return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Dj contest Zillion/famous
View this Thread in Original format
1Million$shot
IMHO is dit een grote flop geworden. Totaal geen objectieve jury !!!
en de winnaar van de contest draaide met compilatie cdkes van zillion in de famous :whip: :whip:

mogelijkheid tot residency voor deze winnaar !!! Mij gaan ze dan toch nooit zien in de famous zulle!

Wat is jullie opinie ?

ok, het gaat over zillion dus der zal ier sowieso al wel commentaar komen op deze thread maar ik doe toch een poging!! :D
Jasperovitsj
Kheb ook beelden van de finale gezien, en de DJ die toen bezig was kon echt niet goed mixen (trainwrecks, harmonische clashes), maar hij draaide retro en Zillion-hitjes, dus logisch dat hij veel stemmen heeft gekregen, het overgrote deel van die stemmers bestaat tenslotte uit Zillion-aanhangers (hoeveel andere mensen gaat naar de Zillin-webradio luisteren?).
Maar als je het reglement en de beoordeling zag wist je al op voorhand dat het nooit echt objectief zou zijn. Veel Dj's hadden denk ik dan ook zoiets van "Leuk, kan ik toch tegen m'n kleinkinderen vertellen dat ik in de Zillion heb gedraaid" :toothless
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb ook beelden van de finale gezien, en de DJ die toen bezig was kon echt niet goed mixen (trainwrecks, harmonische clashes), maar hij draaide retro en Zillion-hitjes, dus logisch dat hij veel stemmen heeft gekregen, het overgrote deel van die stemmers bestaat tenslotte uit Zillion-aanhangers (hoeveel andere mensen gaat naar de Zillin-webradio luisteren?).


Wie niet goed is, moet slim zijn. Je moet je in de Zillion als dj maar wat aanpassen aan het publiek, vind ik.
1Million$shot
ja ok,

maar die compilatie cdkes vond ik er echt over !!!!
X-Tune
Ik heb nog stickers liggen voor de geïnteresseerden.
xcape
quote:
Wie niet goed is, moet slim zijn. Je moet je in de Zillion als dj maar wat aanpassen aan het publiek, vind ik.

Ik wil toch even zeggen dat er geen publiek was enkel een camera. Trouwens de meeste dj's die gewonnen hebben draaiden helemaal geen zillion stijl.

Ik weet ook niet hoe ze de winnaars gekozen hebben, het was lang niet altijd mogelijk om te stemmen (postmaster error of zoiets) Sommige dj's die gewonnen hadden wisten dit niet eens omdat ze niet werden verwittigd. Aangezien ik zelf ook heb meegedaan ga ik geen commentaar geven op de winnaars.

De avond in de famous zelf was naar het schijnt wel een flop, en het geluid stond zo enorm hard dat het weinige volk wat er nog was wegliep.

Tja ik doe in elk geval niet meer opnieuw mee want de manier waarom het allemaal geregeld werd trok op niet veel. (Eigenlijk had ik dit op voorhand wel kunnen weten)
xcape
Ik zie net de punten uitslag wel balen dat ik er juist niet bij was:(

157 MERSCO
84 SKATOLE
49 GUY
42 SIMON B
41 YOSHI TSUKO
39 TERRY
38 TRIPNASTIC
31 XCAPE
29 STEFAN
26 RULY
25 QT
21 DE WINTER
17 CAYLUS
mellow_head
Dikke bucht ist
DJ Zetski
Mijn opinie, nu ze gevraagd wordt, is dat die kerel die met zijn Zillion-cd's draaide een strevertje is.
mellow_head
Keb die nes met mn Winamp gevolgd, tjeezes wa een kutvolk liep daar rond:rolleyes:

diddi
Raar toch dat er nog steeds mensen de Zillion kennen.

Kvraag me ook af wat de "sound" van de originele Zillion nu zou geweest zijn?

Langst den andere kan toch wel respect voor de Frank zenne. Hij heeft één van zijn producten toch kunnen verkopen aan Tiesto. Op de DVD staat hij ook weer mooi vermeld en die wordt wereldwijd goed verkocht. En dan nog die feestjes... ik weet niet of er veel volk naartoe komt, ma ik denk van wel. Chapeau!


gReetz
1Million$shot
quote:
Originally posted by diddi
Raar toch dat er nog steeds mensen de Zillion kennen.

Kvraag me ook af wat de "sound" van de originele Zillion nu zou geweest zijn?

Langst den andere kan toch wel respect voor de Frank zenne. Hij heeft één van zijn producten toch kunnen verkopen aan Tiesto. Op de DVD staat hij ook weer mooi vermeld en die wordt wereldwijd goed verkocht. En dan nog die feestjes... ik weet niet of er veel volk naartoe komt, ma ik denk van wel. Chapeau!


gReetz


het gaat hier niet om zillion of frank , het gaat om die contest !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement