|
Slagthuset Imorgon!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjenare alla!
Var nere och köpte en rejäl bunte biljetter förra veckan, började fundera på vilka som kommer ner denna gången?
Verkar bli lite mindre tranceaddict folk än förra gången dock? Men det verkar som rätt mycket annat folk som inte gått innan som har skaffat sig en biljett denna gången så blir säkert välfyllt :)
Andreas (aceevent) kanske ser detta: Hur många biljetter har ni sålt än så länge? Det blir som förra gången att även förköp står i kön som de som inte köpt biljett eller?
Ska bli kanonkul imorgon! |
|
|
| CJ InterCity |
Jag kommer med några polare, sen kommer Laszlo med 4 pers ;) och kanske några fler från SWETA? :)
Michael Splint har tydligen hyrt en partybuss så det lär bli en massa danskar också :D |
|
|
| Funfrock |
Tror jag bangar, bestämmer mig imorrn.
Är förkyld och allmänt osugen efter att ha festat sönder mig i helgen. |
|
|
| Laszlo |
Längtar som aldrig förr...
En fråga bara, till Andreas främst - jag och en polare tänkte ta med oss en DV-kamera och mikrofon in - vi ska filma och göra ett litet musikreportage till ett skolarbete i skolan, då tänkte vi också få med några intervjuer, främst av det "vanliga" folket som är där för R&B:n och what not för att se om de varit inne och kikat på EDM-golvet, om de gillade det som spelades där och om de skulle kunna tänka sig att besöka en renodlad EDM-fest någon gång i framtiden....skulle detta vara okej?
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid dörren för att vi har kamera och mic... :| |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid dörren för att vi har kamera och mic... :| |
i värsta fall kan vakterna kalla på Andreas så reder ni ut det vid dörren, men jag tror inte det skulle bli något problem alls! :)
Jag hoppas Özgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
i värsta fall kan vakterna kalla på Andreas så reder ni ut det vid dörren, men jag tror inte det skulle bli något problem alls! :)
Jag hoppas Özgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler :D |
Har inget med Askew men Axwell och Özgür-plattor tänker jag ta med :) |
|
|
| Can |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Har inget med Askew men Axwell och Özgür-plattor tänker jag ta med :) |
har en liten present till dig också gubben ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Can
har en liten present till dig också gubben ;) |
:toocool: nu blir jag nyfiken :D |
|
|
| Snakebyte |
| Tyvärr är jag pank just nu...hade annars dykt upp hur gärna som helst. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Tyvärr är jag pank just nu...hade annars dykt upp hur gärna som helst. |
, det måste suga att bo i samma stad som en sån fest och ändå missa för att man e pank... borde man inte kunna söka bidrag för sånt, jag menar man kan ju för det mesta... "undvikande av mänskligt lidande" eller så :p |
|
|
| November |
Hade hur gärna som helst vart där, men varken jobb eller finanser ger tillåtelse :(
Men nästa gång kommer jag nog.. bara ingen misstar mig för en buse som sist :nervous: |
|
|
|
|