|
digitale camera...... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
jah dat probeer ik dus, gewoon camera op pc stand en dan formateren. een vriend van mij heeft zn flash disk reader misschien daar keer opnieuw mee proberen? |
Daar heb ik geen ervaring mee, aangezien ik niet zo'n reader heb. |
|
|
| Donna |
Naah,dat moet nie mogen toch lijkt mij?
Zou er mooi mee naar de dealah gaan en die t op laten lossen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Soms gaat zo'n kaart kapot door (waarschijnlijk) magnetische straling. Bij mijn oude Minolta zat een flashkaartje van 128mb waar op het laatst opeens nog maar 40mb op kon worden geschreven. De rest van de capaciteit was in het niets verdwenen :( |
ik heb dus ook een minolta, lekkere cameratjes dus :mad:
| quote: | Naah,dat moet nie mogen toch lijkt mij?
Zou er mooi mee naar de dealah gaan en die t op laten lossen.
|
jah maar flash kaart is al bijna 3 jaar oud, dus weet niet of er nog garantie is. maar ik zal eens kijken |
|
|
| SnuggLe |
Als iemand die jongen nou even ECHT advies geeft over wat te kopen :)
Ruben wat zoek je?
- Hoe duur mag hij zijn?
- Simpel of moet er meer in te stellen zijn?
- Hoeveel megapixel (meer wil niet zeggen beter)?
- Welk systeem opslagmedium (CF is goedkoper dan bv Memorystick van Sony!)?
- Batterijen of Accu?
- Hoe groot??
Ik zou gaan voor een Canon in ieder geval....! |
|
|
| raoel |
| SnuggLe, kijk is naar de datum van de post van Ruben... :D |
|
|
| SnuggLe |
Gvd nu zie ik het pas!
JP ONTZETTENDE PRUTSER!
Een beetje oude threads omhooghalen, opt*fen met die zooi! :whip:
Ga het duitse forum onderspammen met je nieuwe digicam ofzo! :)
Dit is irritant!
Ik een hele reply schrijven..... |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik een hele reply schrijven..... |
Mooi, mooi, mooi :D
Toch goed dat je die jongen wilt helpen; je goede daad voor vandaag alvast gehad (*pats Snuggle on the shoulder*) ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gvd nu zie ik het pas!
JP ONTZETTENDE PRUTSER!
Een beetje oude threads omhooghalen, opt*fen met die zooi! :whip:
Ga het duitse forum onderspammen met je nieuwe digicam ofzo! :)
Dit is irritant!
Ik een hele reply schrijven..... |
hahaha
you NOOB!!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Een algemene thread betreffende camera's etc leek me wel een aardig maar durfte geen nieuwe te openen :nervous: |
mwjha, tis hier ook nooit goed.
Als je een nieuwe topic opend dan zitten mensen te zeveren dat ie dubbel is. Als je het forum schoon wilt houden en je plaatst een bericht in een ouwe dan ben ej weer d emongool die ouwe threads omhoog haalt.......wat willen de mensen nou? Stelletje Nederlanders! |
|
|
| Donna |
jp die geen nieuwe thread durfde te maken,right :D
Je zit gewoon snuggle te en en nu wil je je handjes in onschuld wassen,sjaaaaaa errug. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
jp die geen nieuwe thread durfde te maken,right :D
Je zit gewoon snuggle te en en nu wil je je handjes in onschuld wassen,sjaaaaaa errug. |
Inderdaad. Tin zeik niet man aap. Van jou kan je totaal niet opaan, je draait altijd om als een blad aan een boom.
Oftewel: Als meneer maar kan zeiken.
Zeg dan niets :rolleyes: |
|
|
| jp |
Uit protest tegen de gang van zaken trek ik me hierbij volledig uit deze thread terug...  |
|
|
|
|