return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ingen Love Parade 2005 (igen)
View this Thread in Original format
ScuL
inga pengar och inte tillräckligt med sponsor..
verkar inte bli av pga det.


Det sägs att de ska samarbeta med Paul van Dijk och arrangera en Love Parade i "ny stil" i 2006..
November
Ja.. en kan ju bara hoppas då :(
CJ InterCity
quote:
Originally posted by ScuL
Paul van Dijk

Paul Van Dyk är det annars... det finns en Paul Van Dijk också men han har inget med detta o göra :)

Snackas gör det men inget händer, så det får bli Loveparade Budapest för min del igen :p
ScuL
jag skiter i Engelsk stavning
hans namn är Holländska och stannar Holländska
CJ InterCity
rakt på sak minsann :p
St_Andrew
well, 2006, fotbolls vm, loveparade.... JAG ÄR DÄR :D
RebeL9
om paul sjalv stavar sitt namn Paul van Dyk sa ar val det sa det ska stavas?
staz
e han ursprungligen från holland?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by staz
e han ursprungligen från holland?


Nej han är ursprungligen från det gamla härliga östberlin. Var hans familjenamn är taget ifrån har jag ingen som helst aning om. Hans släkt kanske var gamla valloner, precis som vi hade här i Sverige.
K-PAXian
Trist trist, men men, ja ja.

benni
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Nej han är ursprungligen från det gamla härliga östberlin. Var hans familjenamn är taget ifrån har jag ingen som helst aning om. Hans släkt kanske var gamla valloner, precis som vi hade här i Sverige.


han heter faktiskt Matthias Paul, så att "van Dyk" är nog påhittad
SteveTranz4ever
Fan så synd att dte inte blir nåt av i år heller... Hade get tmig fan på att ta mig dit förra året och var såklart sugen på ett ev. LP i år...

*suck* :(


Dom får försöka arbeta fram nåt smart sätt att försöka göra lite profit på LP...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement