return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM (pg. 31)
View this Thread in Original format
IgnazZio
MOJADO REMIX??? :eyes:

Is die al uit?
Estuera
quote:
Originally posted by IgnazZio
MOJADO REMIX??? :eyes:

Is die al uit?

Ik geloof van wel maar ben niet 100% zeker.
Hij zou iig op Black hole moeten verschijnen of al verschenen zijn dan.

edit: Jep , ik zie m bij 4dj's only staan dus hij is gereleased.
Real
http://www.discogs.com/release/567147

Discogs: the answer to all your questions. :)
BZRK
Van die 06 heeft toevallig niemand een sample opgenomen zeker? Ben razend benieuwd :)
TOR
zalig plaatje zonet.. Ozgur?

Perry O'Neil - Numb momenteel :crazy: :crazy:
Jasperovitsj
Tracklists updated :)
FredNova
quote:
Originally posted by TOR
zalig plaatje zonet.. Ozgur?

Perry O'Neil - Numb momenteel :crazy: :crazy:

Zit geen plaatje van Ozgur Can tussen.
Heb playlist niet bij en zit opt werk (ook geen geluid), zal em straks posten.

Thanx voor de reactie.
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tracklists updated :)

Thanx J (zie pagina 28)
Jasperovitsj
Twas die Seyton, en Stian Klo (1/2de van Seyton) heeft de producers-truken geleerd van Ozgür Can, en ik vind dat je die invloed ook duidelijk terug kan horen in de meeste Seyton producties :)
Jasperovitsj
Na de afwezigheid vorige maand door de nieuwjaarsuitzendingen op etn zijn we deze maand terug met de BETA Sessions, en het wordt zelfs een XXL editie! :D
Op zondag 5 februari van 11u tot 16u (onder voorbehoud) kan je onder meer genieten van een 2-uurs set van mezelf, een uurtje FredNova en 2 guestmixes van Ignazzio en DJ Elof!!

Jammer genoeg moet ik echter wel meedelen dat dit naar alle waarschijnlijkeid de laatste BETA Sessions zal zijn. :sadgreen:
Veel kan ik nog niet zeggen, maar er zijn grote veranderingen op til binnen etn, en in de komende weken zal alles bekend gemaakt worden...

Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jammer genoeg moet ik echter wel meedelen dat dit naar alle waarschijnlijkeid de laatste BETA Sessions zal zijn. :sadgreen:
Veel kan ik nog niet zeggen, maar er zijn grote veranderingen op til binnen etn, en in de komende weken zal alles bekend gemaakt worden...

Oei. :(

Enkel negatieve veranderingen, of ook iets positiefs?
Freezel
quote:
Originally posted by Real
Oei. :(

Enkel negatieve veranderingen, of ook iets positiefs?

Positief :) Ik heb samen met iemand anders de leiding over het project en hopelijk meer nieuws asap :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement