|
סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
|
View this Thread in Original format
| SPL |
סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב
נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים. |
|
|
| YuVaL |
אוזן אחת!
מאז שהתחלתי לתקלט התרגלתי לתקלט עם אוזן אחת
זה יותר נוח לי אישית... אני חושב שזה בעיקר עניין של נוחות.. גם יותר קל לשמוע ולעשות תיקונים קטנים אחרי שאתה מעלה את שני הערוצים לפי דעתי...
אבל תאכלס זה כל אחד והטעם שלו.
יש גם מיקסרים שלא תומכים ב
SPLIT CUE
ככה שאי אפשר לשמוע את שני הקטעים באוזניות, למרות שזה מקרה נדיר בימינו... |
|
|
| arik |
ואוו אני לא חושב שמישהו ירצה לעשות סקר על זין בכל מקרה
אבל בכל מקרה...
אני ממקסס פעם ככה פעם ככה ושניהם ביחד
אין לי שיטה
זה מה שנח ומה שמתאים לשמיע שלך
זה גם עיניין של הרגל
בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם |
|
|
| Glenn-Holmes |
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון |
|
|
| SPL |
בשביל למקסס עם אוזן אחת צריך מוניטור בווליום דיי גבוהה.
אני בדרך כלל ממקסס עם 2 אוזניום למרות שלאחרונה גילתי שיוצאים לי מיקסים טובים יותר עם אוזן אחת.
עוד שאלה: בזמן שאתם מרימים את הערוץ השני אתם נשארים עם האוזיות על האוזנים ואז מתקנים אם צריך או שאתם מורידים את האוזיות ומתקנים רק בעזרת המוניטור? |
|
|
| m0sh |
תלכס אני מתחיל ומוצא באוזן אחת ובודק בסוף עם שני האוזניים
שהתאמנתי אז הייתי מתאמן עם שתי אוזניים וזה היה טעות
עדיף עם אוזן אחת...יותר קל לתקן תכלס
אבל שהכל חלק אז שתיים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון |
אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???
מה זה "ספליט קיו" ? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by arik
זה גם עיניין של הרגל
בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם |
בול פאקינג שיט אריק
אוזן אחת נותנת ביטמאץ' בדיוק אותו דבר כמו שני אוזניות
זה הכל תלוי בך בסופו של דבר!!... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???
מה זה "ספליט קיו" ? |
פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה |
ואללה ?
תלמד אותי פעם הבאה..;) |
|
|
| arik |
אין לכם מושג אז
מספיק שיש דיליי פיצפון זה משנה
הכי מדוייק זה שני אוזניים לא יעזור כלום
אני אומר את זה מניסיון
נראה אותכם מנגנים בדיסקוטק ענק עם אוזן אחת
!
ממש לא כמו ניגון בבית
מי שחשוב לו הדקויות הקטנות ביותר יתן את הפיניש של המיקס עם האוזניות עך שתי האוזנים למירב הדיוק
בכל מקרה ככה זה אצלי |
|
|
|
|