|
Heineken Thirst 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| OREN |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
The event will take place at the 'Palmahim-Beach'
With: John Digweed + Simon Postford + Offer Nissim + The winner DJ from Thirst.
|
קטלני קרוב לבית 10 דקות נסיעה
איזה גילאים זה? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
   
רוני מושביץ מתחרה בחצי גמר בתחרות של
HEINEKEN THIRST
ברדיו דרום
96\97 FM
רוני ניגן סט לייב של 20 דקות ברדיו.
ואתם מוזמנים לפרגן...!!!
ולעזור לו בשליחת
SMS
למספר הבא:
0508959697
בצירוץ הקוד:
רדיו - 2 - שם מלא של השולח
לדוגמא:
רדיו - 2 - גיל גולדשלגר
או באנגלית:
Radio - 2 - full name of the sender
לדוגמא:
Radio - 2 - Gil Goldshlager
ניתן להצביע עד הסוף שבוע...!!!
יום אחרון הוא יום חמישי 26 למאי
!!!...תודה רבה...!!!
רוני מושביץ - רונלדו רובוטיקה. |
|
|
| SPL |
מזל טוב - בהצלחה
אפשר לשמוע את הסט שהוא שלח? |
|
|
| m0sh |
בהצלחה
אם אני יאהב את הסט אני יצביע
זה בתנאי שאני ישמע כמובן :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
את הסט ברדיו אין לי אבל את הסט ששלח כן ואפשר להוריד אותו כאן.
יכול להיות שהשרת כרגע למתה תנסו מקסימום יותר מאוחר. |
|
|
| KrazyDJs |
יפה יפה, אחד משלנו..
קיבלתי פלא חדש אז אני מחכה שהוא יגמור לטעון, ואז אני אשלח SMS..
בינתיים שאלה לי אליכם, מאיזה גיל הכניסה למסיבה בחוף? כרגיל 18 \ 23 ? |
|
|
| ronsh |
איזה באסה שהשנה טייסטו לא מתקלט במסיבה הזאת...
אבל חפיף |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| נראה לי 18+ אבל בטוח בזה. |
|
|
| m0sh |
איזה כיף שטייסטו לא שם השנה
נמאס לי ממנו כבר
טוב אבל אני שמעתי אותו במקומות הכי טובים אז זאת דעתי |
|
|
| oXygen_tEAM |
מי ששמע אתמול אולי בין 1 ל2 בלילה ב99
אני תקלטתי את הסט שלי בתחרות
היה בן-זונה !!!!
אם תרצו את הפלייליסט שהרצתי ב99 אתמול (ה23) שתגידו ואני ארשום
O-Team
Nir |
|
|
|
|