return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Technics 1200 SL MK II Nieuw of 2dehands kopen, en waar?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by koosmp3

Duzz... Let een beetje op wat je zecht.


zecht?? zegt is het geloof ik nog altijd,
pas jij maar op wat je zegt ;) j/k! :D
TranceFool
quote:
Originally posted by koosmp3


He bassie, zo praat je niet over ons he.
Laat ik nou net even 1 van die dozenschuivers zijn. Ik kan echt niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor. Duzz... Let een beetje op wat je zecht.

Zeg Koos, verkopen jullie ook 2e hands spullen???:)
DJ Bazz
Sorry hoor, ik wil geen ruzie ofzo uitlokken!
Ik was laastst een jullie winkel en ik vroeg naar een leuke 3-kanaalsmixer. Komt 1 van jullie medewerkers met een 1 of andere Phonic aanzetten. dat is misschien nog niet het ergste maar als ik vervolgens vraag wat voor soort draaitafel daar staat zegt ie eerst dat het een snaaraangedreven draaitafel is, terwijl het een direct-drive is, wat ik later tegen hem zeg.

Dat zegt mij genoeg!
TranceFool
HAHAHA dit is funny :D:D:p LOL, dr gaan opeens allemaal mensen zich aanmelden om et over dat winkeltje in Groningen te hebben om ff te zeggen of ze er daar nou wel of niets van draaitafels afweten, das toch wel het toppunt :p. Ga dat lekker ff ergens anders doen, kinders :).
Mysteric
Yoo,
ik zit ff te kijken naar nieuwe tt's. Zie ik op feedback.nl deze:
quote:

Stanton STR 8/60
Een direct-drive draaitafel met rechte arm (beter voor scratchen) en een kwaliteit die tot voor kort niet mogelijk was in deze prijsklasse. Nu met gratis 500 AL MKII element.
Van f.860,- voor f.699,-


Kent een van jullie deze tt? Volgens mij best een goeje aanbieding... Maar eerst ff jullie mening afwachten :)
blighty
Hi,

Ziet er zeker wel leuk uit, maar ik wel graag weten wat de torque (kracht van de motor) is, als deze (veel) lager ligt dan die van de Technics, dan zou ik het persoonlijk niet doen. Voor twee van die heb je al 1 Technics,..lijkt weinig maar je hebt er wel een.

Greetz,
Blighty
mido
Hmmmmzzzz....

Ik heb nog 2 JBSystems draaitafels van nog geen jaar oud in de hoek staan omdat ik over ben gestapt op 2 SL 1200 MKII'tjes (ook maar omdat ik ze gekregen heb).

Ik moet zeggen het draaid een stuk lekkerder maar nog steeds ken ik het niet! :p

whehe

En was betrefd de JBSystems tafeltjes ik denk er nog even over na of ik ze verkoop. Laat ik nog wel even weten dan!

Gegroet! :D:D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by mido
Hmmmmzzzz....

Ik heb nog 2 JBSystems draaitafels van nog geen jaar oud in de hoek staan omdat ik over ben gestapt op 2 SL 1200 MKII'tjes (ook maar omdat ik ze gekregen heb).

Ik moet zeggen het draaid een stuk lekkerder maar nog steeds ken ik het niet! :p

whehe

En was betrefd de JBSystems tafeltjes ik denk er nog even over na of ik ze verkoop. Laat ik nog wel even weten dan!

Gegroet! :D:D:D:D

Dan geef je ze maar lekker aan mij!!!!!!!! Achterlijk JOCH!!!!!!! :p (en dit is geen geintje)
mido
quote:
Originally posted by Remy D

Dan geef je ze maar lekker aan mij!!!!!!!! Achterlijk JOCH!!!!!!! :p (en dit is geen geintje)


Moet ik je klappen ofzo?? Kneusie!

Ennuh geef maar je mutje of 5 of je PSX2 dan zal ik erover denken! whaha STaKKeR van de bovenste plank! (Was ook geen geintje!) :p:p
Dj Alpha
en toch houden ze van elkaar :D

mido
quote:
Originally posted by Dj Alpha
en toch houden ze van elkaar :D


Broederliefde!

whehe

Ik snap zo wie zo niet wat hij er mee moet want hij heeft 2 Technics tafels tot zijn beschikking en dan wil hij die dingen hebben!

Dat jong gebruikt echt veels te veel drugs! :D:D
Dj Alpha
laat mij ze hebben dan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement