|
Wie gaat naar Wat op 4 Mei? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
half uurtje rijden, dus klinkt verleidelijk
maar er staat de dag er na ook 160 km op mijn koersfietske op het programma :wtf: |
Scheer je ook je benen? :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ikke voetbal kijke!
btw Sotto's is een kinderopvang, as ge daar naartoe gaat lach ik u ferm uit:stongue: |
Hoe weet iemand die in Tongeren woont hoe belachelijk het is in de sotto's? Of wie is er zo zielig om daar 150 km voor te rijden :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
en de discotheek zelf.. de beste waar ik al ooit binnen ben geweest :)
|
waarom de beste discotheek? |
|
|
| pooley |
| 4 Mei ist Erotic nights in Illusion, 2 zalen open dus ik ga (90%) |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by djcresto
Hoe weet iemand die in Tongeren woont hoe belachelijk het is in de sotto's? Of wie is er zo zielig om daar 150 km voor te rijden :p |
Ik ken ni alleen Limburgers ze.:rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ik ken ni alleen Limburgers ze.:rolleyes: |
dus tis ook maar van horen zeggen en niet uit eigen ondervinding? |
|
|
| Bertn |
| beginnen blokken!!:( |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Scheer je ook je benen? :crazy: |
tuurlijk want dat rijdt toch sneller ;)
nee, ik kan helaas nooit genieten van een heerlijke massage achteraf :( |
|
|
| Giesber |
Mij platdrinken op de verkiezingswei in Diepenbeek :toothless
Maar Eindhoven klinkt ook niet slecht eigenlijk. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
waarom de beste discotheek? |
goed geluid, leuk decor (verstelbare UFO met lasers boven de dansvloer, piramide als dj booth, enz.), vet groot (er zijn 3 bars, dacht ik..)
vooral die UFO is zalig, als die zakt tot een meter boven uw hoofd :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Probably nergens, eerst wa terug op financiële krachten komen ;) |
Seg Tom, zo ff tussendoor, zit je al op je nieuwe appartement of nog niet...? (misschien ook al oud nieuws :o ) |
|
|
| FUSyke |
| David Guetta:D En hopelijk vallen die wegenwerken wat mee:nervous: |
|
|
|
|