return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ב ו ר ג ר !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
דאבל מק-רויאל הבחירה שלי
מוגדל עם קולה ענקית וצ'יפס ענק
Dj-2TaLL
וואי שחכתי לגמרי!!!
איך אפשר לדבר על ג'אנק פוד בלי להעלות את השוארמה הכי טעימה בעולם?!?!

מישהו פה לא היה בג'אמיל?!?!?!?
:D :D :D
Ariels
אני
איפה זה
?!!?!?
luckystrike
גם אני
מה זה ג'אמיל ???

אם כבר אז האחים סמארה בטירה
יש להם אחלה שווארמה

חומוס עלי קראוון מישהוא מכיר פה ???
Dj-2TaLL
שיייייייייווווווווו!!!!!!!!!!!!!!
אם לא אכלתם בג'אמיל אז לא אכלתם שוארמה טובה!!!
זה בסוקולוב שמה איפה שלב העיר מבנק לאומי הולכים לכיון הסופר פארם וזה יופיע מצד שמאל (ברחוב שמול הסופר פארם...)
קוראים לזה מפגש השרון גם...
אני חושב שזה מול סטאר...
:)
קצת מסובך ההסבר אבל אי אפשר לפספס...
אני ממליץ על לאפה עם קצת צ'יפס קצת חמוצים והרבה בשר...
(ככה צריך להגיד למה אחרת הם מפוצצים לך את הלפה בציפס ומלפפונים חמוצים...:))
Ariels
לאקי, האחים סמרה בטירה
זה לא איפה שעשו בנין חדש כזה בצומת מול החנות תכשיטים
?!?!?!?!?
Dj Moriano
אני אוכל מלא בג'אמיל

זאת השווארמה הכי טובה בארץ...........
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני אוכל מלא בג'אמיל

זאת השווארמה הכי טובה בארץ...........


אללקקק זה טוב אבל הם קמצנים מנייאקים לך עוד קצת ברחוב לפלאפאל קינג זה שוואמרה!
בקשר להמבורגר אני לא כך כל מת על פסט פוד וכל זה אבל ההמבורגר הכי טוב זה
בורגר ראנץ' עם אלף האיים ומלא חמוצים!
בקשר לפיצה שהיפצה הכי טעימה זה פיצה פינו בשבעת הכוכבים!
אחר כך דומינו

סיכום:
המבורגר:בוגר ראנץ'
פיצה:פיצה פינו
שווארמה:פלאפל קינג

בהחלט הבאתי את השינוי שעכשיו מלא עושים טופיקים חמודים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אללקקק זה טוב אבל הם קמצנים מנייאקים לך עוד קצת ברחוב לפלאפאל קינג זה שוואמרה!
בקשר להמבורגר אני לא כך כל מת על פסט פוד וכל זה אבל ההמבורגר הכי טוב זה
בורגר ראנץ' עם אלף האיים ומלא חמוצים!
בקשר לפיצה שהיפצה הכי טעימה זה פיצה פינו בשבעת הכוכבים!
אחר כך דומינו

סיכום:
המבורגר:בוגר ראנץ'
פיצה:פיצה פינו
שווארמה:פלאפל קינג

בהחלט הבאתי את השינוי שעכשיו מלא עושים טופיקים חמודים



אני מכיר את פאלפל קינג אני זוכר אותם עוד מתי שהם רק נפתחו
מנה פאלפל עלתה רק 6 שקל היום עולה 11......
חבר טוב שלי גר ממש ממש קרוב.....

מה שאני אוהב שם זה שיש 4 טעמים לפאלפל....
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
לאקי, האחים סמרה בטירה
זה לא איפה שעשו בנין חדש כזה בצומת מול החנות תכשיטים
?!?!?!?!?


כן
זה בבנין החדש הזה
יש להם גם מאפייה אחלה ליד

MoSH_MaN
ועוד דבר:

אגדיר יותר טוב מבורגוס!
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ועוד דבר:

אגדיר יותר טוב מבורגוס!


*agree*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement