return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Cass & Slide - Perception
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
מרקוס ניגן משום מקום תקטע הזה בתוכניתו שבוע שעבר וגרם לי לפרץ נוסטלגיה אדיר
תבינו בימים ההם כשהקטע הזה יצא הייתי שומע רק אפליפטינג
ויצא לי לשמוע את הקטע הזה אבל לא להתחבר אליו...
איפשהו אני מרגיש כאילו בתת מודע שלי הקטע הזה נשמר אצלי כקטע שברגע שאני ייתקל בו שוב אני ייפול מהרגליים ויכה על חטא התאהבותי המאוחרת בסגנון שובה הלב הזה
חבל שלא אהבתי פרוגרסיב כבר אז
אני מודה למרקוס שניגן את זה קטע נוסטלגי אדיר שאני חייב עכשיו להשיג על וייניל
פשוט עוצר נשימה
עושה לי חשק לדיגוויד עכשיו
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מרקוס ניגן משום מקום תקטע הזה בתוכניתו שבוע שעבר וגרם לי לפרץ נוסטלגיה אדיר
תבינו בימים ההם כשהקטע הזה יצא הייתי שומע רק אפליפטינג
ויצא לי לשמוע את הקטע הזה אבל לא להתחבר אליו...
איפשהו אני מרגיש כאילו בתת מודע שלי הקטע הזה נשמר אצלי כקטע שברגע שאני ייתקל בו שוב אני ייפול מהרגליים ויכה על חטא התאהבותי המאוחרת בסגנון שובה הלב הזה
חבל שלא אהבתי פרוגרסיב כבר אז
אני מודה למרקוס שניגן את זה קטע נוסטלגי אדיר שאני חייב עכשיו להשיג על וייניל
פשוט עוצר נשימה
עושה לי חשק לדיגוויד עכשיו


אין ספק, אחד מהקטעים האדירים אי שם בתחילת שנות האלפיים.

נכנס לאוסף השני של טייסטו בסדרת

IN SEARCH OF SUNRISE

המדהים הוא שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב !
Shahar
לא שמעתי תטראק אבל עם כל הכבוד ליגאל אנלא מבין למה על כל טראק חדש וטוב פותחים טרד
:rolleyes:
Sm0keMachine
יש את זה לחבר טוב שלי על תקליט..
אני ישאל אותו אם הוא רוצה למכור... :)

ובאמת זהו קטע אדיר.. מאוד מרגש ומרשים יחסית לזמנו!
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי תטראק אבל עם כל הכבוד ליגאל אנלא מבין למה על כל טראק חדש וטוב פותחים טרד
:rolleyes:


זה לא כזה נורא, בכל זאת מדובר במוסיקה. יש אנשים שפותחים ת'רדים על דברים שלא קשורים לפה לחלוטין ! ואף אחד לא רוטן...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
זה לא כזה נורא, בכל זאת מדובר במוסיקה. יש אנשים שפותחים ת'רדים על דברים שלא קשורים לפה לחלוטין ! ואף אחד לא רוטן...


גם נכון אבל יש תטרד של הטראקים שאנחנו מחכים להם ולא שוחררו עדיין
ויש תטרד המלצות בשביל טראקים שכבר שוחררו
אז אפשר להכניס לשני הטרדים האלה כל טראק שאנחנו מתלהבים ממנו ורוצים לדבר עליו
Scorchio
quote:
Originally posted by markfeldman
אין ספק, אחד מהקטעים האדירים אי שם בתחילת שנות האלפיים.

נכנס לאוסף השני של טייסטו בסדרת

IN SEARCH OF SUNRISE

המדהים הוא שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב !


הקטע הזה כבר היה ב-1999 והופיע בגלובל אנדרגראונד של סאשה באיביזה
ומה מדהים כל כך בזה שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב?

אני יכול להשמיע לך קטע של רוברט מיילס מ-1996 שנשמע כמו פרוגרסיב שנוצר היום

חברים
אין גיל למוזיקה את זה הבנתי לאחרונה
markfeldman
quote:
Originally posted by Scorchio
הקטע הזה כבר היה ב-1999 והופיע בגלובל אנדרגראונד של סאשה באיביזה
ומה מדהים כל כך בזה שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב?

אני יכול להשמיע לך קטע של רוברט מיילס מ-1996 שנשמע כמו פרוגרסיב שנוצר היום

חברים
אין גיל למוזיקה את זה הבנתי לאחרונה


צח, לכל סיגנון מוסיקה יש רצף זמן משלו.

שחר, כשנגיע למצב בו יהיו ת'רדים שקשורים רק למוסיקה אז יהיה על מה לדבר.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, כשנגיע למצב בו יהיו ת'רדים שקשורים רק למוסיקה אז יהיה על מה לדבר.


נקווה שלא נגיע למצב הזה כי הפורום יהיה יבש
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
נקווה שלא נגיע למצב הזה כי הפורום יהיה יבש


שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני !

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by markfeldman
שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני !


איך רואים שאתה קצין..:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני !


באיזה סרט אתה חי אתה לא רואה שהפורום מת כבר איזה חודש?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement