|
Ingen Love Parade 2005 (igen)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
inga pengar och inte tillräckligt med sponsor..
verkar inte bli av pga det.
Det sägs att de ska samarbeta med Paul van Dijk och arrangera en Love Parade i "ny stil" i 2006.. |
|
|
| November |
| Ja.. en kan ju bara hoppas då :( |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by ScuL
Paul van Dijk |
Paul Van Dyk är det annars... det finns en Paul Van Dijk också men han har inget med detta o göra :)
Snackas gör det men inget händer, så det får bli Loveparade Budapest för min del igen :p |
|
|
| ScuL |
jag skiter i Engelsk stavning
hans namn är Holländska och stannar Holländska |
|
|
| CJ InterCity |
| rakt på sak minsann :p |
|
|
| St_Andrew |
| well, 2006, fotbolls vm, loveparade.... JAG ÄR DÄR :D |
|
|
| RebeL9 |
| om paul sjalv stavar sitt namn Paul van Dyk sa ar val det sa det ska stavas? |
|
|
| staz |
| e han ursprungligen från holland? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by staz
e han ursprungligen från holland? |
Nej han är ursprungligen från det gamla härliga östberlin. Var hans familjenamn är taget ifrån har jag ingen som helst aning om. Hans släkt kanske var gamla valloner, precis som vi hade här i Sverige. |
|
|
| K-PAXian |
| Trist trist, men men, ja ja. |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Nej han är ursprungligen från det gamla härliga östberlin. Var hans familjenamn är taget ifrån har jag ingen som helst aning om. Hans släkt kanske var gamla valloner, precis som vi hade här i Sverige. |
han heter faktiskt Matthias Paul, så att "van Dyk" är nog påhittad |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan så synd att dte inte blir nåt av i år heller... Hade get tmig fan på att ta mig dit förra året och var såklart sugen på ett ev. LP i år...
*suck* :(
Dom får försöka arbeta fram nåt smart sätt att försöka göra lite profit på LP... |
|
|
|
|