|
ערב יום העצמאות!!!
|
View this Thread in Original format
| shmintz_mix |
שלום לכולם!!!!!
תגידו אין שום הפקה נורמלית ביום העצמאות!?!?!
אני ממש מאוכזב שנקסט לא אירגנו שום דבר טוב....
וזה יהיה ממש זוועה ללכת למסיבה מגעילה אחרי יום העצמאות של שנה שעברה בפארק שהיה מממש מדהיייייייייייייייים....
בקיצור אם מישהו יודע על הפקה טובה....של טראנס...
אולי אפילו איזה מסיבת טבע( חחחח מלא זמן לא הייתי יכול ליהיות נחמד...)
שיכתוב פה....
ביי אנשים! |
|
|
| Meltdown |
| יש אפטר ביום חמישי בצהריים באומן התל אביבי |
|
|
| ronsh |
תכלס היה מתאים איזה משהו כזה...
בחיפה החליטו שאחרי שויק חרש את כל הארץ עם הסימפוני אוף לאב
אז נביא אותו לחיפה... ג ו ע ל |
|
|
| markfeldman |
אני חושב שביום העצמאות הזה ננצל את ההזדמנות להעניק יותר תשומי למשפחותינו ולחברינו, חברותינו.
אחרי יום העצמאות......... הו אה ! |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;) |
אני כנראה אצטרף אליך בקרוב... |
|
|
| Hell_Copter |
ת'כלס זה קצת מבאס...
שנה שעברה ביום העצמאות עשיתי בבא"ח
אני זוכר בערב יום העצמאות שמרתי בעמדת נשקיה שם
והיו אמורים להחליף אותי בשעה 10, ואז... שאני כולי שמח שעומדים להחליף אותי, בשעה 9:55, פתאום אני רואה זיקוקים מעל העיר ערד,
חטפתי שביזות מהתחת!!!!
אבל בקטנה...
להיות עם החיילים בעזה זה משהו שאני כן רוצה... :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;) |
לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם |
פעם ראשונה שאתה מעלה לי חיוך על הפנים עם דיבורי צבא :)
בכל מקרה, בונא זה מזה מוזר, אין לי מושג מה אני יעשה
אני יודע שאין מצב שאני הולך למסיבה.. אבל בעיקרון גם הרבה מהחבר'ה שלי סוגרים אז אפילו איזה אירוע איתם אני לא רואה איך אנחנו עושים... באסה |
|
|
| m0sh |
קיצור אין שום דבר מיוחד?
אני נראה לי יעבוד ב200 אחוז שזה יהיה איזה 60 שקל לפחות
ויחגוג כבר באיביזה |
|
|
| KrazyDJs |
| המ, על האש עם החברה...שנה שלישית :p |
|
|
|
|