|
ב ו ר ג ר !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
|
חחחחח
איזה קטע אפילו כתוב בעברית...
הולך להם טוב
? |
|
|
| dj alonzo |
| איזה מגניב... "פלאפל כמו בארץ".... ענק |
|
|
| TranceGiant |
and here comes the funny part: i enter that falafel restaurant, and see a huge picture saying "This is our main place in Tel Aviv" so i look at the picture showing a guy selling falafel in tel aviv and what do i read next to the menu?
"Falafel Kmo be AMSTERDAM"
LOL :p |
|
|
| TranceGiant |
Now that i finally found out how to post those images, heres a pic of ME from A'dam, yes folks, it was a rainy night :eek:
i donno why i have this angry look, it was a nice trip after all :toothless
 |
|
|
| Ariels |
מריחו-פלאפל
רק באמסטרדם רק היום
פלאפל בטעם האהוב על כולנו
מריחו-פלאפל
מי שלא מנסה
לא יתנסה |
|
|
| Dj Moriano |
זה לא כל כך
FAST FOOD
אבל זה ההמבורגר הכי טעים בארץ
burgos
למי שגר בהרצליה והסביבה שילך יש להם המבורגר ענק גם בגודל וגם בטעם. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זה לא כל כך
FAST FOOD
אבל זה ההמבורגר הכי טעים בארץ
burgos
למי שגר בהרצליה והסביבה שילך יש להם המבורגר ענק גם בגודל וגם בטעם. |
נכון - ישר חשבתי עליו שעשיתי את ה
THREAD
:)
גם האגדיר מצוין אם אתה מכיר
זה בסביבה שם
ליד
"ארומה" |
|
|
| Dj Moriano |
כן אני מכיר את אגדיר גם מקום
פ33ה
אני אוהב בבורגוס את כל התוספות שיש.......
אמנטל ובייקון זה ה-דבר הכי שולט שיש |
|
|
| Dj-2TaLL |
בקשר לבורגר אני חייב להגיד בורגר קינג...
יש להם הכול הכי טעים!!!
והפיצה הכי טעימה שאכלתי הייתה בלונדון(אני חושב) בפיצה האט, היה לזה שם מוזר אבל זה נראה טעים, אף פעם לא אכלתי פיצה עם אננס אז החלטתי לראות אם שני הדברים טעימים ביחד כמו שהם טעימים לחוד...
:)
בסוף הסתבר שהיה בזה הכול!!!
מה שאתם לא רוצים!!!
אננס, בשר, עניינים בלאגנים, אבל היה בן זונה מפציץ!!!
חחחחחחחח:))) |
|
|
| Dj Black |
אכלתי בחול כזאת פיצה האט שבתוך הקשה של הפיצה
יש גבינהההה וואיייי איזה טעים זה היה
אני מת על פיצה האט
בבורגר את בורגר קינג
יש להם את הציפס הכי טעיםםםםם
:eyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| Burger King Rules |
|
|
| ProjectFive |
פעם הייתי כל יום שלישי יורד עם חבר שלי אחרי ב"ס על דאבל בורגר קינג
אבל עכשיו אני מכור למקדונלדס...
יותר טעים לי
בורגר ראנץ' על הפנים כרגיל
לא משנה איזה כוסית הם ישימו בפירסומת;) |
|
|
|
|