return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ראשית אני לא רוצה ישר לעשות את ההשלכות המתבקשות כאשר נותר קטע שכזה לגבי לאן הולך הטראנס כעת...אבל עדיין הקטע הזה מסמן כיוון שהיחיד שיכל לקחת את הטראנס אליו הוא אנדי מור והוא היה צריך הרכב אפליפטי טיפוסי שיחבור אליו לצורך העניין הזה
אז ביחד עם אדם וויט הוא יצר לנו את הקטע השמיימי שלא הביא בשורה חדשה אמנם אך הביא קטע טהור שנגע בכל אחד ואחד כמעט בלי יוצא דופן
אבאב אנד ביונד וזה לא סוד נמצאים בטופ של העשייה של מוזיקת האפליפטינג טראנס האירופאית כבר שנים רבות
עבור רבים זה החל בשנת 99 עם הגרסה המדהימה שלהם ל
aurora - ordinary world
והמשיך עם שלל הפקות איכותיות תחת שמות שונים כגון
oceanlab, dirt devils, tranquility base ועוד כולל פרויקטים של חלק מחברי ההרכב כגון
nitromethane, p.o.s. , aalto ועוד...

היוצרים המצוינים האלה ששדרגו עצמם בשנים האחרונות גם ע"י פתיחת לייבל מוביל בבריטניה ואירופה כולה והחלו בתוכנית מואזנת בתחנת הרדיו המואזנת - מיניסטרי אוף סאונד גילו את משיכתם גם לצד היותר פרוגרסיבי של מוזיקת הטראנס - ובצד הזה של המפה שוכן בשנה האחרונה ושולט ביד רמה יותר מתמיד אנדי מור

רוב ההפקות של אנדי מור לא היו הפקות סולו ולכן כדי להבין את המוטיבים הבולטים שהוא מביא מעצמו צריך להאזין לאותם קטעים בודדים שבהם הוא עבד לבדו או כמעט לבדו
המאפיין הבולט שבא לידי ביטוי ועד כה נוטרל כמעט תמיד בהפקות המשותפות שלו עם יוצרים אחרים היה סאונג גרובי מאוד שנמשך בחלק או מרבית הקטעים שהוא עבד עליהם לבד

10 דקות זה בערך פרק הזמן שהיה לי מהרגע שאבאב אנד ביונד הכריזו בתוכניתם האחרונה על השמעת הבכורה של הקטע החדש שלהם עם אנדי מור ועד להשמעת הקטע
10 דקות שבהם הרהרתי קלות באיך הקטע ישמע
הדבר הראשון שעבר בראשי כשהחלו להשמע הביטים הראשונים היה שאנדי מור סוף סוף לקח את המושכות בידיו והיה זה שהיווה כינור ראשון ביצירת הקטע

הביטים הראשונים הם גרוב כמעט טהור שלאט לאט מצטרפים אליו שאר אלמנטים פרוגרסיביים כל זה בקצב מעט איטי עם כי לא רחוק מדי מזה האופייני לאפליפטינג טיפוסי
כל זה נמשך עד לרגיעה כללית וכניסת הקטע השקט והמהפנט על אף אולי פשטותו ויחד אליו מצטרף ווקאל רך ונוגע במקומות מאוד עמוקים לפחות עבורי כאשר יוצאים מהקטע השקט ונכנס הביט הקצב כבר אפליפטי יותר מהיר יותר ומצטרפים יותר אלמנטים מוכרים לאבאב אנד ביונד כמו גם תוספת הסינט הפעמוני האופייני לאנדי מור בהמשך הקטע אותו צליל פעמוני שאוהביו הגדולים עליהם נמנה גם אנוכי פשוט לא יכולים להפסיק לאהוב
הקטע השקט מכה שנית והתחושה כאשר תם הקטע היא של רצון אדיר לעוד עוד פעם לשמוע תקטע הזה לשמוע עוד קטעים דומים פשוט עוד...

אני מהופנט ומאוהב בקטע הנפלא הזה בעיקר בגלל שהוא לא עוד קטע אפליפטינג טיפוסי בגיוון שלו בשינויים שהוא עובר במהלכו זה פשוט קטע פרוגרסיבי
איזה כיף לשמוע אפליפטינג כל כך מיוחד שישי אחרון קניתי סוף סוף את אסוט 2005 ובכתוביות יש בין השאר ציטוט של ארמין ומשפט אחד נחקק במוחי ותפור על הקטע הזה

" i think trance is becoming a broader term for a lot of different genres, it's no longer a specific kind of music within the dance scene. trance has elements of all different types of music. i play a lot of tracks that are labelled as progressive, tribal progressive, techno, trance, euphoric trance, vocal trance, melodic progressive - all sorts of genres! these days it's really hard to label a specific sound. 2004 especially has shown that a lot of styles are mutating and evolving into this all-over new sound. which is basically dance music going back to it's roots.

נ.ב.
את הריוויו כתבתי ממשאני זוכר מהקטע...לא שמעתי תקטע בזמן שכתבתי זה קצת קשה יותר אבל עדיין...אני חושב שיצא בסדר...
תוסיפו את משאתם חושבים
Shahar
לא שמעתי את הקטע אבל צריך להיות סוווווףף
sh33p
אילן אתה מהיר :)
קודם כל תודה אילן על פתיחת הטרד... אני לא חושב שיש מישהו אחר בפורום שיכול לעשות ריוויו טוב ולכתוב כל כך הרבה כמוך
אז מה אני יכול להגיד על הקטע? תכלס לא הרבה... אין לי מושג בתחום היצירה אז אני לא יכול להתחיל להסביר לכם
איזה סינטים ביטים או בייסלנים יש בטראק... כי אין לי מושג בזה (בשביל זה יש את אילן)
אבל אני יכול להגיד שהקטע מבחינתי פשוט מושלם... לא חשבתי בכלל שיהיה קטע בשנה הקרובה שהולך להיות מדורג אצלי יותר גבוה מ
Ava Mea - In The End (original mix)
אבל זה קרה
אומנם זה קרה חצי שנה אחרי ששמעתי את אינ דה אנד
אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא :D...
אז הכל התחיל ביום שלישי... לא זוכר תתאריך... כרגיל אני מצפה לשעה עשר בערב לתוכנית המצויינת של השלישיה
התוכנית מתחילה... בלה בלה בלה ואז אני שומע אותם מודיעים שהקטע החדש שלהם עם אנדי בהמשך התוכנית
הקטע מתחיל, הכל נחמד ויפה, מגיעים הווקאלים המעניינים, שוב הכל נחמד ויפה והקטע נגמר
משום מה לא התלהבתי מהטראק יכול להיות בגלל שלא הייתי מרוכז בתוכנית או מסיבות אחרות אני לא ממש זוכר
למחרת אני מחליט לברר עניינים על הטראק... נכנסתי לפורום של אנג'ונה ביטס ורואה את כל הפורום באטרף מהקטע
בשביל להבין למה החלטתי לשמוע את התוכנית שוב דרך האתר שלהם... הפעם הייתי יותר מרוכז מתמיד... התחלתי לשמוע תקטע... העברתי אחורה אולי עשר פעם
בשביל לשמוע שוב ושוב
טוב ואז הבום הגיע, הטראק עשה לי צמרמורת בכל הגוף, הנגיעות של הווקאל כל כך ריגשו אותי וצליל הפעמונים של אנדי עשה תעבודה
התהאבתי בקטע הזה ממש חזק ומיום שלישי עד היום אני שומע את הטראק עשר פעם ביום והוא עדיין נותן לי את הצמרמורת של הפעם הראשונה

אז לסיכום גם אני בדעה של ארמין, גם לי אין מושג מה הסגנון של הטראק
יכול להיות פרוגרסיב, יכול להיות אפליפטינג
זה בדיוק למה אני אוהב את הטראנס של היום, הכל מגוון, צלילים שונים ומגוונים שמשתלבים בטראק אחד, לא צריך להגדיר סגנונות
רק לשמוע ולהנות!

בשביל שעוד אנשים יוכלו להשתתף בדיון
cluBBer
:wtf:
UltraWave
ר-צ-ח-נ-י!!!!!!!!!!

קטע סוף :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

אנדי הוא המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!
dan_yarok!!
גם אבוו אנד ביונד וגם אנדי מור הם מהטופ 10 שלי בתחום...
נשמע מבטיח..
אני מקווה שיצא לי לשמוע את זה בקרוב באחת מתוכניות הרדיו המוכרות
כי אני כברלא יכול להתפאק
Meltdown
זה רק מחדד את השאלה שהרבה שואלים כאן ובכלל
מתי כבר
ABOVE AND BEYOND
יגיעו לארץ???????????????????????????
markfeldman
קטע לא רע - עוד קטע שגרתי של אנדי מור...

מהפכה ? ממש לא !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
קטע לא רע - עוד קטע שגרתי של אנדי מור...

מהפכה ? ממש לא !


שתי תשובות לי אליך ידידי

אם תשמע את בוא נגיד עוזי לנדאו איש הליכוד קורא להתנגד לפינוי בגלל שזה עקירת משפחות ואין לנו ממילא עם מי לדבר בצד שני אתה לא תופתע נכון?

ואם יוסי שריד עזמי בשארה ויוסי ביילין יצטרפו אליו לקריאה הזו?

דוגמה מצחיקה אולי אבל זה המצב...הקצנתי קצת אבל אם אתה מתייחס לקטע שאאבאב אנד ביונד שותפים אליו ויושב רוב הקטע על קצב גרובי יותר שמלווה קטע אפליפטי כביכול כקטע שגרתי.... כנראה שממש נמאס לך מאפליפטינג טראנס...או איזשהי סיבה אחרת שמונעת ממך להקשיב לייחוד שיש בקטע הזה
לא כולם חייבים לאהוב קטע שכזה...הוא לא האפליפטינג הטיפוסי אבל להגיד שזה שגרתי ושום דבר מיוחד?
ולשמוע את זה ממך?
אני מופתע ומאוכזב
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דוגמה מצחיקה אולי אבל זה המצב...הקצנתי קצת אבל אם אתה מתייחס לקטע שאאבאב אנד ביונד שותפים אליו ויושב רוב הקטע על קצב גרובי יותר שמלווה קטע אפליפטי כביכול כקטע שגרתי.... כנראה שממש נמאס לך מאפליפטינג טראנס...או איזשהי סיבה אחרת שמונעת ממך להקשיב לייחוד שיש בקטע הזה
לא כולם חייבים לאהוב קטע שכזה...הוא לא האפליפטינג הטיפוסי אבל להגיד שזה שגרתי ושום דבר מיוחד?
ולשמוע את זה ממך?
אני מופתע ומאוכזב


משום מה אילן אתה חי במעין בועה כזאת, שכל קטע שאתה תאהב, או כל יוצר או די ג'יי שאתה תאהב אחרים גם צריכים לאהוב, ואם לא לאהוב - אז לא לשנוא..

לא כל דבר שמיוחד לדעתך, מיוחד גם לאחר..
ולא, אני לא מנסה להיכנס שוב לוויכוח של מרקוס שולץ-פרובספוט והמוזיקה שאני שומע, כי מיצינו את זה וכל אחד המשיך בדרכו וממשיך לשמוע מה שבא לו..

אולי אתה מכיר את מארק יותר טוב מאחרים פה, אתה גם כנראה יודע פחות או יותר מה הטעם הכללי שלו בקטעים שתוכל להגיד "אני מופתע ומאוכזב" או משפטים בסיגנון הזה, אבל כמה שלא תהיה מופתע, וכמה שלא תהיה מאוכזב - זה עדיין טיפשי, לדעתי להגיד שהקטע הזה מיוחד רק בגלל שאתה אמרת שהוא מיוחד..

