return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM (pg. 5)
View this Thread in Original format
Freezel
12:00 BETA Sessions
18:00 Rising Stars

Er zit 6 uur verschil met die tijden, je kan je eigen tijd ook op de website van ETN instellen (GMT+1 leven wij) ;)
Belgian Bonzai
Nou, daar dacht mijn G-Shock anders over. Bedankt Freezel, anders was ik een uur te laat! :)
Jasperovitsj
En dan had ge mijn set gemist, teh disaster :nervous:

:p
Mystique
quote:
Originally posted by Freezel
Ik mag met trots presenteren: een BETA Show op ETN.FM :)

Het wordt een maandelijkse show met DJ's uit Belgie varierend van Progressive tot Hardtrance. Er komen elke maand 3 DJ's aan bod. Fred Nova & Jasperovitsj (DJ Vega) zullen de residents zijn en elke maand nodigen zij een guest dj uit.

De uitzending is elke 1e zondag van de maand van 12:00 - 15:00. Dus de eerste uitzending is op 5 juni :)

Is dat dan voor SSS??

edit: ok rest posts gelezen ...:o
FredNova
Alle BETA's zijn verplicht in te choooonuh! (in tunen mag ook)
TOR
wie houdt alles bij in het tracklistforum? :)
Jasperovitsj
Ik zal wel een threadje aanmaken :)

Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint?
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal wel een threadje aanmaken :)

Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint?

Dat ligt eraan hoeveel tijd teveel je hebt :p

Ik kan niet luisteren helaas, zit op me werk...
TOR
quote:

track per track, anders is de verrassing er wat af
eieregooie
Ow wacht, het is niet nu lol :toothless

Zondag dus... Jullie moeten me wel ff helpen herinneren dan hoor :D 's zondags ben ik duf ;)

BZRK
quote:

Ge hebt alletwee in andere threads al aangegeven welke mixes wel es in de eerste aflevering konden terecht komen. Dus de fun is er wa af zeker om track per track te gaan posten? :p
Jasperovitsj
You have a point :o

Maar ja, al die andere tienduizenden luisteraars hebben de tracklists nog niet gezien, dus :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement