|
29-30 april
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Kom kom, wat zijn de plannen buiten studeren? :) |
|
|
| Nyah |
Nu, a/d thesis werken :rolleyes:
Zaterdag -> naar Wilrijk, met Tom naar een communiefeest
Zondag -> uitslapen.. lui doen en prob nog aan de thesis werken, ligt eraan wat ik vandaag nog gedaan krijg. |
|
|
| pooley |
Ola das vroeg, direct al naar de familie :)))
vandaag, no idea, tis rising sun, goeie qualy trance in Illusion maar betwijfel dak volk meekrijg :/
Morgen no idea, niks geplant dus kan zijn Illusion of ergens marginaal... |
|
|
| djcresto |
nu rustig avondje, beke bekomen van half ziek te zijn
zaterdagavond competitie in oostende en derna nog een fuifke in lokeren meepikken denk ik.
zondag rustig dagje |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik |
|
|
| Bertn |
overdag wa studeren,
'savonds naar een feesje bij een vriendin:) |
|
|
| FredNova |
zaterdag+zondag+maandag werken van 7h tot 15h30 (damn, opstaan om 5h)
vandaag vrij (en 5 dagen vrij vanaf dinsdag)
vandaag wat plaatjes gekocht, cdtje van sensation... en een 2de platenkast! (woehoew eindelijk terug plaats)
dus vrije tijd int weekend gaat naar 2000 platen hersorteren
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik |
En khoor net dat ik na de voetbal gratis mee kan naar La Rocca :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
zonnen |
Geen slecht plan :cool: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
zonnen |
bikini?  |
|
|
|
|