|
Tiesto @ Palace Groningen
|
View this Thread in Original format
| vatoloco77 |
Morgen en overmorgen (9 en 10 mei) komt Tiesto in de Palace in Groningen. Ik zag de playlist van de releaseparty in de Heineken Music Hall; die was echt vet. De reacties trouwens ook. Ik zag net de tracklist van de party in de Asta; die was wat minder. Ik hoop dat Tiesto, net zoals in de HMH, veel klassiekers zal draaien, zoals Yahel - Voyage en Paul Oakenfold - Southern Sun...
set time: 00:20 - 03:45 The Palace Groningen Maandag 09-05-2005
01 Solarstone ft. Jes - Like A Waterfall (ISOS Edit)
02 Steve May - Blend Forty 3 (Luke Chable & Steve May Mix)
03 Perasma - Swing 2 Harmony (Matthew Dekay Remix)
04 Coca & Villa - La Noche
05 Jase From Outta Space - Do What U Want (Max Graham Mix)
06 Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)
07 LNQ - People I Used To Know
08 Tiësto - Magikal Circus
09 Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
10 Gabriel & Dresden - Arcadia (don't know exactly if it was the ISOS edit)
11 Mr. Sam - Lyteo (Rank1 Remix)
12 Firewall - Sincere (Lange Remix)
13 BT - Force Of Gravity (Tiësto Remix) ISOS edit
14 Estuera vs. Re:locate - Palma Salome (ISOS edit)
15 Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig 212 Mix)
16 BT - Mercury & Solace (12" Master Mix)
17 Electric Pulse - White Noise
18 ID (Progression??)
19 Leon Bolier pres. Inner Stories - Beyond
20 Tiësto - Suburban Train
21 LSG - Netherworld (Oliver Prime Remix)
22 ID
23 Odyssee - Evolution
24 ID
25 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
26 Allure - The Love We Lost
27 ID
28 ID
29 Sensorica vs. Jin Key - Only One (Rave Mix)
30 Tiësto - Adagio For Strings (Danjo & Styles Remix)
31 Marcel Woods - Advanced
32 Push - Universal Nation (Montana Edit) |
|
|
| eieregooie |
| ok, veel plezier |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog een Tiesto-draad.....zal ik dan maar een Panama-draad starten.... |
|
|
| @win |
| Ik hoorde dat het al uitverkocht is, jammer anders was ik ook wel even gaan kijken. |
|
|
| JunKX |
| Ik heb een kaartje voor vanavond maar kan niet. Als je interesse hebt, moet je me even PMen. |
|
|
| total woot |
| wat ik van mn maten op de voicemail kreeg vannacht klonk zeker lekker :cool: |
|
|
| TranceZoner |
Denk dat ik vanavond even ga kijken :D
(Als ik nog binnen kom, that is) |
|
|
| Fkwebeman |
| in de krant stond dat het nog niet uitverkocht was, ik hoorde dat het gisteren ook niet uitverkocht was.. ik ga weer lekker te keer vanavond |
|
|
| arjoderoon |
| hoe was de line up? liep gisteren in den haag langs de asta en daar draaiden misjah helsloot en montana ook nog.. dat zal in groningen niet zo zijn neem ik aan? en hoe lang draait tiesto?? het begint al om 22:00 maar hij zal niet de hele tijd plaatjes draaien neem ik aan |
|
|
| eieregooie |
| In de Asta draaide ie ruim 3 uur, in de Now & Wow ok bijna 3 uur geloof ik... |
|
|
| TranceZoner |
Kaartjes in de pocket :)
Toch apart dat het zo dicht bij huis is...Hoef niet te treinen etc. etc.! Echt heel raar gevoel :D
Owja en dan nog 20 mei Ferry hiero :) |
|
|
| Fkwebeman |
| zo dat was wel weer redelijk geslaagd.. jammer van het agressieve publiek op de dansvloer (dronken en drugs) maar bovenin was het beter toeven.. nu eerst maar een pitten. |
|
|
|
|