return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Next Sailing - Armin On A Boat! (pg. 2)
View this Thread in Original format
yaman
quote:
Originally posted by Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה

HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!!


נקסט שיחקו אותה

לייפ אפ מרשים


זה פעם ראשונה שמתארחים 3 אורחים ביחד?
cluBBer
quote:
Originally posted by yaman
נקסט שיחקו אותה

לייפ אפ מרשים


זה פעם ראשונה שמתארחים 3 אורחים ביחד?


אני רואה רק 2 אורחים בנתיים
sh33p
quote:
Originally posted by Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה

HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!!


OMFGGG!!!
מרקו וארמין
אני מקנא בכם :[

מי שיכול ללכת ולא הולך הוא פשוט מעפןןןן
fusi
quote:
Originally posted by cluBBer
אני רואה רק 2 אורחים בנתיים

?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by fusi
?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;)


יכול להיות אבל אם תכנס לפז תוכל להפטר מהם
:D
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אלי כמו שכבר אמרתי לך
השם האחרון לבד מספיק לי כדי להגיע


WORD !
KrazyDJs
quote:
Originally posted by fusi
?? Inner & Outer ואיך תגדיר את
!? עזים
:eek: ;)


אבל הם ישראלים לא?
נראה לי הוא מתכוון אורחים מחו"ל
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יכול להיות אבל אם תכנס לפז תוכל להפטר מהם
:D


חחחחחח...קרעת אותי!!!
:haha:

בכל מקרה נראה מצויין!!!
אני מקווה מאוד לא להיות שם ולהיות בברלין אבל נראה אם יהיה תקציב.

  • THE BLUE DRAGON (?) ;)
cluBBer
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל הם ישראלים לא?
נראה לי הוא מתכוון אורחים מחו"ל


בדיוק
בכל מקרה הם נותנים מוזיקה עולמית , משהו סוף הדרך
שווה לבוא עפילו אם הם ינגנו לבד :)
שמח שנקסט אימץ אותם קבוע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by cluBBer
בדיוק
בכל מקרה הם נותנים מוזיקה עולמית , משהו סוף הדרך
שווה לבוא עפילו אם הם ינגנו לבד :)
שמח שנקסט אימץ אותם קבוע

כן רק תשאיר תפק"ל שתייה בבית שתוכל להנות במאה אחוז מהמוזיקה ;)

יאללה גיל תתחיל רשימה
אני ומארק בטוחים

Shaharr
הצבא יתן לי ללכת לשם או שזה בעיה?
Haoman TraffiC
רק אחרי שנה הצבא מאפשר לחיילים לצאת מהארץ וגם לא לכול הארצות..אז נראה לי שזה קצת בעיתי אצלך.0

חוץ מזה שלמיטב ידיעתי הצבא מאשר לצאת פעם אחת בכול השירות,אז קצת חבל לבזבז את האישור הזה על ההפלגה,איביזה קצת יותר מושכת...0

יום טוב
:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement