return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מוזיקה אלקטרונית - פסקול לחיינו
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
חברים כמות הדיונים בפורום שקשורים למוזיקה הולכת ופוחתת בעוד כמות הדיונים שקשורים לחיינו האישיים תופסת חלק גדול בפורום
לכן עושה רושם הדבר הטבעי לעשות הוא ליצור דיון על נושא שמתחבר היטב בקו התפר שבין שני הנושאים

אתם מוזמנים לכתוב על נקודות מסוימות בחייכם שקטעי מוזיקה מסוימים מתקשרים אליהם באופן שכל כך בלתי ניתן להפרדה משמע אם אתם שומעים את אותו קטע ספציפי זה יוצר אצלכם את ההקשר המיידי לאותו אירוע
וזה יכול להיות כל אירוע
משמח/עצוב/מצחיק/מביך או כל משעולה על דעתכם

אני כרגע הולך לשולחן הסדר אז אני יכתוב את הארועים הקשורים לקטעים שאני זוכר מאוחר יותר
princess cc
חחחח ת'רד חזק!!!
וואי יש כ"כ הרבההההההההההההה

וכבר מאוחר... אני ארשום מחר;)
Shahar
וואלה בצבא כל הזמן שרים לי תשריקה מקיל ביל
כל פעם שאני שומע תשריקה אני נזכר בבקום
Glenn-Holmes
lange - follow me אמנם לא הייתי באיביזה עד היום אבל הקטע הזה מזכיר לי סרט איום ונורא עם פסקול שמיימי - קווין ופרי קורעים את איביזה
זה הקטע שתמיד מזכיר לי את גן העדן שלא הייתי בו עד כה

fire & ice - souvenir de china + paul van dyk - politic of dancing cd - זה משמזכיר לי את הטירונות הקטע המצוין שבתחילת תקופת הצבא שלי הייתי מאוהב בו והדיסק שאני ומורן יקירינו היינו שומעים בלילות (מורן קנה אותו בחופשה הראשונה שלנו מהטירונות אם אני זוכר נכון)


cj stone - infinity + vincent de moor - eternity
ימי אלעד עמדי ורדיו ירושלים עולים בראשי בכל פעם שאני שומע אחד מהקטעים האלה
william orbit - ravels pavane pour un infante... (ferry corsten remix) תאמת יש עוד לא מעט קטעים שיזכירו לי את ימי רדיו רמלה הרדיו שהכניס אותי למוזיקה האלקטרונית (קשה להאמין אהה? ) אם אני ישב שעתיים שלוש וינסה להזכר אני יביא כאן רשימה של 10-15 קטעים אדירים כולל סינסטזיה המקורי וואלה הנה ב-2 דקות צצו למוחי עוד כמה קטעי שמקושרים אצלי בראש לתוכנית הרדיו של אלון מורדו ובהמשך של מחליפו אבירם צרפתי

kaydee project - parabolique
digitale - new york boy (לא סגור על השם של הקטע...משהו עם ניו יורק)
sander kleinenberg - my lexicon (בימים שגם אני הייתי קורא להכל האוסים ככה שלא ממש חשבתי על זה שהקטע הזה קצת לא אופייני לי באותה תקופה...עד היום אבל זה אחד מהקטעים האהובים עלי)
paul van dyk - another way

בקיצור הרשימה ארוכה...
זהו זה לגבי...
מקווה שהפורום יתמלא באנשים שישפכו את ליבם:)
Haoman TraffiC
החדר שלי.פעם הייתי ילד,ילד קטן ומפגר היום נשארתי רק מפגר.למה אתה עושה לי את זה?"מה אני עושה לך?"למה אתה חייב להתנהג ככה כול הזמן?"עזבי אותי כבר את מפריעה לי לשמוע את המוזיקה"אני הולכת"בייייייייי"0

Ayla - Liebe

היא הייתה הראשונה שלי ובגלל שהייתי כול-כך מהופנט לקטע הזה בזמנו היא נראתה כול-כך חסרת משמעות לעומת המלודיה שכול-כך מרגשת היום.0

פששששששש כמה שנים עברו מאז

:p
KrazyDJs
Tayfoon

אין לי מושג של מי
אני לא כ"כ בטוח שזה השם שלו
פשוט זה קטע שלא משנה כמה פעמים אני אשמע אותו, אני פשוט אשקע במעין אופוריה עם חשק לרקוד...
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Tayfoon

אין לי מושג של מי
אני לא כ"כ בטוח שזה השם שלו
פשוט זה קטע שלא משנה כמה פעמים אני אשמע אותו, אני פשוט אשקע במעין אופוריה עם חשק לרקוד...


איזה קטע הזוי בדיוק יש פה מישהו שהכינוי שלו
Tayfoon
מעיין פה בפורום..

:rolleyes:
YO-I
מוזיקה אלקטרונית זה לא פסקול החיים שלי, זה החיים שלי, אני חי ונושם את המוזיקה הזאת 24 שעות ביממה

למעלה מ3000 אלבומים ויותר ממליון סינגלים באמתחתי, הרבה מסיבות של טובי הדיג'ייס ובעיקר ניסיון מתמיד "לחנך" מוזיקלית כל אדם שפגש אותי בחייו בצורה זאת או אחרת

מתי כל זה התחיל? קשה לי להגיד, אני זוכר שכשהייתי מאד קטן, נסעתי לבני דודים בבאר שבע והם אמרו שהם הולכים למסיבת האוס, לא הבנתי מה זה האוס חוץ מהפירוש שלה מאנגלית, בית

כמה שנים אח"כ, אני ועוד חבר מוצאים את עצמנו בת"א, ניכנסו באחד ממוצאי השבת לדאנס בר המיתולוגי סיצין ז"ל, ניגנו שם דיפ האוס עם מצילות, לקח לי זמן להבין את המוזיקה הזאת באותה התקופה אבל חצי שנה אח"כ הגיעה המפנה הגדול, רכשתי את אלבום הגלובאל אנדרגראונד של פול אוקנפולד, מספר שבע בניו יורק ומאז השתנו חיי

רכשתי בממוצע שני דיסקים בשבוע, יש לי את כל הסידרות של הגלובאל אנדרגראונד, אלבומים של אנטוני פאפה, דני האוולס, בד בבד הקלאב טראנס היה מאד חזק בתקופה ההיא וכמובן ששילבתי בין האהבה למוזיקה של "טייסטו" לבין האוס מהצד השני, אחרי ששמעתי את מג'יק הראשון של טייס, הגיעו אלבומים של פרי קורסטן מהאינר סיטי והאלבום של ארמין שנתתי כאן ריוויו עליו לא מזמן כאחד מהאלבומים הכי טובים שלו, התאהבתי במוזיקה הזאת בצורה אבסולוטלית

חברים שלי שהיו יותר בקטע של מוזיקה ישראלית ולועזית התחילו לבקש ממני לתת להם לשמוע את הדיסקים של ארמין פרי וטייסטו, עד היום הם מכירים רק קלאסיקות, אני ישמיע להם אלבומים מהשנה האחרונה הם לא יאהבו, מבחינתם, רק מוזיקה שהייתה בין השנים 99 ל2000 , ככה זה, אני התקדמתי והם ניתקעו

את החברה האחרונה שלי (אקסית) הכרתי גם בגלל המוזיקה, היתי מנהל צוות בחברת תקשורת, זה היה ביום הראשון לעבודה כשבדיוק הכרתי את העובדים שלי, מודה שזרקתי לכיוון שלה מבטים כי הייתה יפהפיה, אבל אני היתי מנהל שלה וזה לא היה ראוי להתחיל איתה, אממה, היו לה ביצים והפסקה בעודי שומע במיני דיסק את הגלובאל של ג'ון דיגוויד מהונג קונג, היא התיישבה לידי, לקחה ממני אוזניה אחת והתחילה לשמוע יחד איתי את האלבום

יומיים אח"כ אני באילת עם חברים, היא בעין גדי עם ההורים ואני משמיע לה דרך הטלפון מוזיקה במשך שעות, בפעם הבאה שניפגשנו כבר יצאנו כזוג, במשך תקופה של שנתיים שהיינו יחד, נשמנו את המוזיקה הזאת בכל מקום אפשרי

מבין כל הקטעים שמעתי ומדובר על יותר ממליון קטעים, הקטע הכי אהוב עלי בכל הזמנים, הטראק שהכי מזוהה איתי ושלפי דעתי הוא יצירת מופת, מסוג הטראקים של פעם בדור
Bt - Mercury And Solace

טראק שלא משנה כמה אני אשמע אותו, הוא ירגש אותי בכל פעם, יש בקטע הזה את כל המרכיבים שצריכים להיות במוזיקה אלקטרונית, מלודיות, ווקאל, קצב ובעיקר המון נשמה

חג שמח, יוחאי
DjChook
וואי אילן בהחלטטטטט חזק

אז ככה,
Sean Paul - Breathe - מזכיר לי את איה נאפה עם רועי

Ayla - Ayla part II
סיום כיתה ח


Planet perfecto - Bullet in the gun
מזכיר לי את פול אוקנפלד שניגן את זה באיזה תוכנית
MTV
שראיתי, לא יודע, זה דבוק לי למוחחחח

Noyze - Stay with me
אין צורך להגיד :) מזכיר לי את הכושי שלי באמצע החממה/לכת/צוף/רוץ
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
Noyze - Stay with me


מזכיר לי מוד של פורום טראנס
ששומע מוזיקה כזאת
:whip:

DjChook
שחר לא משנה מה תעשה לא תצליח לשכנע אותי שזה לא שיר טוב
ממוסחר תחת, אבל טוב
KrazyDJs
למען האמת גם אני חושב ש
stay with me
זה אחלה שיר...


ואורן, גם אני שמתי לב..
רשמתי את ההודעה ושחזרתי למסך הראשי פתאום אני קולט בן אדם בשם טייפון..
בכל מקרה אחלה טראק, אם ת'זוכר שלחתי לך אותו שתזהה לי אותו לפני מלאן זמן...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement