|
In Search of Sunrise 4: Latin America - ביקורת מלאה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נכון שהוא נוקט באותו קו כל הזמן אבל היי, גם מרקוס אם תשים לב, לכל הגירסאות שלו יש אותו פאד.
בכל אופן, אני הצלחתי להתרגש מחדש בפברואר כאשר מרקוס פתח אם
BLUEBERRY !! ! ! !!! !!
אין ספק, אחד מקטעי ה-
HAPPY PROG
אם אפשר לקרוא לזה ככה, של 2004 ! |
לדעתי בלוברי באמת קטע ענק...
בכל מקרה מרקוס ? לא הסיגנון שלי, אז אני לא יכול להשוות אותו..
אבל Nathan Fake ו James Holden
שניהם מפיקים באותו סיגנון, גם דומה ביניהם, וגם לחוד דומה ברמיקסים ובקטעים שלהם, אבל כל קטע הוא קטע מיוחד ושונה מהאחר לא משנה כמה תנסה לחפש דמיון... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לדעתי בלוברי באמת קטע ענק...
בכל מקרה מרקוס ? לא הסיגנון שלי, אז אני לא יכול להשוות אותו..
אבל Nathan Fake ו James Holden
שניהם מפיקים באותו סיגנון, גם דומה ביניהם, וגם לחוד דומה ברמיקסים ובקטעים שלהם, אבל כל קטע הוא קטע מיוחד ושונה מהאחר לא משנה כמה תנסה לחפש דמיון... |
שמע, דעתך "משוחדת", אני לא יצליח לשכנע אותך.
כל הההפקות של פרובספוט הם מצויינות לדעתי.
אגב, גם האמנים שהזכרת הם לא רעים בכלל. (בתחילת דרכם) בהמשך הם השתנו לרעה לדעתי, יותר מידי אלקטרו.... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שמע, דעתך "משוחדת", אני לא יצליח לשכנע אותך.
כל הההפקות של פרובספוט הם מצויינות לדעתי.
אגב, גם האמנים שהזכרת הם לא רעים בכלל. (בתחילת דרכם) בהמשך הם השתנו לרעה לדעתי, יותר מידי אלקטרו.... |
יותר מידי אלקטרו ? זה כבר עניין של טעם אני מניח... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואורן מרקוס ארמין וטיאסטו באותה סירה של מסחריות?
אני לא יטהר לא את שמו של טיאסטו ולא את שמו של ארמין
תאמת כבר נמאס להגיב
אבל נראה לי מעורר גיחוך להגיד שמרקוס מסחרי
עד סוף הפוסט שלי בטח כבר תבינו למה |
יודע מה אתה צודק תאמת אני לא שומע את מרקוס אז אין לי זכות להגיב בנושא עליו
אבל טיאסטו וארמין מנגנים מסחרי
אבל תשמע זה מוד הגיוני שמרקוס יתחיל להביא יציאות מסחריות ולאט לאט זה יתפוס אותו..כי מי שרוצה להשאר למעלה חייב להשתמש בכלי הזה.
ככה זה עובד
תסכים איתי בנקודה הזאת.
ודבר אחרון זה שהם מנגנים מסחרי לא אומר שזה דבר רע.. צאו מהבועה הזאת.
| quote: | Originally posted by guetag
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth Mix)
זה לא קטע ישן? |
כן זה מה שאמרתי קודם..
יציאה מוזרה. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Rising
יודע מה אתה צודק תאמת אני לא שומע את מרקוס אז אין לי זכות להגיב בנושא עליו
אבל טיאסטו וארמין מנגנים מסחרי
אבל תשמע זה מוד הגיוני שמרקוס יתחיל להביא יציאות מסחריות ולאט לאט זה יתפוס אותו..כי מי שרוצה להשאר למעלה חייב להשתמש בכלי הזה.
ככה זה עובד
תסכים איתי בנקודה הזאת.
ודבר אחרון זה שהם מנגנים מסחרי לא אומר שזה דבר רע.. צאו מהבועה הזאת.
כן זה מה שאמרתי קודם..
יציאה מוזרה. |
רבאקקקקקקק
אני משתגע ממכם, ארמין זה מסחרי ?!!?!?!?!?
מסחרי לעומת מה ?
SASHA ?
אולי, אבל יחסית לשאר הסצינה הם מנגנים דברים איכותיים ! |
|
|
| cluBBer |
למרות שההתלהבות שלי ירדה מטיאסטו בשנתיים האחרונות
האוסף הכפול הזה הוא משהו סוףףףף
הרבה פרוג , הרבה אווירה
דיסק שהרבה יתנגן באילת שבוע הבא |
|
|
| YO-I |
פרה פרה
אילן יקירי, זה קצת מוזר לי לראות את טייסטו מכניס באלבום אוסף אחד מגוון רחב של סיגנונות, בדר"כ אוסף הסאנרייז היה מאופיין כאלבום ייחודי מבחינת המוזיקה בהשוואה נניח למג'יק ששם הוא נתן יותר דגש על האפליפטינג
זה לא שטייסטו הביא אותה באלבום שנותן בראש, ממש לא אבל לא הבנתי מה לה נוצ'ה ודומיו עושים שם ושוב אולי מה שגרם לי קצת להרים גבה זה סדר ניגון הטראקים, לא יודע אם שמעת את האלבום אבל אני בטוח שאם טייסטו היה ממקסס את הטראקים בסדר אחר האלבום היה נשמע יותר טוב, מעבר לזה אין לי טענות כי באמת זה אחלה דיסק, מה לעשות, לא הכל מושלם
לגבי מיסחור וכו', חבר'ה, כולכם מזיינים את השכל, אין מוזיקה שהיא לא קומרשל, האנדרגראונד חדל להתקיים מאז שהמוזיקה האלקטרונית על כל גווניה הפכה להיות כזאת פופולארית
סאשה הוא מסחרי, הגלובאל אנדרגראונד אשמים בזה, אין מה לעשות, כל מה שטוב הוא ממוסחר אחרת לא היו שומעים אותו
יש מסחרי ויש קומרשל, לאסגו, זה לדוגמא קומרשל ואני בטוח שיש עוד הרבה דוגמאות כמו לאסגו אבל אני לא מכיר, טייסטו, ארמין וחבריהם מנגנים טראנס שבגלל ההייפ שיש מסביב לז'אנר הזה בתקופה האחרונה, קטעים משתחררים באינטרנט, דיג'ייס חורשים עליהם בסטים וכל העולם יודע על הטארק הזה, ברגע שהוא הופך להיות פופולארי אז הוא גם מתמסחר מהר עד שיוצא קטע אחר חדש וחוזר חלילה
אין הבדל בין סאשה, טייסטו, טנאגליה או דייב קלארק, כולם עושים ומנגנים מוזיקה כדי שאנשים יקנו וישמעו אותם, מי שלא ממסחר לא קיים
ותחשבו על זה |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
באמת שאין לי מושג על מה כולם מתלוננים, הרבע הראשון של 2005 פשוט מעולה מבחינת מוזיקה...לפחות בסיגנונות שאני שומע...
|
מסכים איתך
לא אמרתי שום דבר נגד האוס אלקטרו וכדומה זה גם מה שאני שומע עכשיו ומההמלצות שלך אני מבין שגם אתה בזה
וטוב שכך :)
איתי זה מיותר כשאני אתייחס להגנה שלך על האמנים האלה כי אתה בעצם אחד מהם ובעצם מגן על עצמך כי גם אתה משתייך לסאונד הזה שאנו מכנים"מסחרי".
יגאל,חחח אתה הורג אותי עם הפוסטים שלך
אני מבין מה ניסית לעשות אבל זה לא עבד עלי סורי
ההתענינות שלי באפליפטינג הספיקה כי הכייון שאליו הלך האפליפטינג גרם לי להפסיק לאהוב את זה
לא לגמרי כמובן....
זאביילה מסחרי חחח טוב כשזה יקרה אתה תראה אותי תלוי בראש חוצות
אליאור,שוב אני מסכים איתך
פייק והולדן שני יוצרים (ודיג'יים) גדולים
ואין כזה דבר יותר מדי אלקטרו מארק ידידי
אלקטרו זה הדבר
אל תדאגו מילה שלי גם אתם כולכם תעברו לזה לאט לאט.אני ואליאור פשוט התעוררנו קצת יותר מוקדם לפניכם
עוד מעט כולכם תבינו שצדקנו וגם אתם תמצאו את מקומכם בתחום ההאוס שמתחיל לצבור תאוצה
תפקחו עיניים תשימו לב למגמה של המוסיקה
הטראנס מתחיל לגסוס בדיוק כמו שהטכנו גסס לא מזמן
אגב הטכנו עושה עכשיו קאמבק :) אני מתחיל לשמוע את זה לאחרונה
אז יופי יגאל בטח תתחיל לכתוב עכשיו עוד איזה הודעה מתחכמת שמנסה לעצוץ ולהביא עלי את המ שכתבתי חזרה או כל בולשיט אחר שכתבת שם שרק אתה הבנת
תנסה לעשות משחקים פסיכולוגיים כמה שבא לך בנאדם אני מכיר אותם מילדות.
ובסוף עוד כמה חודשים אתה גם תבין על מה דיברתי
או שאולי לא
אבל הכל ברוח טובה בנאדם כן?אתה יודע שאני מעריך אותך
ויוחאי....באמת אתה איש חכם אני מעריך את המ שכתבת
להאשים את הגלובל אנדרגראונד?אממ לא יודע
לדעתי זה אחד הדברים הטובים שקרו לפרוג האוס....אבל כל אחד ודעתו |
|
|
| Shahar |
שמעתי בינתיים רק תדיסק הראשון
דיסק חיייייההההה!!!!
קטעים טובים ומרגשים אחד אחד!!!
La Noche
הטראק שהכי אהבתי
טראק סוףףףףף הדרך!!
מיוחד רצח!!
מזכיר תסרט דספראדו
לא הבנתי מ
Perfect Silence
קשור בסוף
אבל הוא משתלב בנזונה !!!
נקווה שגם דיסק 2 חיייהה |
|
|
| YO-I |
אייברסון היקר, נכון שבשמיעה ראשונית הטראקים דיי מזכירים אחד את השני, אבל קאסטאמרה וביונד הם שני טראקים שונים והייתי אפילו אומר שביונד יותר יפה ומפותח מקאסטמרה
מקווה שהבנת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מסכים איתך
לא אמרתי שום דבר נגד האוס אלקטרו וכדומה זה גם מה שאני שומע עכשיו ומההמלצות שלך אני מבין שגם אתה בזה
וטוב שכך :)
איתי זה מיותר כשאני אתייחס להגנה שלך על האמנים האלה כי אתה בעצם אחד מהם ובעצם מגן על עצמך כי גם אתה משתייך לסאונד הזה שאנו מכנים"מסחרי".
יגאל,חחח אתה הורג אותי עם הפוסטים שלך
אני מבין מה ניסית לעשות אבל זה לא עבד עלי סורי
ההתענינות שלי באפליפטינג הספיקה כי הכייון שאליו הלך האפליפטינג גרם לי להפסיק לאהוב את זה
לא לגמרי כמובן....
זאביילה מסחרי חחח טוב כשזה יקרה אתה תראה אותי תלוי בראש חוצות
אליאור,שוב אני מסכים איתך
פייק והולדן שני יוצרים (ודיג'יים) גדולים
ואין כזה דבר יותר מדי אלקטרו מארק ידידי
אלקטרו זה הדבר
אל תדאגו מילה שלי גם אתם כולכם תעברו לזה לאט לאט.אני ואליאור פשוט התעוררנו קצת יותר מוקדם לפניכם
עוד מעט כולכם תבינו שצדקנו וגם אתם תמצאו את מקומכם בתחום ההאוס שמתחיל לצבור תאוצה
תפקחו עיניים תשימו לב למגמה של המוסיקה
הטראנס מתחיל לגסוס בדיוק כמו שהטכנו גסס לא מזמן
אגב הטכנו עושה עכשיו קאמבק :) אני מתחיל לשמוע את זה לאחרונה
אז יופי יגאל בטח תתחיל לכתוב עכשיו עוד איזה הודעה מתחכמת שמנסה לעצוץ ולהביא עלי את המ שכתבתי חזרה או כל בולשיט אחר שכתבת שם שרק אתה הבנת
תנסה לעשות משחקים פסיכולוגיים כמה שבא לך בנאדם אני מכיר אותם מילדות.
ובסוף עוד כמה חודשים אתה גם תבין על מה דיברתי
או שאולי לא
אבל הכל ברוח טובה בנאדם כן?אתה יודע שאני מעריך אותך
ויוחאי....באמת אתה איש חכם אני מעריך את המ שכתבת
להאשים את הגלובל אנדרגראונד?אממ לא יודע
לדעתי זה אחד הדברים הטובים שקרו לפרוג האוס....אבל כל אחד ודעתו |
אלקס א. האפליפטינג לא הלך לשום כיוון תפסיק להפוך את זה כאילו זה ככה...אתה הלכת לכיוון האלקטרו אוקיי מקובל רק אל תהפוך תעובדות ותוציא אנשים שמאזינים למוזיקה הזו עדיין כביכול כ - "מתפשרים על מוצר נחות" כי זה לא ככה
ואתה רוצה שאני יסביר לך משפטים שאמרתי?
ככה אמרת שארמין ומרקוס מסחריים בתחומם
עזוב את זה שלגבי מרקוס רוב הזמן אני לא מסכים
אבל נלך עם טענתך הלא מובנת עד הסוף
זטביילה בקטעים שהוא מנגן לא מסחרי בתחומו?
מה מהשמיים נחת עליו מקום בטופ די גיים של הדי גיי מאג? או שאתה תמים מספיק להא\מין שרק האיכויות הנדירות של התקלוט שלו (ואני לא מזלזל בזה) הביאו אותו עד לשם?
ולדבר אחר
אני זוכר סט טוב שלו שאליאור המליץ עליו בזמנו
מהמרקוני סטודיו אם זכרוני אינו בוגד בי
לצערי לא כל הטראקליסט זכור לי
משכן זכור לי זה גרסה חדשה ומטורפת ל
blur - song 2
וזה ממש מחתרתי אההה? :rolleyes:
אני רוצה להגיע לעמק השווה
אז אני יסיים בשתי אמירות
גם אותך וגם את אליאור וגם את טלטול אני מעריך מאוד על כך שהתאהבתם בסגנון מוזיקה אחר - ימים יגידו אם אולי גם אני ואחרים ימצאו בסגנון הזה את היופי האינסופי
אמירה שנייה
מרקוס ארמין זאביילה סאשה אוקנפולד ופולסדרייבר
כולם מנגנים את משברגע נתון הם חושבים שהכי יפה הכי ייחודי לסגנון הספציפי או לסגנונות הספציפיים שהם מנגנים
התוצר של זה שחלק מהקטעים הם כביכול מיינסטריים בתחומם זה כבר לא בשליטתם
זה הכל
שבת שלום |
|
|
| dj@work |
טיאסטו כבר שנים לא מנגן או יוצר מוסיקה מעניינת כמו פעם.
סוף ה90 ותחילת ה2000 היו השנים המדהימות שלו והוא יצר טראקים מדהימים יחד עפ פרי..לאיפה זה נעלם..לאיפה...ממש חבל..
כולם פשוט ירדו מהקלאב טרנס..
וזה ממש מצער
:mad: :sadgreen: |
|
|
|
|