return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[28-05-2005] SouthSideGrooves (Remy, Oliver Ho, Phonopunk) - Poema, Utrecht
View this Thread in Original format
Phortje
Ik vind 'm 't vermelden waard:

Op 28 mei is er in de poema weer een leuk feestje, ik quote van partyflock:

quote:
We zijn nog maar net bekomen van een zinderende Koninginnenacht waarin Alexander Kowalski & Secret Cinema een geweldige live-set verzorgden voor een stijf uitverkochte Club Poema en de volgende SouthSideGrooves staat alweer voor de deur. Eentje waarvan wij niets minder dan muzikaal genot ten top verwachten.

Mei is UK-maand in de veelgeprezen Club Poema en dus heeft Tomorrow een DJ gezocht van Engelse bodem die bij onze organisatie past. Het werd Oliver Ho, de grote man van het Blueprint maar vooral zijn eigen Meta label. Sinds zijn sublieme afsluitende optreden in de ICT op Shockers staat Ho hoog op ons favorieten lijstje. Zijn heerlijke diepgaande techno is van het kaliber 'ogen dicht en zweven maar' en we verwachten dan ook niets minder dan een set die de bezoekers nog lang zal bijblijven.

Uiteraard krijgt Oliver Ho gezelschap en niet van de minste. DJ Remy is volgens velen met afstand de beste techno DJ in Nederland. Hij is veelzijdig, stelt zelden teleur en is op zijn best als hij geprikkeld wordt door de aanwezigheid van andere toppers. Remy past met zijn opzwepende melodieuze sound prima bij SouthSideGrooves en met hem is de organisatie verzekerd van een waardig vervolg van wat zo bijzonder geslaagd was op Koninginnenacht. Net als Oliver Ho krijgt Remy uitgebreid de tijd om te doen waar hij goed in is. Geen haastwerk dus maar een lekkere lange opbouwende set zoals alleen Remy dat kan. Uiteraard mag SouthSideGrooves resident Phonopunk niet ontbreken op de line-up. Ditmaal geen solowerk maar een samenwerking met een andere zeer talentvolle jonge DJ genaamd Wouter de Moor. Samen gaan ze de draaitafels te lijf op de laatste SouthSideGrooves voor de vakantie.

In oktober keert Tomorrow weer terug met de tweede editie van het jaar in Doornroosje. Maar daarover later meer, eerst genieten van een nachtlang pure diepgaande dansbare lekker in het gehoord liggende techno van vijf sterren-kwaliteit.


Ik ga zeker proberen van de partij te zijn! Volgens mij wordt 't echt een vette avond :D
basd
Hmm.. Wil Oliver Ho erg graag nog een keer live zien maar deze avond komt me totaal niet uit.. Andere keer dan maar. Rest van de line-up is ook niet erg interessant trouwens ;)

On a sidenote: dat Ho de grote man is van Blueprint is natuurlijk onzin. Dat is James Ruskin.
Phortje
quote:
Originally posted by basd
Hmm.. Wil Oliver Ho erg graag nog een keer live zien maar deze avond komt me totaal niet uit.. Andere keer dan maar. Rest van de line-up is ook niet erg interessant trouwens ;)

On a sidenote: dat Ho de grote man is van Blueprint is natuurlijk onzin. Dat is James Ruskin.


Remy roeleert ja! :p
SnuggLe
Ik had het feestje ook al gezien ja. Ik wil Remy graag weer eens zien.
Maar eerst volgende week Integrate maar eens (Dave Angel en JoelMull&SteveRachmad b2b!)...
magrec
Dan draait digweed in duitsland :D dusseldorf.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Dan draait digweed in duitsland :D dusseldorf.


Digweed draait toch op 25 mei in Duitsland. =>
25.05.05
Sound of the Sun
Uk House, Progressive
Dj: John Digweed
Butan Club, Wuppertal.

De 28ste draait hij op Homelands.
DJ_Siesta
oliver HO :haha:
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Dan draait digweed in duitsland :D dusseldorf.


En dat zeg je nu pas?
Maybe wel heen, familie van Anke woont op 20 km daar vandaan.
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Digweed draait toch op 25 mei in Duitsland. =>
25.05.05
Sound of the Sun
Uk House, Progressive
Dj: John Digweed
Butan Club, Wuppertal.

De 28ste draait hij op Homelands.


hmm een bekende zei tegen mij dat ze de 28e naar digweed in duitsland gingen en dat er nog een plek vrij was in de auto..

ff navragen
[edit]
ahh ik zie het al...ze hebben verkeerde datum doorgegeven aanmij...
[/edit]
Partyhardy!
Precies, over dat feest met Digweed hadden we het al gehad; Sasha in Tribehouse ging niet door op die datum omdat die discotheken te dicht bij elkaar lagen en het is op een woensdag omdat de donderdag een feestdag is in Duitsland.

tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
En dat zeg je nu pas?
Maybe wel heen, familie van Anke woont op 20 km daar vandaan.


owww ist die Anke deutschhh dannn jaaa? das zolst du niegt zagen! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
owww ist die Anke deutschhh dannn jaaa? das zolst du niegt zagen! :p


Nein, haar moeder is duitse van oorsprong, haar vader NL. Ze heeft nog familie in Keulen wonen. Dus ze is in principe "half duits", al is ze natuurlijk in NL geboren (dus 100% NL).

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Precies, over dat feest met Digweed hadden we het al gehad; Sasha in Tribehouse ging niet door op die datum omdat die discotheken te dicht bij elkaar lagen en het is op een woensdag omdat de donderdag een feestdag is in Duitsland.


Oh ja, forgot. Stupid! Maybe toch maar eens heen :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement