return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
City Parade 2005 in Liège
View this Thread in Original format
X-Tune
The City Parade is back in the city where it all started: the 2005 edition will be held in Liège at 25/06! We can already let you know some names for the closing party: DJ Rush, Chris Liebing, Technasia (live), Marco Bailey (live), Steve Rachmad, Trevor Rockliffe, Brian Shanaji (live), Kevin Saunderson, Felix da House cat, Cor Fijneman, Redhard, Pole Folder and many more... More info later!


Niet te missen. Wie gaat er mee?
djcresto
als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff
X-Tune
quote:
Originally posted by djcresto
als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff


Ok, het is geen Love Parade, maar toch een mooi alternatief en dit in ons klein landje samen met de Walen.
Xilver
Vanwaar hebt ge die info? Ik had gehoord dat 't in Antwerpen zou zijn dit jaar. Startend op Linkeroever, en afterparty in 't Sportpaleis.

Nuja, ik ga niet gaan denk'k als 't in Luik is. Vorig jaar in Gent was echt te zot. Marginale zotten die daar door 't volk liepen te kotsen, fleskes bier door 't publiek smeten, en veel te druk.

Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is :)
lievez
vorig jaar veeeeeeeeel te veel volk
en de afterparty was duur en ni al te vet om mee te make :<
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver


Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is :)

Of een fatsoenlijk café kan opzoeken als het weeral op niks trekt :toothless
X-Tune
quote:
Originally posted by Xilver
Vanwaar hebt ge die info?


een bedrijf dat dat spel sponsort
mellow_head
X-Tune, Walen zuigen:mad:
Bunz
Ik zou wel willen gaan, maar tzal niet lukken wegens pal in examens

ik heb me vorig jaar nochtans ongeloofelijk goed geamuseerd daar in Gent ondanks de massa volk
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Xilver
Vanwaar hebt ge die info? Ik had gehoord dat 't in Antwerpen zou zijn dit jaar. Startend op Linkeroever, en afterparty in 't Sportpaleis.

Nuja, ik ga niet gaan denk'k als 't in Luik is. Vorig jaar in Gent was echt te zot. Marginale zotten die daar door 't volk liepen te kotsen, fleskes bier door 't publiek smeten, en veel te druk.

Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is :)


het is wel degelijk in luik dit jaar, is al langer bekend :)

mss ga ik wel, is maar 20 minuutjes rijde via autostrade zoiet :) (zonder flitspalen althans :p)

pooley
Zal er wel zijn, bij de Illusion truck :x
Wildfir3
komaan fré, komde ni mee stampen chez rush en liebing? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement