|
In Search of Sunrise 4: Latin America - ביקורת מלאה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes ולדבר אחר
אני זוכר סט טוב שלו שאליאור המליץ עליו בזמנו
מהמרקוני סטודיו אם זכרוני אינו בוגד בי
לצערי לא כל הטראקליסט זכור לי
משכן זכור לי זה גרסה חדשה ומטורפת ל
blur - song 2
וזה ממש מחתרתי אההה? :rolleyes:
|
אחלה סט :)
פעם ראשונה שמעתי בסט ההוא את Drop The Pressure ו Straight Out Of Stokey.
והרמיקס שאתה מתכוון הוא Blur - Song 2 (Ivan Gough & Grant Smillie Remix) אחלה רמיקס... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אחלה סט :)
פעם ראשונה שמעתי בסט ההוא את Drop The Pressure ו Straight Out Of Stokey.
והרמיקס שאתה מתכוון הוא Blur - Song 2 (Ivan Gough & Grant Smillie Remix) אחלה רמיקס... |
אני לא מתייחס לאם הרמיקס יפה או לא
אבל הרעיון של רמיקס לקטע כזה עם כל הכבוד יש בו משהו מאוד מיינסטרימי
לא אמרתי מילה רעה נוספת על זאביילה אני רק מתייחס לדיון שהיה בנושא
והסט הזה בהחלט מציג את זאביילה במלוא הדרו וטירופו כדי גיי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
זה ממש אותו דבר :rolleyes:
באסוט 194
נוגן
15. Leon Bolier Presents Inner Stories vs Jonas Steur - Castamara
נראה לי שזה זה גם בדיסק |
בדיסק אין את הבוטלג |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
בדיסק אין את הבוטלג |
הבוטלג לא רע, למרות שבדר"כ שני קטעים מצוינים במאש-אפ זה לא מתכון בטוח להצלחה. |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מסכים איתך
לא אמרתי שום דבר נגד האוס אלקטרו וכדומה זה גם מה שאני שומע עכשיו ומההמלצות שלך אני מבין שגם אתה בזה
וטוב שכך :)
איתי זה מיותר כשאני אתייחס להגנה שלך על האמנים האלה כי אתה בעצם אחד מהם ובעצם מגן על עצמך כי גם אתה משתייך לסאונד הזה שאנו מכנים"מסחרי".
יגאל,חחח אתה הורג אותי עם הפוסטים שלך
אני מבין מה ניסית לעשות אבל זה לא עבד עלי סורי
ההתענינות שלי באפליפטינג הספיקה כי הכייון שאליו הלך האפליפטינג גרם לי להפסיק לאהוב את זה
לא לגמרי כמובן....
זאביילה מסחרי חחח טוב כשזה יקרה אתה תראה אותי תלוי בראש חוצות
אליאור,שוב אני מסכים איתך
פייק והולדן שני יוצרים (ודיג'יים) גדולים
ואין כזה דבר יותר מדי אלקטרו מארק ידידי
אלקטרו זה הדבר
אל תדאגו מילה שלי גם אתם כולכם תעברו לזה לאט לאט.אני ואליאור פשוט התעוררנו קצת יותר מוקדם לפניכם
עוד מעט כולכם תבינו שצדקנו וגם אתם תמצאו את מקומכם בתחום ההאוס שמתחיל לצבור תאוצה
תפקחו עיניים תשימו לב למגמה של המוסיקה
הטראנס מתחיל לגסוס בדיוק כמו שהטכנו גסס לא מזמן
אגב הטכנו עושה עכשיו קאמבק :) אני מתחיל לשמוע את זה לאחרונה
אז יופי יגאל בטח תתחיל לכתוב עכשיו עוד איזה הודעה מתחכמת שמנסה לעצוץ ולהביא עלי את המ שכתבתי חזרה או כל בולשיט אחר שכתבת שם שרק אתה הבנת
תנסה לעשות משחקים פסיכולוגיים כמה שבא לך בנאדם אני מכיר אותם מילדות.
ובסוף עוד כמה חודשים אתה גם תבין על מה דיברתי
או שאולי לא
אבל הכל ברוח טובה בנאדם כן?אתה יודע שאני מעריך אותך
ויוחאי....באמת אתה איש חכם אני מעריך את המ שכתבת
להאשים את הגלובל אנדרגראונד?אממ לא יודע
לדעתי זה אחד הדברים הטובים שקרו לפרוג האוס....אבל כל אחד ודעתו |
אלכס תשמע....מה שמעצבן אותי אצלכם זה שאתם לא שמעתם אפילו מאית מהדברים שלי וישר אתם פותחים תפה....דבר ראשון יש לי קטעים אלקטרו ויש לי קטעי האוס ויש לי פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס ומה שאתה רוצה.....עכישו אתה כל בר שהוא פרוגרסיב טראנס אומר זה מסחרי! מה שאמרו פה זה נכון ברגע שקטע או סגנון ניהיה פופלרי הוא הופך למסחרי אז מה מה שמסחרי הוא לא טוב יעני??? בגלללללללללללללללללל שהוא טוב הוא ניהיה מסחרי! ואתה יודע מה לדעתי כל האנדרגראונד מיוזיק היא בעצם הקומרשל! אני גם אוהב ושומע אלקטרו והכל אבל הנה קבל איך שלושת רבע מהקטעים הם נשמעים אותו דבר עם אותם סאונדים ורעיונות רק תווים אחרים ושטויות! זה ככה במוזיקה לכל דבר יש סגנון תלך לווקס תשמע שכמעט כל הקטעים אותו דבר יעני מבוססים על אותם רעיונות בילדאפים וסאונדים כי ככככה זה! אז פשוט תחשבו לפני שאתם מוציאים מילה מהפה.... |
|
|
| KrazyDJs |
מי פה אמר שמסחרי זה רע?
מסחרי זה טוב. ממוסחר וממוחזר זה רע...
תאכל"ס, יחי ההבדל הקטן...
כל אחד והטעם שלו חברה, רבים פה על שטויות...אם אני הפנמתי אחרי מריבות עם חצי פורום פה שלא יצא לי מזה כלום שאני מנסה לשכנע אחרים שיוצר X ויוצר Y הם ככה וככה, גם אתם יכולים להבין :p
יאללה חברה, candy can do it...
עוד 20 דקות הפיינל פור..
פנתאנייקוס יאכלו חול ביום חול!!! |
|
|
| Shahar |
הסגנון של איתי בכלל לא קשור למסחרי
איך פרוגרסיב טראנס יכול להיות מסחרי בכלל
אתם יכולים להשוות תרמה של זה לקטעים של עופר ניסים?
עופר ניסים זה מסחרי
זה קטעים שנוצרים רק בשביל להרוויח כסף ולא איכותיים בכלל
בניגוד לקטעים של איתי לדוגמא שבאמת רואים שהם איכותיים ומושקעים ומקצועיים וזה שאנשים אוהבים את הקטעים האלה לא אומר שהם מסחרים
\מה קשור בכלל מסחרי פחחח |
|
|
| DJMIKE |
| הדיסק הגיע לקרמבו רקורדס בשנקין, בקרוב בחנות המוזיקה הקרובה לביתכם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
הדיסק הגיע לקרמבו רקורדס בשנקין, בקרוב בחנות המוזיקה הקרובה לביתכם |
נשמע כמו סיוט שהתגשם...
עכשיו כל קטע שם יהפוך למעין המנון רשמי ויהפוך את טיאסטו למשיח של העם היושב בציון
the good side: יש בדיסק לא מעט קטעים טובים
he bad side: מטומטמים ייחסו לטיאסטו את הבחירה של הקטעים ה"חדשים" כביכול לדיסק...
the worst side: זה יספיק לטיאסטו בשבי לזכות שוב באהבת קהל מצביעי הדי גיי מאג...
או איזה רואה שחורות אני |
|
|
| yaman |
אוקי שמעתי....
הדיסק מאוד נחמד
טיאסטו שם כאן אין ספק דגש על הפרוגרסיב יותר ולא יודע אם זה הכי מתאים לו
רמת מיקסוס נחמדה מאוד
טראקליסט:
זה תלוי..... לאוהבי פרוג זה יהיה ענק אני לא כל כך אהבתי
מה שכן אהבתי זה לה נוצ'ה
וזהו
קיצור יש לנו עדיין את פול..... פול ואן דייק שישחרר את פוליטיקה של ריקוד 2
נחייה ונראה מה יהיה |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה, לא משהו שהריגש אותי יתר על המידה..
La Noche באמת היה ה-קטע בשבילי באלבום, ולא יותר מזה..
הרמיקס של ג'אנקי ל UR גם היה נחמד, והרמיקס של טיאסטו ל Force Of Gravity מוסיף לאווירה הכללית...
אבל בסופו של דבר, לא מה שציפיתי לשמוע מטיאסטו, התאכזבתי אפשר להגיד, אבל שטויות, אני מסופק כבר מיוצרים אחרים :) |
|
|
| yaman |
מה שכן דפוק כאן זה
Allure - The Loves We Lost
טראק על הפניםםםםםםםםםםם
בהתחלה כולם קפצו בגלל שזה של טיאסטו אחרי כמה שמעיות זה ואחחד טראק זוביייי |
|
|
|
|