return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מקום הפגישה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
מתאים!!!
אני עכשיו זז לחרוש לאזרחות בשביל שאני יוכל לבוא...
:)
מוש תעשה גם אתה ואולי ניקח מונית או משהו...
:)
(אם לא אז יש לי לקחת 2 אוטובוסים וחתיכת הליכה...:( מה לעשות רישפון זה רחוק...)



????רשפון???? רחוק

לאאאאאאאאאאאאא
MoSH_MaN
לא אני לא בא כבר קבעתי עם שתיים אנחנו הולכים לעשות כל מיני שטיות

2 אוטובוסים?

תלך קצת את כביש החוף עד שתגיע לגשר תעבור צד לקט 29
ומשמה לקניון...
DJ_BoN
גם אני לא יכול
תהנו אנשים
ניפגש כבר באיזה מסיבה באמסטרדם ;)
Dj Moriano
אני ינסה להגיע למרות שממש לא נראה לי שאני יכול
יש לי מבחן ענק בגיאוגרפיה
ומבחן בלשון מחר ובשניהם אני זבל אז אני חייב להתכונן

:mad: :mad: :mad: :mad:
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:( :( :( :(


תהנו....
MoSH_MaN
אני לא מצפה לזה להצלחה מסחררת היום כל העניין הזה לעשות את זה עכשיו זה רק בגלל לאקי


אז אולי צריל לחכות שיהיה לו איזה חופשה מהצבא סוף שבוע אבל שנבקע את זה קצת יותר מוקדם
Ariels
אנשים עוד שעה וחצי בקניון שבעת הכוכבים קומה שניה ליד הבורגר
nesher
אני חייב להגיד:
איזה טמבלים
מתכננים לי מהיום למחר
חוץ מזה
חשבתם אולי שלא לכולם יש אוטו
מזה פה יום שבת
אולי בערב מילא אבל ב 6:00
טוב לא חשוב
שנארגן משהו שבוע לפני והכל יהיה מאורגן פיקס
אז אני יבוא
ואז כולם יבואו
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מצפה לזה להצלחה מסחררת היום כל העניין הזה לעשות את זה עכשיו זה רק בגלל לאקי


אז אולי צריל לחכות שיהיה לו איזה חופשה מהצבא סוף שבוע אבל שנבקע את זה קצת יותר מוקדם


:(

אני יהיה בסופי שבוע בבית אז יכול להיות שעדיף באמת
בעסה
מישהוא הולך באמת ?
או שכבר הלכתם ???
MoSH_MaN
נראה לי שרק אליאל ועוד כמה מהרצליה הלכו
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher

חשבתם אולי שלא לכולם יש אוטו


להרבה יש ומי שיש לו יבוא לקחת את האחרים ...
מה הבעיה ?
באמת יכול להיות שהיינו צריכים לתכנן את זה יותר - אבל זה לא כזה סיפור
שבוע מראש מספיק

DJ-Energy
לאקי צודק
לי למשל אין אוטו ואני לא יכול להגיע ועוד להרצליה כי זה דיי רחוק בשבילי
Ariels
אני אישית עדיין מחכה שאנשים יגיעו אבל לא יגיעו בכלל
נראה לי שפשוט אני לא אדבר בנושא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement