return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ערב יום העצמאות!!!
View this Thread in Original format
shmintz_mix
שלום לכולם!!!!!

תגידו אין שום הפקה נורמלית ביום העצמאות!?!?!

אני ממש מאוכזב שנקסט לא אירגנו שום דבר טוב....

וזה יהיה ממש זוועה ללכת למסיבה מגעילה אחרי יום העצמאות של שנה שעברה בפארק שהיה מממש מדהיייייייייייייייים....

בקיצור אם מישהו יודע על הפקה טובה....של טראנס...

אולי אפילו איזה מסיבת טבע( חחחח מלא זמן לא הייתי יכול ליהיות נחמד...)

שיכתוב פה....

ביי אנשים!
Meltdown
יש אפטר ביום חמישי בצהריים באומן התל אביבי
ronsh
תכלס היה מתאים איזה משהו כזה...
בחיפה החליטו שאחרי שויק חרש את כל הארץ עם הסימפוני אוף לאב
אז נביא אותו לחיפה... ג ו ע ל
markfeldman
אני חושב שביום העצמאות הזה ננצל את ההזדמנות להעניק יותר תשומי למשפחותינו ולחברינו, חברותינו.

אחרי יום העצמאות......... הו אה !
Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;)
markfeldman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;)


אני כנראה אצטרף אליך בקרוב...
Hell_Copter
ת'כלס זה קצת מבאס...
שנה שעברה ביום העצמאות עשיתי בבא"ח
אני זוכר בערב יום העצמאות שמרתי בעמדת נשקיה שם
והיו אמורים להחליף אותי בשעה 10, ואז... שאני כולי שמח שעומדים להחליף אותי, בשעה 9:55, פתאום אני רואה זיקוקים מעל העיר ערד,
חטפתי שביזות מהתחת!!!!

אבל בקטנה...
להיות עם החיילים בעזה זה משהו שאני כן רוצה... :)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה ;)


לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם


פעם ראשונה שאתה מעלה לי חיוך על הפנים עם דיבורי צבא :)


בכל מקרה, בונא זה מזה מוזר, אין לי מושג מה אני יעשה
אני יודע שאין מצב שאני הולך למסיבה.. אבל בעיקרון גם הרבה מהחבר'ה שלי סוגרים אז אפילו איזה אירוע איתם אני לא רואה איך אנחנו עושים... באסה
m0sh
קיצור אין שום דבר מיוחד?

אני נראה לי יעבוד ב200 אחוז שזה יהיה איזה 60 שקל לפחות
ויחגוג כבר באיביזה

ronsh
אז ככה...כמה מסיבות שמצאתי...

האומן 17 תל-אביב

בריכת גורדון

המוסד

הטירה בגעש
KrazyDJs
המ, על האש עם החברה...שנה שלישית :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement