return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilken låt e bäst just nu?
View this Thread in Original format
Ravesquad
Vilken låt tycker ni är skönast just nu?
GyLLe
Loop Troop - Fort Europa ;)
hustler
Duger inte "Vad lyssnar ni på just nu" - tråden längre`:rolleyes:
Sorrow
Slipknot - Duality..
CJ InterCity
quote:
Originally posted by hustler
Duger inte "Vad lyssnar ni på just nu" - tråden längre`:rolleyes:

håller med faktiskt :)

men när jag ändå skriver här:
Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Kleijn Remix)
RebeL9
Schnappi - Das Kleine Krokodil
Can
Kent - Palace & Main
Ravesquad
quote:
Originally posted by hustler
Duger inte "Vad lyssnar ni på just nu" - tråden längre`:rolleyes:


Nope, den fyller inte riktigt samma funktion då bästa låten kanske inte lyssnas på just nu:eyes:
hustler
quote:
Originally posted by Ravesquad
Nope, den fyller inte riktigt samma funktion då bästa låten kanske inte lyssnas på just nu:eyes:


Varför skulle man lyssna på dåliga låtar och till råga på allt skriva om dem i en tråd där det är självförstått att man ska tipsa varandra om bra musik?
Sorrow
quote:
Originally posted by Sorrow
Slipknot - Duality..


quote:
Originally posted by Can
Kent - Palace & Main


Hmm.. Svårt att se vem som spelar techtrance/techno och vem som spelar prog? :p

Can
quote:
Originally posted by Sorrow
Hmm.. Svårt att se vem som spelar techtrance/techno och vem som spelar prog? :p


haha! jag spelar faktist rave! så deså!
Kvicket
quote:
Originally posted by hustler
Varför skulle man lyssna på dåliga låtar och till råga på allt skriva om dem i en tråd där det är självförstått att man ska tipsa varandra om bra musik?


För att det är väldigt många som skriver minst 1 inlägg per dag och då menar du alltså att varje låt dem skriver där är den bästa enligt dem just nu? Tror faktiskt inte det :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement