return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Maxisinglar (pg. 2)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
RebeL9...

Inget snålaktigt hemlighetsmakeri här nu.. ;)
RebeL9
Får inte avslöja gruppens namn men jag kan nämna att det är en av de större och väldigt många av de trancemp3or ni tankar rippas av dem :)
Jag kan gärna gå med på att dela med mig men som sagt jag måste bara ha en av de där singlarna i gengäld alternativt något annat trevligt :)
reveal
alltså, varför kan du inte säga vad gruppen heter?
RebeL9
det är en principsak.
precis som att man inte avslöjar vilket parti man röstar på.
reveal
ok, jag trodde iofs att ni ville ha "reklam" etc.. men jag respekterar att du inte vill säga det :)
RebeL9
heh nej det behövs inte. :D
reveal
antar att du har fet tillgång till låtar? kolla gärna in tråden "lite låtar som jag behöver" och se om du kan hjälpa mig :)
reveal
btw, jag vet vilken grupp du tillhör ;)
RebeL9
låt höra vilken grupp? :)
reveal
är det ok om det avslöjas då? :)

RebeL9
Är du helt säker på din sak så kan du säga det. är du inte helt säker så säg det inte :)
reveal
jag är relativt säker, men 100% kan ju ingen vara
jag är så säker att jag vågar ge mig på en mkt kvalificerad gissning ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement