|
BeTA ID-contest 04
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
BeTA ID Contest 04
Kort na de vorige ID contest is het weeral tijd voor een volgende! :)
Deze keer heeft ze niet echt een speciaal thema, het is gewoon een hoop goeie muziek uit verschillende genres bijeen, met zowel recent werk als classics.
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 50 samples om te ID’en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Hetzelfde systeem als de vorige ID-contest wordt behouden, dus de remix naam moet wel volledig zijn. Als je de remixer correct hebt geraden, maar de remix naam bent vergeten, verdien je maar een half punt. Een voorbeeld:
- Ghostland feat. Sinead O’Connor - ?? -> 1 punt
- ?? – Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 2 punten
- Ghostland feat. Sinead O’Connor – Guide Me God (Mr.Sam Remix) -> 2,5 punten
- Ghostland feat. Sinead O’Connor – Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 3 punten!
Niet alle remixes hebben een speciale naam natuurlijk, en niet elke ID is een remix.
In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door, liefst per PM, anders naar mijn e-mailadres: jasper(dot)bellefroid(at)gmail(dot)com. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt, en de stand wordt ook zo vaak mogelijk geactualiseerd.
Ik voorzie een kleine 3 weken om je antwoorden door te sturen. De wedstrijd loopt m.a.w. af de nacht van vrijdag 13 mei op zaterdag 14 mei, om middernacht. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
1 - Classics Edition: Belgian Bonzai - 79 ptn.
2 - Bonzai Edition: Soliplex - 77 ptn.
3 - Remix Edition: Jasperovitsj - 93 ptn.
Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:
BeTA ID-contest 04
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen. ;)
Veel plezier en veel succes! :) |
|
|
| MikeVee |
| gemakkelijkste contest tot nu toe, gaan heel hoge scores gehaald worden. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by MikeVee
gemakkelijkste contest tot nu toe, gaan heel hoge scores gehaald worden. |
iig veel beter dan contests waar je maar 3 van de 50 met moeite kunt id-en... :D
edit: straks eens luisteren :) |
|
|
| TOR |
| nice, seffes es checken |
|
|
| Belgian Bonzai |
| 't Zal wel da'k weer mee doe. D/L-ing :) |
|
|
| Real |
net ingestuurd.
ik ben rotslecht in ID'en. ik gok op een 20-tal puntjes nu
2 liedjes ken ik nog zéker, maar de naam ontglipt me compleet :( |
|
|
| TOR |
zalige nummerkeuze, er zitten een paar pareltjes tussen :)
ken er redelijk wat, maar sommige titels eh.. argh :whip: kunnen we er niet 1 dag ipv 3 weken van maken? :p |
|
|
| Freezel |
| Net ingestuurd, heb er wel een aantal goed :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
De eerste resultaten zijn binnen, dus een eerste tussenstand! :)
1. Freezel - 70 ptn.
2. Bertn - 53 ptn.
3. Belgian Bonzai - 41 ptn.
4. Real - 32 ptn.
@ MikeVee: nu verwacht ik ook een inzending van u hé :p |
|
|
| mellow_head |
| Waarom mag Freezel meedoen? (no offence, ma das toch gene Belg:p ) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Waarom mag Freezel meedoen? (no offence, ma das toch gene Belg:p ) |
Freezel is wel al een halve beta eh jonge :D |
|
|
|
|