|
Wie gaat naar Wat op 4 Mei? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| Als je de streek niet zo goed kent misschien toch eerst op voorhand wat bekijken. We zijn zondagnacht ook nog serieus verkeerd gereden :toothless . |
|
|
| pooley |
Der is een veld met lekkere bieten naast !!
ah memories :) |
|
|
| Phortastic |
kga reflex :p
der is een jet te winnen ofzoiets :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Seg Tom, zo ff tussendoor, zit je al op je nieuwe appartement of nog niet...? (misschien ook al oud nieuws :o ) |
Yep, ben 'n maandje geleden verhuisd :) |
|
|
| Kelly* |
| Ik ga naar Carré, nog eens naar Elof horen! Moet donderdag werken dus ga ni te ver ... ;) |
|
|
| InTeXoR |
| ik ga naar la familia in versuz o.w.v de nogal diverse line-up, alleen hoop ik dat het weer niet overdruk gaat zijn (gelukkig is het 18+ zag ik op de site, da's al goed). |
|
|
| pooley |
Precies of der zitten zoveel -18 jarigen in discotheken.
18 = univ..., die 1ste jaar studentjes hé, jonges !!!! |
|
|
| InTeXoR |
| ge zijt met andere woorden nog nooit in versuz geweest ;) op een zaterdag & maandag is het publiek daar een stuk ouder, op vrijdagen en feestdagen barst het er van de klein manne spijtig genoeg. |
|
|
| pooley |
5-6 keer
maja ik zit ni het volk te begapen, alleen de schoon meiskes :) |
|
|
| FUSyke |
TIMETABLE
<<>>
Nitric Hall
21.30 - 23.30 Philip
23.30 - 01.00 George's
01.00 - 02.00 Nico
02.00 - 03.30 Tomcraft
03.30 - 05.00 Mr Sam
05.00 - 06.00 Renaat
Atomic Hall
23.00 - 00.00 Missharon
00.00 - 01.00 Vince
01.00 - 03.00 X-ian
03.00 - 04.00 Free-Fall
04.00 - 05.00 Jess
<<>>
22.00 - 00.00 : Massiv VS The Rebel
00.00 - 01.00 : DJ Coone
01.00 - 02.00 : DJ Ghost
02.00 - 02.30 : Furax Live
02.30 - 03.30 : Dana
03.30 - 04.30 : Greg C
04.30 - 05.30 : Q-IC
05.30 - 07.00 : Franky Jones
<<>>
22.00 - 01.30 Residents
01.30 - 03.00 Max Walder
03.00 - 04.30 Cave
04.30 - 06.30 Marco Remus
06.00 - 08.00 Ghost
08.00 - 12.00 Residents |
|
|
| FUSyke |
| Na alles nog eens te hebben overwogen ga ik naar Reverze ipv La Rocca. Eens alles geven:crazy: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kga reflex :p
der is een jet te winnen ofzoiets :p |
een sjat |
|
|
|
|