אני לא שמעתי אותו, אני גם לא מוצא סיבה לשמוע אותו אלא אם כן זה יהיה באמצע סט כלשהו, וכמובן שאני לא אדלג על הטראק רק בגלל שאמרתי שאני לא מתכוון לשמוע אותו...

בכל מקרה רק רציתי להבהיר נק' קטנה, כי למרות שאתה מכיר את הטעם של מארק בכל מה שקשור למוזיקה פחות או יותר, זה עדיין מציק לראות משפטים כמו מה שרשמת...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
משום מה אילן אתה חי במעין בועה כזאת, שכל קטע שאתה תאהב, או כל יוצר או די ג'יי שאתה תאהב אחרים גם צריכים לאהוב, ואם לא לאהוב - אז לא לשנוא..

לא כל דבר שמיוחד לדעתך, מיוחד גם לאחר..
ולא, אני לא מנסה להיכנס שוב לוויכוח של מרקוס שולץ-פרובספוט והמוזיקה שאני שומע, כי מיצינו את זה וכל אחד המשיך בדרכו וממשיך לשמוע מה שבא לו..

אולי אתה מכיר את מארק יותר טוב מאחרים פה, אתה גם כנראה יודע פחות או יותר מה הטעם הכללי שלו בקטעים שתוכל להגיד "אני מופתע ומאוכזב" או משפטים בסיגנון הזה, אבל כמה שלא תהיה מופתע, וכמה שלא תהיה מאוכזב - זה עדיין טיפשי, לדעתי להגיד שהקטע הזה מיוחד רק בגלל שאתה אמרת שהוא מיוחד..

אני לא שמעתי אותו, אני גם לא מוצא סיבה לשמוע אותו אלא אם כן זה יהיה באמצע סט כלשהו, וכמובן שאני לא אדלג על הטראק רק בגלל שאמרתי שאני לא מתכוון לשמוע אותו...

בכל מקרה רק רציתי להבהיר נק' קטנה, כי למרות שאתה מכיר את הטעם של מארק בכל מה שקשור למוזיקה פחות או יותר, זה עדיין מציק לראות משפטים כמו מה שרשמת...


אליאור
עד כמה שאני לא יסכים עם מי שיקטול את הקטע אין לי בעיה עם זה
זה לא מיוחד בעיני בלבד כמו שאתה מציג את זה
זה דברים מיוחדים שנשמעו בקטע הזה בהשוואה לכמעט כל קטע אפליפטינג טיפוסי אחר - זה לא עניין של דיעה אישית כמו שאתה מנסה להציג את זה זה עניין של ריוויו על הקטע להגיד אחרי כל משכתבתי שהקטע הוא שגרתי זה בסדר? איך שגרתי? יש לי פוסט שלהם וארוך בפתיחה שמסביר לא במונחים של "חזק" "יפה" ו"לדעתי" מה מיוחד בקטע הזה

מארק קבע שזה קטע שגרתי - עם כל הכבוד אהבתי לא אהבתי יפה לא יפה זה חופש הדיעה ועל זה אין לי מה להתווכח
אבל להגיד שהקטע הזה לא שונה בייחודו מקטעי אפליפטינג אחרים..?
אני חושב שהוא לא הקדיש מספיק זמן לקטע
אם יש משהו שהקטע הזה הוא לא זה שגרתי
אולי לא מהפכה אבל משהו אחר בהחלט לא האפליפטינג הטיפוסי
ומה אני יגיד לך זה כן טיפה צרם לי לקרוא...
markfeldman
שלא תבין אותי לא נכון אילן,

סה"כ קטע טוב וזה לא חוכמה, כי מעורבים בהפקה אנשים מהשורה הראשונה, אבל...

לפתוח במיוחד בשבילו ת'רד ולהלל אותו כאילו גילינו עידן חדש של מוסיקה אלקטרונית, נו באמת....

HALCYON

לדוגמה, עולה עליו פי כמה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement