|
22-23 April, plannen?
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Allé, we halen dit soort thread nog eens van onder het stof.
Deze avond: Members Night @ Illusion - Ronald Van Gelderen(nog iemand?)
Morgen: Ganse avond gratis drank in ons jeugdhuis + iets anders (hopelijk)
Go ! |
|
|
| Pumaz |
| Morgen La Rocca ! :cool: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Hydra
Morgen Famous. |
Schijnt dat die keet tamelijk leeg zit? En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen) |
**kuch** **kuch**
Ik geef mijn mening niet hé (kan ook niet oordelen; niet geweest en nog geen set van gehoord), enkel extra info :D
Straks: naar verjaardagsfeestje.
Morgen: Oude markt, Leuven |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Morgen La Rocca ! :cool: |
+1 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pooley
Schijnt dat die keet tamelijk leeg zit? En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen) |
alle discotheken zitten leeg tegenwoordig
plan al langer es een kijkje gaan nemen, maar nog geen tijd gehad...
vanavond lekker thuis.. BeTA-ID-contestverplichtingen :p
nee serieus, ben al een week lang nogal ziek geweest.. laatste twee dagen is het beter, maar ik wil niks riskeren voor morgen.. La Rocca :cool: |
|
|
| Bertn |
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard |
|
|
| Kelly* |
| Dit weekend geen plannen ... zaterdag en zondag moet ek werken om 05u00 :nervous: |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard |
Wat iemand anders zegt maakt me ni uit. Ik ken ook mensen die er geweest zijn. Geen vooroordelen hier. Ik ga er zelf naartoe, en zal dan zelf ook wel oordelen :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard |
Al die auto's zijn van de eigenaar zelf dus laat u niet afschrikken. Best zelf eens een kijkje gaan nemen. Btw Elof draait er op zaterdagavond:) |
|
|
|
|