|
Nexusmeeting! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
[BTrouwens, Alpha, volgende keer iets minder pillen gebruiken, want in je verslag heb je gezet dat Bemmel na mij kwam: dat is dus niet zo, want UP kwam na mij. En daar heb je helemaal niets van gezegd, FOEI!
(mijn vriendje notabene, hihi!)[/B] |
Daar heb je het al, sorryyyyyyyy de tijd ging ook zooo snel :) |
|
|
| Kruimeltje |
tja, ik kan jouw korte koppie niets kwalijk nemen :)
Bedankt trouwens ook voor de leuek reacties in ons gastenboek (heb ik net ook even gekeken!) |
|
|
| New Wave |
---------------------
Enne, mij wijzen op mijn fouten mocht best hoor New Wave, je had groot gelijk
Slechte monitoren is natuurlijk een zwak excuus, maar toch...
---------------------
KHee dan is het goed :D, dacht later eigenlijk ook vannuh "wat doek nu, het gaat niet specifiek om kwaliteit omdat er niet veel op het spel stond, gaat gewoon om de gezellieheid" vond het eigenlijk niet tof van mezelf....wantthuh, de sfeer was helemaal TOP!
ejh trouwens, ik moet een keertje met je babbelen, ken je effe een PM naar me sturen? (ga je niet versieren ofzo, pure business ;) :p ) |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by New Wave
---------------------
Enne, mij wijzen op mijn fouten mocht best hoor New Wave, je had groot gelijk
Slechte monitoren is natuurlijk een zwak excuus, maar toch...
---------------------
ejh trouwens, ik moet een keertje met je babbelen, ken je effe een PM naar me sturen? (ga je niet versieren ofzo, pure business ;) :p ) |
whahaha, nee daar was ik mee bezig toch? ;) whahaha j/k :)
ben weer es in een blije bui :p |
|
|
| Kruimeltje |
mij versieren lukt zowiezo niet, dus probeer je geluk eens bij de Kerstboom hihihi :)
Over fouten: het gaat inderdaad om de gezelligheid, maar als er fouten worden gemaakt, dan is dat zo, dus mag je er best wat van zeggen (als het maar gebeurt zoals jij dat deed, dat was wel grappig, en als er maar niet om gezeurd wordt.zogauw erom gezeurd wordt, denk ik meteen 'dikke vinger, heb je pech. je betaalt 15 piek voor alles in het geheel, en niet alleen maar voor een technisch strak verantwoorde mix. toch? :) )
Even: komende zaterdag feestje in K-sjot (Oudegracht a/d werf 157 ofzo) en de week erop in club 151 een &joi-avond. Mocht er iemand zin hebben :) |
|
|
| Dago "B" Duck |
Kent iemand deze 2 gasten? Die waren de weg kwijt op ons feest! :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Kent iemand deze 2 gasten? Die waren de weg kwijt op ons feest! :D |
ohhh je bedoelt deze 2???
http://home.wanadoo.nl/smaanen/Alpha&NewWave.jpg
hehehe, echt coole foto man!!!
en dan Alpha met die ongelooflijke BIG SMILE op zn bek! :):):)
[edit]huh, waarom geeft die nou alleen die stomme url ipv de foto te laten zien???[/edit] |
|
|
| Dago "B" Duck |
Tis mij ook pas na 26 keer editen en deleten gelukt om de foto erop te krijgen ipv. de link en nu weet ik het verschil nog niet tussen een link en een foto in je post! :D
En......we hebben zo nog een stuk of 70 foto's en misschien een stukje film! |
|
|
| Eye-Riz |
| Wat hebben wij toch een leuke huisregels he? Alpha heeft zich er in elk geval keurig aan gehouden (smile verplicht :) ) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Wat hebben wij toch een leuke huisregels he? Alpha heeft zich er in elk geval keurig aan gehouden (smile verplicht :) ) |
Nou maar volgens mij aan een andere huisregel weer niet...
..ehh of was je nou al wel 18 Alpha?
;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Wat hebben wij toch een leuke huisregels he? Alpha heeft zich er in elk geval keurig aan gehouden (smile verplicht :) ) |
riz!! geloof je me als ik zeg dat ik ook echt n x kom? :S
ennu...hoest met je katje? :) en je konijntje :) |
|
|
|
|