return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Heineken Thirst 2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
וואי אם זה ל18+ זה מצויין...
אני פשוט חייב להיות שם לפגוש את המלך ג'ון
אני רק מקווה שיתנו לו הרבה זמן
למישהו יש מושג לגבי לוח הזמנים שיהיה באירוע?
ומישהו יכול לקמבן כרטיסים למקרה שהצעירים שביננו לא יוכלו לרכוש כרטיס?
SPL
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
מי ששמע אתמול אולי בין 1 ל2 בלילה ב99
אני תקלטתי את הסט שלי בתחרות

היה בן-זונה !!!!

אם תרצו את הפלייליסט שהרצתי ב99 אתמול (ה23) שתגידו ואני ארשום

O-Team
Nir


יאללה תרשום
oXygen_tEAM
quote:
יאללה תרשום


טוב הנה הרשימה של השעה שלי
O-Team Live @ 99FM ESC 23/05/05
01 intro
02 avb - communication part 3 (12" mix)
03 perasma - swing 2 harmony (dj nano remix)
04 way out west - dont forget me (r&d mix)
05 inertia - the chamber (original)
06 signalrunners - backfire (activa mix)
07 solarium - venice under water (original)
08 super8 vs dj tab - first aid (original)
09 positron - pathfinder (club mix)
10 pulser - point of impact (original)
11 plastic angel - pascale 2005 (robert gitelmann remix)
12 4 strings - sunrise (original)
13 matys - stripped (marc van linden remix)
14 roland klinkenberg vs dark alliance - mashup mix
fusi
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
למישהו יש מושג לגבי לוח הזמנים שיהיה באירוע?
?

נדב אגמי פותח, אחריו עולה דיגוייד מ-2 עד 5 וסוגרים עופר ניסים וסיימון פוספורד
DJ Alex E.
מה האגמי הזה מנגן?
דיגוויד 3 שעות איזה חלום אני הולך להתעלף שמה
קיצור התקשרתי לברר פרטים
זה מגיל 21 פלוס
אין הסעות(מחיפה לפחות)
מחיר:110 שקל...
למרות שזה מגיל 21 הוא אמר שהוא ימכור לי אם אני בגיל 18(ואני אכן עוד חודשיין בן 18 אז אני לא מאמין שהוא יעשה בעיות בגלל החודשיים האלה)
אז אני נראה לי מסודר מבחינת כרטיס
מי עוד שם?
יאלה גיל תתחיל לעשות תרשימה הקבועה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by ronsh
איזה באסה שהשנה טייסטו לא מתקלט במסיבה הזאת...
אבל חפיף


חחהחהחהחהה
אחת הבדיחות המצחיקות...:D

טוב..לפחות אפשר להתנחם בזה שהבאיו את ג'ון דיגוויד
ועוד את סיימון פוספורד איתו...
קצת מבאס אבל זה מה יש...חהחהחה
:wtf:

קיצר הולך להיות טוב, חבל שזה רק תקוע בין כל הבגרויות ככה שיהיה בעייתי להגיע
m0sh
המסיבות האלו תמיד 18+
אומרים 21 ועל הכרטיס רשום שהכניסה מותרת מגיל 18
ככה זה היה בטייסטו וגם באוקנפולד

מי מוכר כרטיסים?
עם זה במקום פתוח בים אז יש סיכוי שאני יבוא
KrazyDJs
טפו על העולם, עד שאני אוכל לשמוע את דיגוויד הוא יפרוש :(
Glenn-Holmes
מה קורה באמת עם מכירה מוקדמת..?
קיצר אני גם מגיע...מקווה לראות אנשים שמזמן לא ראיתי..

נראה מי יזכה בתחרות השנה...:rolleyes:
DJ Alex E.
אנשים תם לא מאמינים!!!
זכיתי בכרטיס זוגי למסיבה מתנת התוכנית של גיא פדרמן !!!!
איזה כיייייייייף אני הולך לראות את האיש והאגדה דיגווידדדדדדדדד
פדרמן פשוט מלךךךךךךךך

FreaKaZoid
בהצלחה לכל המשתתפים
Glenn-Holmes
חברים אפשר לפרסם כאן מקום שאפשר לקנותצ בו מוקדמת?

בלי קשר עברתי היום עקירה ודי כואב לי כל הפה עכשיו

מאמין שיעבור אבל תוך יומיים שלוש (משכן אני חייב עכשיו להיות פיקח
נו אלכוהול פור מי אגיין! )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement