|
digitale camera...... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad. Tin zeik niet man aap. Van jou kan je totaal niet opaan, je draait altijd om als een blad aan een boom.
Oftewel: Als meneer maar kan zeiken.
Zeg dan niets :rolleyes: |
Tin? Die heeft niet gepost hier hoor. Je bedoeld denk ik JP. Want daar had y het over. :) Geeft niet hoor Bram, vergissen is menselijk :) |
|
|
| Donna |
Ja idd Waveje,de onschuldige poppersjinees zou dat nooit op zn geweten kunnen hebben.
De wolf in schaapskleren is m echter al gepeerd. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad. Tin zeik niet man aap. Van jou kan je totaal niet opaan, je draait altijd om als een blad aan een boom.
Oftewel: Als meneer maar kan zeiken.
Zeg dan niets :rolleyes: |
rustig maar:rolleyes: En ik draai nooit als een blad aan een boom, ik blijf altijd bij mijn mening. Als iemand een afwijkende mening heeft, heet dat tegenwoordig zeiken:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
rustig maar:rolleyes: En ik draai nooit als een blad aan een boom, ik blijf altijd bij mijn mening. Als iemand een afwijkende mening heeft, heet dat tegenwoordig zeiken:rolleyes: |
Typo typo...sorry Tin! Ik bedoelde TiM
Tim is de aap, jij mag blijven :) Jij hebt ook geen afwijkende mening, Tim die verandert om de dag met of hij zeikt zelf of hij zeikt andere mensen af. Dat verschilt van dag tot dag. TiM heeft geen mening:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Typo typo...sorry Tin! Ik bedoelde TiM
Tim is de aap, jij mag blijven :) Jij hebt ook geen afwijkende mening, Tim die verandert om de dag met of hij zeikt zelf of hij zeikt andere mensen af. Dat verschilt van dag tot dag. TiM heeft geen mening:D |
Je moet mij niet bij dit punt betrekken, het gaat om de reactie van Donna op JP. Jij bent dus diegene die alleen onzin kan zwalken en kan zeuren :p toedeledokie :p. Ik ben altijd heel lief en zeur nooit, ik ben de ideale schoonzoon. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je moet mij niet bij dit punt betrekken, het gaat om de reactie van Donna op JP. Jij bent dus diegene die alleen onzin kan zwalken en kan zeuren :p toedeledokie :p. Ik ben altijd heel lief en zeur nooit, ik ben de ideale schoonzoon. |
Nee nee, als je goed leest gaat het over de reactie van Donna op JOU post.... lees maar eens goed :rolleyes:
Damn, dat wordt echt niets vrijdag/zaterdag..... kunnen we het afblazen? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee nee, als je goed leest gaat het over de reactie van Donna op JOU post.... lees maar eens goed :rolleyes:
|
Nee Nee, Anja bedoelde JP nerd!
"Je zit gewoon snuggle te en en nu wil je je handjes in onschuld wassen,sjaaaaaa errug."
Slaat op:
"Originally posted by jp
Een algemene thread betreffende camera's etc leek me wel een aardig maar durfte geen nieuwe te openen"
Ik hoef mijn handjes namelijk niet in onschuld te wassen, JP wel.
Daarnaast is het een grote miet en heeft hij zijn post gedeleted:p, JP VUILE MIET :D Gaat zeker naar Sensation White he!? :p |
|
|
| SnuggLe |
| Laten we wachten op Donna zelf :p |
|
|
| Dj Lex |
| Zo is het kleuterkwartiertje weer afgelopen? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo is het kleuterkwartiertje weer afgelopen? |
hehe idd, echt niet normaal hoe jullie kunnen zeiken zeg, stelletje bejaarden!!
Ik wens iedereen alvast veel plezier :) |
|
|
| SnuggLe |
Veel plezier? Veel plezier waarmee?
Die lelijke apekop van een Tim moet gewoon eens normaal posten! :)
En Lex, gewoon je mond houden, laat deze kleuters lekker jah!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Lex, gewoon je mond houden, laat deze kleuters lekker jah!!! |
Ik laat me natuurlijk niet door een kleuter terecht wijzen :cool: |
|
|
|
|