|
UDC en Armin (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat.
"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Tiësto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.' |
Klinkt interessant :eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Klinkt interessant :eyes: |
Zeker! wat ook nog erg interessant is, is wat hij vertelde over zijn nieuwe artiesten album:
Dit komt in augustus uit. Armin heeft 18 nieuwe tracks gemaakt waaruit hij er ongeveer 12 gaat kiezen.
'Het wordt een groot experiment. Ik zet er dansvloertracks op, maar ik heb ook gekozen voor downtempo, rock en breakbeat. Ik wil er nog niet al teveel over zeggen behalve dan dat ik met de allergrootste dance-artiesten heb samengewerkt'.
Tiësto en Ferry Corsten?
'Nee, zij niet. Je moet het in een hele andere hoek zoeken. Meer zeg ik niet. Ik mag de tracks van het album op dit momment zelf nog niet eens draaien.'
Ben benieuwd! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Tiësto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. |
Sorry, maar een Solo waarbij hij een aantal mensen uitnodigd om met hem samen te werken, dat NIET op TiC of CarlCox&Friends lijkt?
Sorry, maar dat snap ik even niet........ natuurlijk lijkt dat in eerste instantie op elkaar. Of gaat Armin alleen maar jongleren op het podium & wetteksten oplezen? :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of gaat Armin alleen maar jongleren op het podium & wetteksten oplezen? :conf: |
Whooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wetboek in da mix.....respect da lawskilzz.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wetboek in da mix.....respect da lawskilzz.. |
Nou, lawskillz heeft Armin wel, hij is afgestudeerd in de rechten, so :) |
|
|
| ahp2002 |
hmmmm klinkt erg vet! Armin kan zo'n show wel neerzetten. Allergrootste dance-artiesten klinkt cool!
Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day? :p |
Armin vs DJ Jean - Fear the Skillz ! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Armin vs DJ Jean - Fear the Skillz ! |
1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus :o ;) :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus :o ;) :p |
Alleen omdat jouw grote held erin betrokken wordt? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus :o ;) :p |
Je bent zelf niet grappig :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by basd
Alleen omdat jouw grote held erin betrokken wordt? |
lekker kortzichtig :rolleyes: . ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch ;) . Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lekker kortzichtig :rolleyes: . ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch ;) . Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar :crazy: |
hehe, een Frits Barend-grap :disbelief |
|
|
|
|