|
Next Sailing - Armin On A Boat! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oXygen_tEAM |
אני כל כך שם !!!!!
יאללה נקסט - סוף סוף משהו נורמלי בארצנו הקטנה
(תכלס זה לא ממש בארץ)
חחח
מתי פרטים מעודכנים כמו
מחירים תאריכים וכו' תודה |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
רק אחרי שנה הצבא מאפשר לחיילים לצאת מהארץ וגם לא לכול הארצות..אז נראה לי שזה קצת בעיתי אצלך.0
חוץ מזה שלמיטב ידיעתי הצבא מאשר לצאת פעם אחת בכול השירות,אז קצת חבל לבזבז את האישור הזה על ההפלגה,איביזה קצת יותר מושכת...0
יום טוב
:toocool: |
רגע שאני בא לצאת איך יודעים אם אני חייל? |
|
|
| Haoman TraffiC |
שיבדקו לך את הדרכון יראו שאתה חייל ולא יתנו לך לצאת מהארץ...זה כמו מישהו שיש לו צו איסור יציאה מהארץ עד אותו עיקרון.0
במידה ויש לך את האישור אז הצבא מזין למחשב את התאריכים שאתה יכול לצאת מהארץ ואין בעיות
:toocool: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
רק אחרי שנה הצבא מאפשר לחיילים לצאת מהארץ וגם לא לכול הארצות..אז נראה לי שזה קצת בעיתי אצלך.0
חוץ מזה שלמיטב ידיעתי הצבא מאשר לצאת פעם אחת בכול השירות,אז קצת חבל לבזבז את האישור הזה על ההפלגה,איביזה קצת יותר מושכת...0
יום טוב
:toocool: |
אני בטוח שכשאתה חושב על ההשוואה הזאת אתה מבין שהיא לא הכי טובה
איביזה זה חתיכת הוצאת כסף בעוד ההפלגה הזאת תהיה במחיר סביר...
נכון איביזה זה אטרקציה מושכת אבל רק למי שיכול להרשות לעצמו |
|
|
| Haoman TraffiC |
זה לא מדוייק בכלל,יש לך פעם אחת בשלוש שנים לצאת מהארץ אז יש לך מספיק זמן לחסוך בשביל לטוס לאיביזה,אתה יכול כאמור לחסוך פחות ולהפליג עם נקסט אבל קשה מאוד להשוות בין שני הדברים,עדיף לסבול קצת וגם לא..שלוש שנים זה ים של זמן לחסוך גם אם מישהו משרת בבסיס סגור.
שכול אחד יעשה את החישובים שלו
:thepirate |
|
|
| m0sh |
אי אפשר להשוות בכלל בין איביזה להפלגה אחת !
כאילו פאק!
אתה יכול להיות בכל כך הרבה מסיבות |
|
|
| Glenn-Holmes |
שוב משרוצה למשכן את חייב בשביל איביזה לט איט בי
אני עובד ומרוויח 5 אלפיות לחודש ועדיין למרות שאני חצי שנה משוחרר וחצי שנה עובד חושב שיש לי דברים טובים יותר לעשות עם הכסף...
סורי והדברים האלה סובבים גם הם את עולם המוזיקה...
אני פשוט חושב שההשקעה של היום יום או יותר נכון פעם פעמיים בחודש שווה לי יותר מכמה חודשי יובש או אולי אפילו חצי שנה יובש בשביל שבוע באיביזה
איך נאמר פה?
כל אחד והשיקולים שלו
ברגע שסבא שלי ישלוף 1500 יורו ויתן לי מתנה אני בורח לאיביזה...
עד אז...יש לי תדברים הקטנים שאני כן רוצה וצריך להשקיע בהם בחיי השגרתיים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שוב משרוצה למשכן את חייב בשביל איביזה לט איט בי
אני עובד ומרוויח 5 אלפיות לחודש ועדיין למרות שאני חצי שנה משוחרר וחצי שנה עובד חושב שיש לי דברים טובים יותר לעשות עם הכסף...
סורי והדברים האלה סובבים גם הם את עולם המוזיקה...
אני פשוט חושב שההשקעה של היום יום או יותר נכון פעם פעמיים בחודש שווה לי יותר מכמה חודשי יובש או אולי אפילו חצי שנה יובש בשביל שבוע באיביזה
איך נאמר פה?
כל אחד והשיקולים שלו
ברגע שסבא שלי ישלוף 1500 יורו ויתן לי מתנה אני בורח לאיביזה...
עד אז...יש לי תדברים הקטנים שאני כן רוצה וצריך להשקיע בהם בחיי השגרתיים |
Amen! |
|
|
| yaman |
| ההפלגה תצא בסוף לפועל???????. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
ההפלגה תצא בסוף לפועל???????. |
ההפלגה כן
ערפל כבד משתרך מעל הפרטים לגבי מי באמת יהיה הדי גיי המרכזי באותה הפלגה... כל היודע דבר בנושא מתבקש לכתוב כאן ולשתף אותנו |
|
|
| shmintz_mix |
תגידו זה סופי שארמין יבוא לשמה? כי הייתה איזה אי ודאות לגבי זה בפורום של נקסט???
אם הוא בא....
וזה עולה 800 שקל...
אז אני בא!!!
אני גם אוהב הפלגות באופן כללי (הייתי מפליג להנאתי בצופי ים ... למי ששמע..) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
תגידו זה סופי שארמין יבוא לשמה? כי הייתה איזה אי ודאות לגבי זה בפורום של נקסט???
אם הוא בא....
וזה עולה 800 שקל...
אז אני בא!!!
אני גם אוהב הפלגות באופן כללי (הייתי מפליג להנאתי בצופי ים ... למי ששמע..) |
עדיין לא ידוע כלום. |
|
|
|
|