return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מקום הפגישה (pg. 2)
View this Thread in Original format
ProjectFive
מבחינתי חדרה או חיפה או נתניה
הכל די קרוב אליי
אני גר בחדרה לומד בחיפה
גם כפר סבא סביר:p
Ariels
אני אומר קניון שבעת הכוכבים
יום שבת בערב בשעה 18:30
בשולחנות ע"י ההמבורגר בקומה שניה
ליד איפה שהפינת עישון

all in favour say: I
DJ_BoN
יום שבת מתי? כאילו באיזה תאריך?
Ariels
מחר
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
אני אומר קניון שבעת הכוכבים
יום שבת בערב בשעה 18:30
בשולחנות ע"י ההמבורגר בקומה שניה
ליד איפה שהפינת עישון

all in favour say: I


מתאים לי
אני לא יוכל לבוא להרבה זמן אבל מתאים לי בכל זאת
:)

ומי שצריך הסעות שיגיד - כל אחד שהכי קרוב אליו עם אוטו יבוא
Dj-2TaLL
אני חושב שאני יוכל להגיע...
אני יהיה בעיר מחר...
:)
בטוח קבענו?
Ariels
תביאו מצלמות. נצטרך לצלם ולסרוק את התמונות.
אחרי זה גם להעלות אותם שכולם יוכלו לראות
וכל מי שפיספס שיאכל את הלב.
Ariels
נו אז סגרנו
היום ב 18:30
קניון שבעת הכוכבים
ליד הבורגר בקומה השניה
!!!!!!!!!!!!!!!!

תבואו קלאברי
אני בא עם מכנסיים כתומות וחולצה צהובה
תזהו אותי כי אני הולך לבהוק אחושרמוטה
ripcurl
quote:
Originally posted by Ariels
נו אז סגרנו
היום ב 18:30
קניון שבעת הכוכבים
ליד הבורגר בקומה השניה
!!!!!!!!!!!!!!!!

תבואו קלאברי
אני בא עם מכנסיים כתומות וחולצה צהובה
תזהו אותי כי אני הולך לבהוק אחושרמוטה


סבבה
MoSH_MaN
לטעמי זה מאוחר מידי...

קבעת את זה מאוחר מידי אני לא יבוא כי כבר אין לי זמן היום שיעורים----מבחן---טראק חדש אולי

ככה שאם נגיד באיזה יום שלישי עד חמישי היית קובע את זה אז הייתי אומר סבבה

yonih
אני גר ברחובות אז אין לי איך להגיע
אולי מישהו יכול לעזור לי????
אם תוכלו תרשמו גם מספרי פלפונים אם מישהו יתקע
שלי הוא: 054683397
"אני יודע אורנ'ג יקר"
Dj-2TaLL
מתאים!!!
אני עכשיו זז לחרוש לאזרחות בשביל שאני יוכל לבוא...
:)
מוש תעשה גם אתה ואולי ניקח מונית או משהו...
:)
(אם לא אז יש לי לקחת 2 אוטובוסים וחתיכת הליכה...:( מה לעשות רישפון זה רחוק...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement