return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
View this Thread in Original format
SPL
סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב

נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים.
YuVaL
אוזן אחת!

מאז שהתחלתי לתקלט התרגלתי לתקלט עם אוזן אחת
זה יותר נוח לי אישית... אני חושב שזה בעיקר עניין של נוחות.. גם יותר קל לשמוע ולעשות תיקונים קטנים אחרי שאתה מעלה את שני הערוצים לפי דעתי...
אבל תאכלס זה כל אחד והטעם שלו.
יש גם מיקסרים שלא תומכים ב
SPLIT CUE
ככה שאי אפשר לשמוע את שני הקטעים באוזניות, למרות שזה מקרה נדיר בימינו...
arik
ואוו אני לא חושב שמישהו ירצה לעשות סקר על זין בכל מקרה
אבל בכל מקרה...

אני ממקסס פעם ככה פעם ככה ושניהם ביחד
אין לי שיטה

זה מה שנח ומה שמתאים לשמיע שלך
זה גם עיניין של הרגל

בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם
Glenn-Holmes
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון
SPL
בשביל למקסס עם אוזן אחת צריך מוניטור בווליום דיי גבוהה.

אני בדרך כלל ממקסס עם 2 אוזניום למרות שלאחרונה גילתי שיוצאים לי מיקסים טובים יותר עם אוזן אחת.

עוד שאלה: בזמן שאתם מרימים את הערוץ השני אתם נשארים עם האוזיות על האוזנים ואז מתקנים אם צריך או שאתם מורידים את האוזיות ומתקנים רק בעזרת המוניטור?
m0sh
תלכס אני מתחיל ומוצא באוזן אחת ובודק בסוף עם שני האוזניים
שהתאמנתי אז הייתי מתאמן עם שתי אוזניים וזה היה טעות
עדיף עם אוזן אחת...יותר קל לתקן תכלס
אבל שהכל חלק אז שתיים
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון


אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???

מה זה "ספליט קיו" ?
YuVaL
quote:
Originally posted by arik
זה גם עיניין של הרגל

בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם


בול פאקינג שיט אריק
אוזן אחת נותנת ביטמאץ' בדיוק אותו דבר כמו שני אוזניות
זה הכל תלוי בך בסופו של דבר!!...
m0sh
באמת שטויות אריק
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???

מה זה "ספליט קיו" ?


פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה

markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה


ואללה ?

תלמד אותי פעם הבאה..;)
arik
אין לכם מושג אז
מספיק שיש דיליי פיצפון זה משנה
הכי מדוייק זה שני אוזניים לא יעזור כלום
אני אומר את זה מניסיון

נראה אותכם מנגנים בדיסקוטק ענק עם אוזן אחת
!

ממש לא כמו ניגון בבית
מי שחשוב לו הדקויות הקטנות ביותר יתן את הפיניש של המיקס עם האוזניות עך שתי האוזנים למירב הדיוק

בכל מקרה ככה זה אצלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement