|
Maxisinglar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
RebeL9...
Inget snålaktigt hemlighetsmakeri här nu.. ;) |
|
|
| RebeL9 |
Får inte avslöja gruppens namn men jag kan nämna att det är en av de större och väldigt många av de trancemp3or ni tankar rippas av dem :)
Jag kan gärna gå med på att dela med mig men som sagt jag måste bara ha en av de där singlarna i gengäld alternativt något annat trevligt :) |
|
|
| reveal |
| alltså, varför kan du inte säga vad gruppen heter? |
|
|
| RebeL9 |
det är en principsak.
precis som att man inte avslöjar vilket parti man röstar på. |
|
|
| reveal |
| ok, jag trodde iofs att ni ville ha "reklam" etc.. men jag respekterar att du inte vill säga det :) |
|
|
| RebeL9 |
| heh nej det behövs inte. :D |
|
|
| reveal |
| antar att du har fet tillgång till låtar? kolla gärna in tråden "lite låtar som jag behöver" och se om du kan hjälpa mig :) |
|
|
| reveal |
| btw, jag vet vilken grupp du tillhör ;) |
|
|
| RebeL9 |
| låt höra vilken grupp? :) |
|
|
| reveal |
| är det ok om det avslöjas då? :) |
|
|
| RebeL9 |
| Är du helt säker på din sak så kan du säga det. är du inte helt säker så säg det inte :) |
|
|
| reveal |
jag är relativt säker, men 100% kan ju ingen vara
jag är så säker att jag vågar ge mig på en mkt kvalificerad gissning ;) |
|
|
|
|