|
Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור
עד כמה שאני לא יסכים עם מי שיקטול את הקטע אין לי בעיה עם זה
זה לא מיוחד בעיני בלבד כמו שאתה מציג את זה
זה דברים מיוחדים שנשמעו בקטע הזה בהשוואה לכמעט כל קטע אפליפטינג טיפוסי אחר - זה לא עניין של דיעה אישית כמו שאתה מנסה להציג את זה זה עניין של ריוויו על הקטע להגיד אחרי כל משכתבתי שהקטע הוא שגרתי זה בסדר? איך שגרתי? יש לי פוסט שלהם וארוך בפתיחה שמסביר לא במונחים של "חזק" "יפה" ו"לדעתי" מה מיוחד בקטע הזה
מארק קבע שזה קטע שגרתי - עם כל הכבוד אהבתי לא אהבתי יפה לא יפה זה חופש הדיעה ועל זה אין לי מה להתווכח
אבל להגיד שהקטע הזה לא שונה בייחודו מקטעי אפליפטינג אחרים..?
אני חושב שהוא לא הקדיש מספיק זמן לקטע
אם יש משהו שהקטע הזה הוא לא זה שגרתי
אולי לא מהפכה אבל משהו אחר בהחלט לא האפליפטינג הטיפוסי
ומה אני יגיד לך זה כן טיפה צרם לי לקרוא... |
OK.
הבנתי אותך...
סבבה, כל מקרה כמו שאמרת באמת זה חופש דיעה בסופו של דבר.. |
|
|
| sh33p |
halcyon
יותר יפה? לדעתי ממש לא... עניין של טעם
העניין שאנשים התלוננו שאין טרדים על מוזיקה אז הנה קטע שהוא מהשורה הראשונה מאז תחילת 2005 ששווה לפתוח בשבילו טרד
נכון שהוא לא הביא חדשנות כמו וויטרום שנה שעברה אבל לטרד הוא ראוי |
|
|
| yaman |
עכשיו שמעתי אותו מריפ של התוכנית שלהם
לפי הטעם שלי: קטע נחמד מאוד
לא הכי הכי הלהיב אותי |
|
|
| Glenn-Holmes |
כל אחד וטעמו הוא אבל אני חושב שהוא מחדש יותר מוייטרום
שימו לב להבדל אני לא טוען שהוא יותר יפה מוייטרום או שוייטרום יותר יפה
לא זה הנושא אלה אני טוען שהוא מביא רוח חדשה לטראנס ע"י קצב גרובי שמלווה את כל הקטע
תקשיבו לכל הקטע
הקצב הגרובי זה לא איזה דבר שאפשר לפספס פה
ולא הלסיון לא מחדש יותר מה גם שהוא קטע פרוגי יותר
לגבי מה יותר יפה נכון שוב דיעה אתה חושב שהלסיון אוקיי לגיטימי מקובל (בכל מקרה את שתיהם יהיה לי בעתיד על וייניל)
אני מתייחס רק למשהקטע הזה מביא מבחינת נרעיונות שהוכנסו אליו...זה הכל מבקש להתייחס גם לנושא הזה
כי על דיעות לפתח דיון אליאור כבר הוכיח לנו בפשטות שזה יכול להיות מאוד מגוחך והוא צודק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל אחד וטעמו הוא אבל אני חושב שהוא מחדש יותר מוייטרום
שימו לב להבדל אני לא טוען שהוא יותר יפה מוייטרום או שוייטרום יותר יפה
לא זה הנושא אלה אני טוען שהוא מביא רוח חדשה לטראנס ע"י קצב גרובי שמלווה את כל הקטע
תקשיבו לכל הקטע
הקצב הגרובי זה לא איזה דבר שאפשר לפספס פה
ולא הלסיון לא מחדש יותר מה גם שהוא קטע פרוגי יותר
לגבי מה יותר יפה נכון שוב דיעה אתה חושב שהלסיון אוקיי לגיטימי מקובל (בכל מקרה את שתיהם יהיה לי בעתיד על וייניל)
אני מתייחס רק למשהקטע הזה מביא מבחינת נרעיונות שהוכנסו אליו...זה הכל מבקש להתייחס גם לנושא הזה
כי על דיעות לפתח דיון אליאור כבר הוכיח לנו בפשטות שזה יכול להיות מאוד מגוחך והוא צודק |
אני שוב ושוב שומע את הטראק הזה ולא מצליח עדיין להבין על מה אתה מדבר.
שוב, קטע חביב ואפילו זיהיתי גניבות סימפול מ-
HOLDERMAN - LEFT/RIGHT SWITCH...
אולי אנדי מור שותף להרכב הנ"ל ?
שמעת את הטראק הזה אילן, הוא מופיע ברשימה שלי כבר חודש.
תשמע ואולי תתלהב גם...
לגבי הווקאל - נראה לי שזו אותה אחת מהלציון. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כל אחד וטעמו הוא אבל אני חושב שהוא מחדש יותר מוייטרום
שימו לב להבדל אני לא טוען שהוא יותר יפה מוייטרום או שוייטרום יותר יפה
לא זה הנושא אלה אני טוען שהוא מביא רוח חדשה לטראנס ע"י קצב גרובי שמלווה את כל הקטע
תקשיבו לכל הקטע
הקצב הגרובי זה לא איזה דבר שאפשר לפספס פה
ולא הלסיון לא מחדש יותר מה גם שהוא קטע פרוגי יותר
לגבי מה יותר יפה נכון שוב דיעה אתה חושב שהלסיון אוקיי לגיטימי מקובל (בכל מקרה את שתיהם יהיה לי בעתיד על וייניל)
אני מתייחס רק למשהקטע הזה מביא מבחינת נרעיונות שהוכנסו אליו...זה הכל מבקש להתייחס גם לנושא הזה
כי על דיעות לפתח דיון אליאור כבר הוכיח לנו בפשטות שזה יכול להיות מאוד מגוחך והוא צודק |
אני שוב ושוב שומע את הטראק הזה ולא מצליח עדיין להבין על מה אתה מדבר.
שוב, קטע חביב ואפילו זיהיתי גניבות סימפול מ-
HOLDERMAN - LEFT/RIGHT SWITCH...
אולי אנדי מור שותף להרכב הנ"ל ?
שמעת את הטראק הזה אילן, הוא מופיע ברשימה שלי כבר חודש.
תשמע ואולי תתלהב גם...
לגבי הווקאל - נראה לי שזו אותה אחת מהלציון.
ונ.ב. -
אתה מתכוון לרכוש גם את זה וגם את הלציון ?
כי אם כן, אני מזמין פורצים אליך הביתה....:D |
|
|
| yaman |
Kא יודע מה ממכר בטראק הזה אבל ששמועים אותו כך הרבה פעמים נראה לי שבסוף מתאהבים בו
מה שהכי הלהיב אותי הוא הוואקל
בלי וואקל זה חראאאאאא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
בלי וואקל זה חראאאאאא |
מממ לא יודע מאיפה אפילו להתחיל להתייחס לזה...
אז אני לא
הערה מוזרה על סף התמוהה שלך
וסתם לגבי גניבות אז הסאמפל בקטעים השקטים כשנכנס רק הווקאל בהתחלה הוא אותו סינט שהדהד את העולם מ
underworld - born sleepy
שמתי לב מההתחלה אבל שכחתי לציין...
בכל מקרה זה לא פוגם לי בהנאה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ לא יודע מאיפה אפילו להתחיל להתייחס לזה...
אז אני לא
הערה מוזרה על סף התמוהה שלך
וסתם לגבי גניבות אז הסאמפל בקטעים השקטים כשנכנס רק הווקאל בהתחלה הוא אותו סינט שהדהד את העולם מ
underworld - born sleepy
שמתי לב מההתחלה אבל שכחתי לציין...
בכל מקרה זה לא פוגם לי בהנאה |
אל תסתבך...
קיצר קטע גדול אילן אהבתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
אל תסתבך...
קיצר קטע גדול אילן אהבתי |
אני יגיד לך מה תמוה...
הווקאל עם כל הכבוד לזה שהוא תורם הוא די מינורי בקטע
בהחלט אלמנט שתורם אבל ההפקה כולה היא מצוינת אבל בוא לא נערב דיעות עכשיו
כשאתה אומר שהתאהבת בקטע
אבל בלי הווקאל הוא זבל...מה זה אומר שבעצם אהבת בקטע..?
אתה מבין אותי?
זה משהיה נראה לי מאוד תמוה...
כדי להתאהב בקטע שלם צריך לאהוב יותר מווקאל שאפילו אינו מופיע יותר מדי במהלך הקטע... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני יגיד לך מה תמוה...
הווקאל עם כל הכבוד לזה שהוא תורם הוא די מינורי בקטע
בהחלט אלמנט שתורם אבל ההפקה כולה היא מצוינת אבל בוא לא נערב דיעות עכשיו
כשאתה אומר שהתאהבת בקטע
אבל בלי הווקאל הוא זבל...מה זה אומר שבעצם אהבת בקטע..?
אתה מבין אותי?
זה משהיה נראה לי מאוד תמוה...
כדי להתאהב בקטע שלם צריך לאהוב יותר מווקאל שאפילו אינו מופיע יותר מדי במהלך הקטע... |
לדעתי מה שעושה את הטראק יפה זה הוואקל פשוט מאוד
לדעתי גרסת אינצרומנטל לא תיהיה יפה
כמו הרמיקס של אנדי מור לשני הקטעים של לומארי
לא יודע פשוט הוווקאל הוא שעושה את הטראק יפה
זה עניין של טעם חביבי אז חבל סתם להתווכח
לפחות שנינו מסכימים שזה קטע טוב שנראה לי בהחלט יגיע לטופ 20 של השנה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי מה שעושה את הטראק יפה זה הוואקל פשוט מאוד
לדעתי גרסת אינצרומנטל לא תיהיה יפה
כמו הרמיקס של אנדי מור לשני הקטעים של לומארי
לא יודע פשוט הוווקאל הוא שעושה את הטראק יפה
זה עניין של טעם חביבי אז חבל סתם להתווכח
לפחות שנינו מסכימים שזה קטע טוב שנראה לי בהחלט יגיע לטופ 20 של השנה |
מסכימים אבל על אף שאני בדרך כלל חוב ווקאלים בקטעים אני לא מעניק להם חשיבות כזו מכרעת...
בטח שקטע שאני יאהב מאוד לא יהיה עבורי זבל או על הפנים בגרסה אינסטרומנטלית |
|
|
|
|