|
Tiesto-Suburban Train (de clip)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
waarschijnlijk hebben jullie hem al gezien maar zag hem net de nieuwe clip van Tiesto. Hij staat al in de top 40 (zakt van 34 naar 39 :):):):):)) gelukkig wordt deze dus geen grote hit. Toch is de versie van de clip niet helemaal verneukt (geen vocals:)) en best wel lange opbouw...clip is ook niet zo slecht,
Greetz Muppet |
|
|
| Partyhardy! |
| ja ik zag de clip gisteren op tmf ook voor het eerst, vond het wel een lache clip, wel wazig trouwens, en hij op nummer 2 in de club-delicious-charts. |
|
|
| Henkie_henk |
mm yes in die club stond twisted nerd mix op 1.. :p
en die tiesto clip is wel blij ja.. best phat jasje heeft ie an :D
en dat schilderijtje aant eind zou k nog best ophange ook!.. chill |
|
|
| Flipper01 |
Hmm, ik heb 'em nog niet gezien.
Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!! |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hmm, ik heb 'em nog niet gezien.
Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!! |
Ahem, de clip van flight 643 is echt het proto-type goedkope cq. simpele clip, het heeft wel iets maar om zoiets meesterlijk te noemen gaat me net een tikkeltje te ver :P
Maar ok, trance on etc.nl |
|
|
| Dj Lex |
| Heb hem zelf nog niet geziend, maar een vriend zei at ie beetje saai was. Maar ja is zo'n TMF-sletje, dus wil hem zelf wel ff zien. :) |
|
|
| Flippe |
| heb de clip nog niet gezien, zal m wel es een keer kijken |
|
|
| tijs08 |
kvind het wel een lache clip, je kan er ook niet echt veel bij verzinnen. Eigenlijk alleen dat je in een 'trance' raakt als je tiesto hoort.
Wel gaaf dat/hoe ze die MAGIK die hij afzend op zijn voorbijgangers hebben gemaakt. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Wel aardige clip...is weer eens wat anders dan al die andere dance clipjes... |
|
|
| Bouma-Bros |
Nog niet gezien deze clip...
Weet iemand wanneer deze clip wordt uitgezonden op TMF? Bij een Top-10 chart voor dance-clips misschien?
We kijken vrijwel nooit TMF..... :p |
|
|
| John |
kvind et ook wel een grappige clip. eens een keer geen uithundakgaande menigte, maar wat zweverige mensen :) toch zie ik net in wat de titel van het nummer met de clip te maken heet..maar ag, dat boeit toch niemand :)
mzzls |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik kijk nooooooit TMF ofzo.. Zit alleen maar achter me pc met IDT radio aan en savonds kijk ik gewoon paar dingetjes die ik leuk vind en that's it :) |
|
|
|
|