|
TWSTD dj-contest
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
ik mag komende maandag 2e pinksterdag aantreden voor de TWSTD dj-contest in het gelijknamige dj-cafe in amsterdam! vroeg me af of er hier nog meer mensen meedoen/meegedaan hebben of iets...
oja, support is altijd welkom ;) |
|
|
| TranceZoner |
| Veel succes iig dude! |
|
|
| DJ_Siesta |
maak ze gek over daar!
succes |
|
|
| MennoB |
| Succes David! :cool: |
|
|
| iLLicit |
doe ook mee,
ik moet woensdag gaan draaien |
|
|
| moogwai |
Succes David!
Als het in Tilburg was, was ik wel ff komen kijken. Amsterdam is een beetje ver :) |
|
|
| tijs08 |
| Yes! Succes David! Wel lache dat je al die contests afloopt :p |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by tijs08
Yes! Succes David! Wel lache dat je al die contests afloopt :p |
haha idd! en met succes mag ik wel zeggen, want heb afgelopen maandag de voorronde gewonnen. moet nu vlgd wk maandag terugkomen voor de halve finale!:D |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by iLLicit
doe ook mee,
ik moet woensdag gaan draaien |
woensdag??? die contest is toch steeds op ma/di...? dacht ik hoor.. hoe is t afgelopen trouwens? |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by djdavid
haha idd! en met succes mag ik wel zeggen, want heb afgelopen maandag de voorronde gewonnen. moet nu vlgd wk maandag terugkomen voor de halve finale!:D |
Idd goed gedaan kerel:p:D |
|
|
| iLLicit |
Ja sorry, tikfoutje.
Was gisteravond op een dinsdag. Gewonnen dmv de jury-prijs en nu moet ik aanstaande maandag ook in de halve finale draaien. :D |
|
|
|
|