|
UDC en Armin
|
View this Thread in Original format
| MeCo |
| Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar :confused: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MeCo
Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar :confused: |
:eyes:
mocht dit zo zijn dan ben ik zeker van de party denk ik... |
|
|
| MaGiK54 |
| Intressant......alset maar niet in de Ahoy is :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Intressant......alset maar niet in de Ahoy is :) |
hehe |
|
|
| MeCo |
| Het is iig echt zo, maar jullie weten dus net zo weinig erover als ik. Mischien nog wel minder :toothless |
|
|
| Remy D |
| Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten... |
|
|
| Freezel |
| Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Freezel
Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ... |
Ik zou zeggen ask San van de Boumabros ;) |
|
|
| franzelare |
idd, das de man
dave zij wel dat ze met leuke dingen bezig waren maar wat weet ik ook niet en al wist ik het dan hield ik mijn bek :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Intressant......alset maar niet in de Ahoy is :) |
Heineken Music Hall lijkt me meer de ideale locatie. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ... |
Kom ik net thuis van Australie :o
Mmmmmm, land om 6:00 dus als er een feessie is en ik slaap genoeg (zal wel na 24 uur vliegen), kan ik toch van de partij zijn :D |
|
|
| Partyhardy! |
Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat.
"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Tiësto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.'
| quote: | Originally posted by Remy D
Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten... |
De vorige editie op de OceanDiva was zo'n 2 weken van te voren uitverkocht... |
|
|
|
|