|
Wat is jou 'nummer 1' housestijl? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Het hele spectrum boven 150 BPM bevalt me uitstekend |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Djeebie
De progtrance ála Schulz, Probspot, Hammer & Bennett enz. (zeg maar de ASOT en GDJB progtrance) is gewoon trance en geen prog imo. |
I agree :) En dat maakt het voor mij ook weer heel makkelijk... Trance dus :D |
|
|
| sndh |
Ik heb progressive gekozen, hoewel ik eigenlijk van veel meer houd. Progressive house (en breaks) als in Dekay, Micah, Orchid, Introvert, Shiloh, Rob Curtis, Damien Heck, etc. Geen Miami-prog-trance dus.
Daarnaast de laatste tijd veel housy dingen als Desyn Masiello, Osamu M, etc. En downtempo/minimal dingen als Hiroshi Watana.be, L'Usine, Ulrich Schnauss, Bermuda Triangle, KiloWatts, etc. |
|
|
| Matthijs |
| De laatste jaren ben ik toch steeds meer van trance richting progressive gegaan, heb dus voor de laatste gestemd. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Trance en alles wat ermee te maken heeft. Of het nou hard-, tech-, progressive trance is of "gewoon" trance maakt me niet uit.
Trance blijft de muziek waar ik altijd en overal naar luister. Kan er echt al mijn emotie in kwijt. |
Inderdaad, daarom ook voor mij Trance :)
Thuis luister ik eigenlijk alleen naar trance en progressive, maar op feestjes kan ik andere housestijlen ook goed waarderen. Alleen niet uren na elkaar. Ik zou bijvoorbeeld nooit naar een feest gaan waar alleen maar techno of hardstyle wordt gedraaid.
Verder luister ik ook best vaak naar oude house... van Happy Hardcore, Oldskool, eurodance tot de wat oudere trance. Voor mij hoeft muziek echt niet supernieuw te zijn, als ik een plaat echt goed vind, blijf ik deze ook altijd goed vinden. |
|
|
| Little Theseus |
progressive want ik ben vernieuwend bezig ..
..
WAHAHHAHAAAAHAHA!!!!
Trens is al 4 jaar dood en Progressive is stervende. :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
progressive want ik ben vernieuwend bezig ..
..
WAHAHHAHAAAAHAHA!!!!
Trens is al 4 jaar dood en Progressive is stervende. :o |
:toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
trance is zeer zeker niet dood, komen nog steeds genoeg goede tunes uit. Gewoon beter zoeken...........
anyways heb niet echt een voorkeur, maar als ik kiezen moet. House, lekker ritmisch, goed op te dansen, lekker om te draaien., plaatjes zoals gwen stefani - what you waiting for (jaques le cont mix), Richard F - thrills pills and daffodils (je kent em nog vna let the sunshine trough, ook een geweldige plat trwns), C-Mos - 2 million ways (axwell mix), en vrijwel alle steve angello,sebastian ingrossi,eric prydz, tiefschwartz, steve bug, laurent wolf (hier moetje echt eens een liveset van horen!!! echt een show opzich)
Ik vind progressive a la, max graham,markus schultz en tiesto zoals op cd 1 van isos, lekker relaxt, en kan ik echt waarderen! heerlijk gewoon
Trance vind ik nog steeds, heerlijk, keihard horen van die strings is gewoon geil! en er kan van die heerlijke emotie inzitten, sophie sugar - call of 2mrw (joc mix), thomas datt - alone om 2 te noemen.
Hardhouse hardstyle is lompe beuk, no thnx
Techno vind ik ook gaaf, niet dat ik me er intens in verdiep, maar op een dance valley ben ik zeker te vinden in de reactor tent, zkeer vorig jaar met monika kruse en jeff mills
skihut vind ik ook helemaal geweldig, lekker lache en gaan met die banaan, gewoon sfeermuziek. en lekker meebrullen! feesjuh :)
Anders: R&B,Hiphop vind ik vaak erg lekker, om te draaie ook trouwens, lekker mixen. Voor goeie hiphop zoek eens naar the Beatnuts, en dan vooral het nummer Find us. En bijna alle tracks van bijv. missy elliot zijn cool. Neptunes maakt vaak lekkere relax hiphop, ook lekker. The Game - hate it or love it is trouwens ook een hele fijne plaat
ik vind alles wel leuk eigenlijk |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Chicane
Variatie van alle stijlen behalve hardcore. Progressive alleen kan zo behoorlijk saai zijn soms, met die nieuwe elektro bliepjes en simepele instrumenten getoeter van grote namen. Ik mis een beetje de beuk en de tempo bij 'huidige' progressive, daarom zoek ik het op in andere stijlen en dat te combineren geeft mij weer het gevoel van vroeger terug. Weg met de minimale bliepjes rommel, terug met de beuk! :) |
Same here;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik kan geen keuze maken, hangt teveel van m'n dag af :) !
Over het algemeen geldt echter wel dat het niet te slappe zooi moet zijn... er moet wel op gesprongen kunnen worden zeg maar ;) . |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan geen keuze maken, hangt teveel van m'n dag af :) !
Over het algemeen geldt echter wel dat het niet te slappe zooi moet zijn... er moet wel op gesprongen kunnen worden zeg maar ;) . |
haha springnicht :haha: :tongue3 |
|
|
| kolkiewolkie |
| What's new? ;) |
|
|
|
|