|
Next Sailing - Armin On A Boat! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה
HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!! |
נקסט שיחקו אותה
לייפ אפ מרשים
זה פעם ראשונה שמתארחים 3 אורחים ביחד? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by yaman
נקסט שיחקו אותה
לייפ אפ מרשים
זה פעם ראשונה שמתארחים 3 אורחים ביחד? |
אני רואה רק 2 אורחים בנתיים |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה
HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!! |
OMFGGG!!!
מרקו וארמין
אני מקנא בכם :[
מי שיכול ללכת ולא הולך הוא פשוט מעפןןןן |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני רואה רק 2 אורחים בנתיים |
?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by fusi
?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;) |
יכול להיות אבל אם תכנס לפז תוכל להפטר מהם
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אלי כמו שכבר אמרתי לך
השם האחרון לבד מספיק לי כדי להגיע
|
WORD ! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by fusi
?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;) |
אבל הם ישראלים לא?
נראה לי הוא מתכוון אורחים מחו"ל |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יכול להיות אבל אם תכנס לפז תוכל להפטר מהם
:D |
חחחחחח...קרעת אותי!!!
:haha:
בכל מקרה נראה מצויין!!!
אני מקווה מאוד לא להיות שם ולהיות בברלין אבל נראה אם יהיה תקציב.
|
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אבל הם ישראלים לא?
נראה לי הוא מתכוון אורחים מחו"ל |
בדיוק
בכל מקרה הם נותנים מוזיקה עולמית , משהו סוף הדרך
שווה לבוא עפילו אם הם ינגנו לבד :)
שמח שנקסט אימץ אותם קבוע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by cluBBer
בדיוק
בכל מקרה הם נותנים מוזיקה עולמית , משהו סוף הדרך
שווה לבוא עפילו אם הם ינגנו לבד :)
שמח שנקסט אימץ אותם קבוע |
כן רק תשאיר תפק"ל שתייה בבית שתוכל להנות במאה אחוז מהמוזיקה ;)
יאללה גיל תתחיל רשימה
אני ומארק בטוחים |
|
|
| Shaharr |
| הצבא יתן לי ללכת לשם או שזה בעיה? |
|
|
| Haoman TraffiC |
רק אחרי שנה הצבא מאפשר לחיילים לצאת מהארץ וגם לא לכול הארצות..אז נראה לי שזה קצת בעיתי אצלך.0
חוץ מזה שלמיטב ידיעתי הצבא מאשר לצאת פעם אחת בכול השירות,אז קצת חבל לבזבז את האישור הזה על ההפלגה,איביזה קצת יותר מושכת...0
יום טוב
:toocool: |
|
|
|
|