| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מצפה לזה להצלחה מסחררת היום כל העניין הזה לעשות את זה עכשיו זה רק בגלל לאקי
אז אולי צריל לחכות שיהיה לו איזה חופשה מהצבא סוף שבוע אבל שנבקע את זה קצת יותר מוקדם |
:(
אני יהיה בסופי שבוע בבית אז יכול להיות שעדיף באמת
בעסה
מישהוא הולך באמת ?
או שכבר הלכתם ??? |
|
|