|
Cass & Slide - Perception
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
מרקוס ניגן משום מקום תקטע הזה בתוכניתו שבוע שעבר וגרם לי לפרץ נוסטלגיה אדיר
תבינו בימים ההם כשהקטע הזה יצא הייתי שומע רק אפליפטינג
ויצא לי לשמוע את הקטע הזה אבל לא להתחבר אליו...
איפשהו אני מרגיש כאילו בתת מודע שלי הקטע הזה נשמר אצלי כקטע שברגע שאני ייתקל בו שוב אני ייפול מהרגליים ויכה על חטא התאהבותי המאוחרת בסגנון שובה הלב הזה
חבל שלא אהבתי פרוגרסיב כבר אז
אני מודה למרקוס שניגן את זה קטע נוסטלגי אדיר שאני חייב עכשיו להשיג על וייניל
פשוט עוצר נשימה
עושה לי חשק לדיגוויד עכשיו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מרקוס ניגן משום מקום תקטע הזה בתוכניתו שבוע שעבר וגרם לי לפרץ נוסטלגיה אדיר
תבינו בימים ההם כשהקטע הזה יצא הייתי שומע רק אפליפטינג
ויצא לי לשמוע את הקטע הזה אבל לא להתחבר אליו...
איפשהו אני מרגיש כאילו בתת מודע שלי הקטע הזה נשמר אצלי כקטע שברגע שאני ייתקל בו שוב אני ייפול מהרגליים ויכה על חטא התאהבותי המאוחרת בסגנון שובה הלב הזה
חבל שלא אהבתי פרוגרסיב כבר אז
אני מודה למרקוס שניגן את זה קטע נוסטלגי אדיר שאני חייב עכשיו להשיג על וייניל
פשוט עוצר נשימה
עושה לי חשק לדיגוויד עכשיו |
אין ספק, אחד מהקטעים האדירים אי שם בתחילת שנות האלפיים.
נכנס לאוסף השני של טייסטו בסדרת
IN SEARCH OF SUNRISE
המדהים הוא שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב ! |
|
|
| Shahar |
לא שמעתי תטראק אבל עם כל הכבוד ליגאל אנלא מבין למה על כל טראק חדש וטוב פותחים טרד
:rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
יש את זה לחבר טוב שלי על תקליט..
אני ישאל אותו אם הוא רוצה למכור... :)
ובאמת זהו קטע אדיר.. מאוד מרגש ומרשים יחסית לזמנו! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא שמעתי תטראק אבל עם כל הכבוד ליגאל אנלא מבין למה על כל טראק חדש וטוב פותחים טרד
:rolleyes: |
זה לא כזה נורא, בכל זאת מדובר במוסיקה. יש אנשים שפותחים ת'רדים על דברים שלא קשורים לפה לחלוטין ! ואף אחד לא רוטן... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה לא כזה נורא, בכל זאת מדובר במוסיקה. יש אנשים שפותחים ת'רדים על דברים שלא קשורים לפה לחלוטין ! ואף אחד לא רוטן... |
גם נכון אבל יש תטרד של הטראקים שאנחנו מחכים להם ולא שוחררו עדיין
ויש תטרד המלצות בשביל טראקים שכבר שוחררו
אז אפשר להכניס לשני הטרדים האלה כל טראק שאנחנו מתלהבים ממנו ורוצים לדבר עליו |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אין ספק, אחד מהקטעים האדירים אי שם בתחילת שנות האלפיים.
נכנס לאוסף השני של טייסטו בסדרת
IN SEARCH OF SUNRISE
המדהים הוא שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב ! |
הקטע הזה כבר היה ב-1999 והופיע בגלובל אנדרגראונד של סאשה באיביזה
ומה מדהים כל כך בזה שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב?
אני יכול להשמיע לך קטע של רוברט מיילס מ-1996 שנשמע כמו פרוגרסיב שנוצר היום
חברים
אין גיל למוזיקה את זה הבנתי לאחרונה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הקטע הזה כבר היה ב-1999 והופיע בגלובל אנדרגראונד של סאשה באיביזה
ומה מדהים כל כך בזה שכבר אז ידעו לעשות פרוגרסיב?
אני יכול להשמיע לך קטע של רוברט מיילס מ-1996 שנשמע כמו פרוגרסיב שנוצר היום
חברים
אין גיל למוזיקה את זה הבנתי לאחרונה |
צח, לכל סיגנון מוסיקה יש רצף זמן משלו.
שחר, כשנגיע למצב בו יהיו ת'רדים שקשורים רק למוסיקה אז יהיה על מה לדבר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר, כשנגיע למצב בו יהיו ת'רדים שקשורים רק למוסיקה אז יהיה על מה לדבר. |
נקווה שלא נגיע למצב הזה כי הפורום יהיה יבש |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
נקווה שלא נגיע למצב הזה כי הפורום יהיה יבש |
שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני ! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני ! |
איך רואים שאתה קצין..:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלילי ! הוא יהיה יותר ענייני ! |
באיזה סרט אתה חי אתה לא רואה שהפורום מת כבר איזה חודש? |
|
|
|
|