|
Nexusmeeting! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dago "B" Duck |
Ik heb een heleboel mensen gemist op ons feest!!! 8-)
Gelukkig waren onze hardcore-fans DJ Alpha en New Wave van de partij. Kunnen ze een objectief verslag doen van ons feest! :D |
|
|
| Dj Alpha |
| k zal strax es een mooi verslagje doen :D |
|
|
| New Wave |
JHAAAAAAAA,...nou mensen, ik zal der effe wat over pennen........
Toen ik binnen kwam kreeg ik echt al een hele goeie indruk....decor was echt cool, waren van die fluoriserende decorstukken, creativiteit geef ik echt een dikke 10! licht FX waren toppie!
Bij binnenkomst werd mijn fav vinyl gedraaid (Johan Bacto - Running sculpture) , eerste indruk was dus al meteen goed endus kon het al niet meer stuk.
Muziek was niet mijn style maar dat maakte geen reet uit, ik ben de hele avond weze feesten, lekker gehouzhuduh tot 7 uur (zonderrrr pilluhhh :p) Jammer dat de techno niet werd gedraait, stond wel op de flyer..maarja...wat ik al typte....i don't give a , gezelligheid was optimaal en daar ging het om!!!!!!!
Het was dik phatt, goeiuh muziek, Dago gezien, hij draaide toppi!!, Eye-riz is echt een supermeid!!! ze draaide echt lekkere platen :p
Naarmate de avond vorderde ging je beetje praten met die luutjes daar, heel relaxed, toffe lui, en het was gewoon OP EN TOP GEZELLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alpha en ik hebben na het feest nog 4 uur lang met een relaxede gozer op het station bakkie gedaan, 12:50 de trein gepakt en met dove oren van het feest naar huus gegaan.
Op het feestje waren denk ik zo'n 300 man aanwezig, bij aankomt verwachte ik een groter feest, zelf dacht ik altijd dat grote feesten het gezelligst waren maar na dit feestje ben ik van standpunt veranderd, NEXUS FEESTEN ROELEN ECHT!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer kunnen ze mij daar weer vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Dj Alpha |
Na mn vorige keer &joy had ik over dit feest al een heel goed gevoel..
We kwamen binnen, mooie deco en licht-effecten.. Het geluid kon ietsje beter maar was niet verkeerd...
We waren er vrij vroeg, iets over half 12.. Het werd al gauw druk, t leuke was ik herkende ook mensen van de vorige keer..
Eye-Riz was te laat, die kwam geloof ik een uur later aanzetten, maar dat maakte nix uit..
Aan t begin hoorden we een paar dikke technoplaten.. K vond t wel een beetje vreemd dat er in het begin al zo hard gedraait werd..
Toen Dago begon werd t al gauw iets minder, maar niet minder in sfeer.. K hoorde errug lekkere trance platen voorbij komen, toppie Oedo!
Toen kwam onze Eye-Riz achter de wheels of steel.. Begon lekker relaxt maar bouwde heel goed op, het ging al de acid kant op, heerlijk duzz! Ik was daar lekker aan t jumpen, nog compleet nuchter en ik raakte al gauw aan de praat met een paar gasten die heeel toevallig bij mij in de buurt wonen.. Met deze lui zijn we ook de hele avond opgetrokken..
Na Eye-Riz kwam Bemmel.. Wauwww die gozer kan er wat van! Ik hoorde de ene dikke acidplaat na de andere.. Gewoon dik jumpen duzz! Van moeheid had ik gelukkig geen last, ik kon doen wat ik wou en liep de hele avond met een big smile op mn gezicht :)
Daarna kwam Mary (die nexus pot :D) die ook gewoon lekker doorbeukte maar hier en daar wel dr schoonheidsfoutjes had.. Maakte niet uit, ik hou me daar niet mee bezig zoals New_Wave die Eye-Riz op dr 3e foutje gaat wijzen :D (foei New_Wave :whip: :D)
Egt helemaal nix kon de sfeer bedrukken, het werd alleen maar gezelliger en afentoe gejoeld..
De laatste 3 platen werden gedraait door onze Dago himself.. Ik hoorde dikke nummers voorbij komen waaronder ASYS (alweer toppie Oedo!)
Dit soort feestjes kan ik iedereen aanbevelen die gaan voor goeie muziek, kwaliteit, optimale sfeer en ++++ publiek!
In maart is de volgende Nexus, maar tussendoor komen er nog &joyfeestjes in club151 in Utregt..
ik hoop dat er meerdere mensen overtuigd raken van de kwaliteit van Nexus, dit is egt zover ik weet een van de beste feesten die ik heb meegemaakt! Voorlopig doe ik het ff rustig aan, maar mij ga je daar egt vaker trug zien...
Cya @ Nexus ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
.. Maakte niet uit, ik hou me daar niet mee bezig zoals New_Wave die Eye-Riz op dr 3e foutje gaat wijzen :D (foei New_Wave :whip: :D)
|
EN DANK JE WEL!!!!!!!!!!!!
Beetje jammer weer.................zet het er speciaal niet in omdat het totaal niet boeiduh, moet hij weer de negatieve kanten van het feest noteren.....owhohwohwowh...............ZONDUH.....altijd weer andere mensen in kwaad daglicht zetten.......maarja........:( :( :( :( :( :( :(
Jeroen, je was ook gezellig hoor!
:p
Iris, die foutjes! was niets mis mee, waren hele mooie! je hebt der een goeie sfeer gezet en dat gejuich van de zaal heb je 100% verdient!(kijk ik denk tenminste nog positief over alles en andere :o :p ) |
|
|
| Dj Alpha |
| New_Wave jij kan ook nie tegen een grapje :).. dr staat een dikke smile achter duz nie zeuren :p |
|
|
| New Wave |
Ik weet het kereltje, bij mij ook
:p
maar volgende keer zeker weer of niet jong? efef die andere bellen en dan dik feesten weer! |
|
|
| Dj Alpha |
| dr moeten gewoon meer TA-ers naar Nexus komen :) |
|
|
| Remy D |
| Ik ga er ook wel een x heen en als ik kan ga ik de volgende wel. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga er ook wel een x heen en als ik kan ga ik de volgende wel. |
Net alsof jij altijd wat te doen heb!
Beetje interesant doen hier!:whip: :eyes:
whaha |
|
|
| New Wave |
| NIX! "als ik kan dan kom ik"......je moet dit al 10 jaar van tevoren in je agenda plannen........slappe zooi!!!!! KOMEN.........ALLEMAAL!!!!! |
|
|
| Kruimeltje |
Hey guys, niet Kruimeltje hier, maar Eye-Riz (mijn pc is kaduuk, vet virus erop, dus kan nix meer thuis doen en zit nu bij Dago en Kruimeltje thuis)
Tof dat jullie het leuk vonden. Ik heb het zelf ook erg naar mijn zin gehad, alleen was het veel te vlug voorbij. Ik heb het idee dat ik drie platen heb gedraaid, een paar mensen heb gesproken en dat het toen al weer voorbij was. Je leeft erg lang naar zo'n feest toe, en dan is opeens alles zo vlug voorbij!
Enne, mij wijzen op mijn fouten mocht best hoor New Wave, je had groot gelijk :)
Slechte monitoren is natuurlijk een zwak excuus, maar toch...
Trouwens, Alpha, volgende keer iets minder pillen gebruiken, want in je verslag heb je gezet dat Bemmel na mij kwam: dat is dus niet zo, want UP kwam na mij. En daar heb je helemaal niets van gezegd, FOEI!
(mijn vriendje notabene, hihi!)
Er zijn mixen gemaakt van het feest, ICLUSIEF fouten natuurlijk, hihihi, en we zullen ze binnenkort op de site zetten. Moet alleen mijn pc het weer een beetje doen! Er zijn ook foto's gemaakt, en die zullen er vanaf komend weekend denk ik wel opstaan.
Bedankt voor de gezelligheid mensen!!!! |
|
|
|
|