :D
THE_BLUE_DRAGON
את הסט ברדיו אין לי אבל את הסט ששלח כן ואפשר להוריד אותו כאן.
יכול להיות שהשרת כרגע למתה תנסו מקסימום יותר מאוחר.
KrazyDJs
יפה יפה, אחד משלנו..
קיבלתי פלא חדש אז אני מחכה שהוא יגמור לטעון, ואז אני אשלח SMS..

בינתיים שאלה לי אליכם, מאיזה גיל הכניסה למסיבה בחוף? כרגיל 18 \ 23 ?
yaman
שיהיה בהצלחה רבה;)
ronsh
איזה באסה שהשנה טייסטו לא מתקלט במסיבה הזאת...
אבל חפיף
FederalBI
איזה גילאים?
THE_BLUE_DRAGON
נראה לי 18+ אבל בטוח בזה.

m0sh
איזה כיף שטייסטו לא שם השנה
נמאס לי ממנו כבר

טוב אבל אני שמעתי אותו במקומות הכי טובים אז זאת דעתי
oXygen_tEAM
מי ששמע אתמול אולי בין 1 ל2 בלילה ב99
אני תקלטתי את הסט שלי בתחרות

היה בן-זונה !!!!

אם תרצו את הפלייליסט שהרצתי ב99 אתמול (ה23) שתגידו ואני ארשום

O-Team
Nir
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement