return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Technics 1200 SL MK II Nieuw of 2dehands kopen, en waar?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Nou weet je, ik heb weleens gedraaid met Technics en ik vind de torque zo heerlijk. Deze is bijna niet te overtreffen door andere TT's. En nee, het is niet zo dat ik er na een half jaar de brui aangeef. Ik hou van de muziek en het draaien, dan verdwijnt niet zo snel. Bovendien, als je goedkopere TT's koopt, dan zul je naar verloop van tijd toch overstappen naar de standaard: technics en zie dan je TT's voor een goede prijs te verkopen. De Technics zijn enorm waardevast. Het is een weloverwogen keuze van mij. Ik heb een aantal typen geprobeerd, maar ze kwamen gewoon als de beste uit de bus.

Greetz,
Blighty


Ja dan zeg ik halen die handel :)
DJ Bazz
Bij Richersounds zijn ze nieuw 1199 piek per stuk
zijn te vinden in groningen , utrecht en amsterdam
zijn wel dozenschuivers ze hebben er echt geen verstand van.
maar het is goedkoop en nieuw :)
Miss Proximus
maar blighty, ik bedoelde meer zo van...als je er na een half jaar mee stopt is t zonde om technics te kopen :) en je weet natuurlijk nooit vantevoren of je wel aanleg en genoeg doorzettingsvermogen hebt om dj te worden, ookal vindt je de muziek zo leuk. En dan is t zonde want dan heb je voor nix tt's van een fortuin gekocht. Dit hoeft dus niet op jou te slaan :)
Dj Alpha
Naar mijn idee leer je het beter op goedkope draaitafels dan het beste van het beste..
Is mij ooit verteld, als je op alleen maar technics draait zul je het nooit op minder kunnen...

ik wil nie wijsneuzerig overkomen maaruhhh... wijze les denk ik? :rolleyes:
New Wave
Ik heb nu net een maandeje 2 Omnitronics, en ik moet zeggen, al dat wijze gepraat van Technics zijn de beste en de rest is fette rotzoooi........suck them, beld-omnitronics zijn lekkere spulletjes, lekker soepel........duzzuh, ik zou zeggen (net als de andere) koop eerst 2 goedkope TT....
Little Theseus
Goeie thread Blighty!
Ik weet nu: in Amsterdam is een zaak waar je de 1200 mk II kunt halen voor 1199 piek!
Ik denk dat ik er daar 2 haal of uit duitsland.
Vooral het feit dat die dingen gewoon waardevast blijven vind ik er goed. Je kunt wel een minder goeie kopen maar die verkoop je later misschien ook voor veel minder, dus ben je alleen maar duurder uit.
Oja, ff wat anders: naalden; ik wil gewoon een banana naald kopen. Is wel voor scratchen en zo, niet dat ik dat veel ga doen, maar een diamanten naald is volgens mij veel beter voor t vinyl.
Wie weet andere naalden of kan me een beter advies geven??
Miss Proximus
Jullie zijn wel hardhoofdig hoor......én gierig! :o :p :toothless
DJ Collin-D
quote:
Originally posted by Little Theseus
Goeie thread Blighty!
Ik weet nu: in Amsterdam is een zaak waar je de 1200 mk II kunt halen voor 1199 piek!
Ik denk dat ik er daar 2 haal of uit duitsland.
Vooral het feit dat die dingen gewoon waardevast blijven vind ik er goed. Je kunt wel een minder goeie kopen maar die verkoop je later misschien ook voor veel minder, dus ben je alleen maar duurder uit.
Oja, ff wat anders: naalden; ik wil gewoon een banana naald kopen. Is wel voor scratchen en zo, niet dat ik dat veel ga doen, maar een diamanten naald is volgens mij veel beter voor t vinyl.
Wie weet andere naalden of kan me een beter advies geven??


ik zou zeggenga voor de stanton 500...die zijn niet zo duur maar wel heel relaxed.....zelf draai ik met de stanton vibemaster...die zijn nog gekker en super stabiel....ze zijn alleen een beetje duur...zo'n 350 gulden per stuk....maar ik vindt ze de rolce royce onder de naalden....
blighty
Hi all,

quote:
Originally posted by Little Theseus
Goeie thread Blighty!
Ik weet nu: in Amsterdam is een zaak waar je de 1200 mk II kunt halen voor 1199 piek!
Ik denk dat ik er daar 2 haal of uit duitsland.
Vooral het feit dat die dingen gewoon waardevast blijven vind ik er goed. Je kunt wel een minder goeie kopen maar die verkoop je later misschien ook voor veel minder, dus ben je alleen maar duurder uit.
Oja, ff wat anders: naalden; ik wil gewoon een banana naald kopen. Is wel voor scratchen en zo, niet dat ik dat veel ga doen, maar een diamanten naald is volgens mij veel beter voor t vinyl.
Wie weet andere naalden of kan me een beter advies geven??

Thanks little:D

Ik heb weer gehoord dat die Banana-naalden of scratch-naalden over het algemeen juist weer slechter zijn voor het vinyl. Ikzelf ga voor de Stanton AL 500's. Ik kan ze in de buurt halen, en bovendien heb ik gehoord dat ze het prima doen en lang meegaan:)

Greetz,
Blighty
basvh
Ik zelf heb technics 1210 sl md3, het waren mijn eerste turntables. dus volgens mij kan je het best gewoon meteen goede kopen want uiteindelijk koop je ze toch.

hier in mijn dorp zijn 1210 mk2's te koop, weinig gebruikt en nog goed. volgens mij vragen 1400 voor 2 dus f 700 per stuk zal nog ff navragen.

TranceFool
quote:
Originally posted by basvh
Ik zelf heb technics 1210 sl md3, het waren mijn eerste turntables. dus volgens mij kan je het best gewoon meteen goede kopen want uiteindelijk koop je ze toch.

hier in mijn dorp zijn 1210 mk2's te koop, weinig gebruikt en nog goed. volgens mij vragen 1400 voor 2 dus f 700 per stuk zal nog ff navragen.

check je mail :p:D
koosmp3
quote:
Originally posted by DJ Bazz
Bij Richersounds zijn ze nieuw 1199 piek per stuk
zijn te vinden in groningen , utrecht en amsterdam
zijn wel dozenschuivers ze hebben er echt geen verstand van.
maar het is goedkoop en nieuw :)


He bassie, zo praat je niet over ons he.
Laat ik nou net even 1 van die dozenschuivers zijn. Ik kan echt niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor. Duzz... Let een beetje op wat je zecht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement